Mam pytanie odnośnie sklepu
www.guitarcenter.pl/ Mam zamiar właśnie na nim
kupić washburna xb120. Czytałem o nim wiele pozytywnych opinii więc myśle
że to dobry wybór na początek. Cena jest tutaj o 81zł niższa niż
normalnie więc myśle że się opłaca. Ale jeśli możecie to wyrażcie swoje
zdanie na temat wiarygodności jakości itp tego sklepu. Z góry dziękuje 😀
Co myślisz o guitarcenter.pl?
Czy kiedykolwiek korzystałeś z guitarcenter.pl?
Jakie jest Twoje doświadczenie z zakupami na guitarcenter.pl?
Czy poleciłbyś guitarcenter.pl jako miejsce do zakupu basów?
Co sądzisz o guitarcenter.pl pod względem jakości produktów?
Jaki jest Twój ogólny pogląd na temat guitarcenter.pl?
Czy wiesz coś o guitarcenter.pl?
Czy miałeś kiedykolwiek problemy z zakupami na guitarcenter.pl?
Czy słyszałeś już o guitarcenter.pl?
Co sądzisz o cenach na guitarcenter.pl?
A jeżeli ktoś ma możliwość sprowadzenia z USA sprzętu polecam sklep
SAM-ASH, nie tak przereklamowany jak GC i można potargować dość konkretnie
😉
http://www.samash.com
A co sądzicie o
http://www.musicandmore.pl/ ?
Odradzam. Po 2 tygodniach czekania na paczkę i 3 krotnym powiadomieniu o nowym
terminie dostawy dowiaduje się, że nici ze spokojnego grania, bo jedna z
membran jest odklejona od tego czegoś wypukłego (?) (wiki mówi ze to
dustcap, ale nie znalazłem tłumaczenia nie dosłownego) i strasznie głośnik
brzęczy. Ciekawe ile przyjdzie mi poczekać na wymianę/naprawę.
Sam kupiłem tam sobie akustyka (mowa o tytułowym guitarcenter) i było w
miarę git, choć naczekałem się sporo, co zostało mi zrekompensowane …
trzema darmowymi kostkami 🙂
Anyway onegdaj robiłem tam przymiarki pod dwa inne zakupy – wpierw już tam
zamówiłem combo Laneya (bosze, jak dobrze że nic z tego nie wyszło, bo bym
nie kupił swego przystojnego Warwicka z Kustomem w Music_Town, ale to inna
historia), a tu ku mojemu zdziwieniu dzwoni/pisze do mnie ichni pracownik że w
tym roku to ja tego combo już nie dostanę, może koniec stycznia w przyszłym
(a był październik, heh), i czy chcę zrezygnowac. No chciałem, bo ile
można czekac.
Drugi raz było dziwniej – wypatrzyłem u nich dośc efemeryczny i mało znany
w Polsce sprzęt (gitary marki LAG), a w tym jeden szczególny model za
zastanawiająco niską cenę. Stał sobie na ichniej witrynie z co najmniej 3
kwartały. I może błąd że wysłałem mailem zapytanie o te wiosło, a nie
od razu je kupiłem on line – przyszła dość ordynarnie wykrętna odpowiedź
na zniechęcenie, że trala-lala, że się długo czeka na dostawy, że w tej
cenie polecają jakieś h*jowe Washburny, które aktualnie są na stanie
magazynowym itp. Następnego dnia zwinęli z witryny tą atrakcyjną ofertę 🙁
Spryciarze.
Cytat:
Spore to jakie bo i niby jakieś tam i ja mam??
prawie 20% 😛
Stoprocent zamówiłbyś mi Line6 POD HD300 ? bo brakuje mi trochę kasy, a z
twoimi zniżkami dałbym rade się wyrobić w budżecie.
Spójrz tylko na daty postów 😉 .
Co z tego?? Promocja rabat jest cały czas 🙂
Witam,
Zarejestrowałem się tylko po to, aby napisać tego posta, ponieważ pół
roku temu sam go czytałem od deski do deski, a jakaś świeża opinia się
przyda.
W Guitar Center robiłem 2 zakupy (ostatni dotarł właśnie dzisiaj tj.
2011-12-08). Pierwsze zamówienie opiewało na blisko 1400zł i był to Ibanez
RGA 42 oraz przewód Planet Wavesa. Odważyłem się zamówić dopiero po
lekturze i do tego płacąc za pobraniem. Wszystko poszło gładko, nie
pamiętam ile czekałem, ale wiem, że się nie skarżyłem. Wad żadnych nie
stwierdziłem poza tym, że dwie struny brzęczą o próg (ale to kwestia
wizyty u lutnika).
Drugi zakup to kwota ok. 350zł (kostka Bossa DS2 plus przewód Planet
Wavesa). Tutaj już płaciłem przelewem, towar dostałem po 48 h (dzień
oczekiwania na przelew i 24h samej wysyłki).
Podsumowując ceny mają przystępne, zamówienia realizują bez problemów.
Wysyłają kurierem DPD, a z nimi mam dobre doświadczenia. Polecam jak
najbardziej innym zainteresowanym i wahającym się 🙂
Madtrax
Ceny mają przystępne, a raz już się z Maczosem przejechałem, wiec
postanowiłem spróbować.
Z tego co się orientuję w sklepie są 3 typy towarów: Niedostępny, W drodze
i Dostępny. A co wiem z mojego doświadczenia?
Produkt jest „dostępny”, ale chyba u producenta! Na kostkę Digitecha
czekałem 3 tygodnie, ale na to oczywiście mają punkt w regulaminie:
„4. Sklep Internetowy Guitar Center ma prawo do odstąpienia od realizacji
umowy kupna-sprzedaży w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej
zawarcia.”
Niestety w najbliższej przyszłości pewnie znowu będę musiał coś u nich
zamówić :<
Szkoda, że nie ma większej konkurencji.
odgrzebuję.
Czytałam ten temat całkiem niedawno jako niezarejestrowana i powiem, że
napędziliście mi niezłego stracha… a tu co?
dzwoniłam do nich żeby spytać, kiedy będą mieli na magazynie móją
gitarę, powiedzieli że ok. 20stego. Złożyłam zamówienie przez internet,
czekam czekam. Wczoraj wieczorem dostałam informację, że towar został
wysłany a teraz mam już swój bas w łapkach i zaraz eksploduję ze
szczęścia.
w moim przypadku fakt dotyczący dłuuuuuuugiego czasu oczekiwania jest mitem
🙂
Wiesz, że teraz musisz obowiązkowo zdjęcia z basem pokazać? 😀
Ja tam chwalę Guitar Center. Ostatnio wybrałem sobie z ich strony struny.
Okazało się, że tych akurat nie ma, więc sympatyczni sprzedawcy z miejsca
zaproponowali mi inne droższe stringi w cenie tych tańszych-niedostepnych.
Czyż nie zasłużyli k..wa tym samym na nagrodę Nobla w dziedzinie tej, no,
charytatywności? Pełen full-kontakt on-line, szybkie decyzje, bez
odwoływania się do uznania pana kerownika, który jest zajety bo go nie ma,
itp.
IMHO najlepszy i najtańszy polski e-sklep muzyczny /nie jestem ich
udziałowcem, ani niestety również przysłowiowym szwagrem własciciela/
wiem wiem 😀
GC to dobry sklep, kupowałam tam kilka razy, zawsze paczka dochodziła dobrze
zabezpieczona i w szybkim terminie. Na bieżąco przychodzą też meile z
informacją o stanie zamówienia. O cenach nie wspomnę, bo każdy może sobie
porównać, ale wychodzi na plus. Jedna rzecz natomiast jest nie do końca
dobra- jeśli sprzęt jest „w drodze” to wcale nie znaczy że można to
zamówić i czekać nawet dłużej. Już nie pamiętam co chciałam wtedy
zamówić, ale dostałam telefonicznie informację, że jest zawieszona
współpraca z dystrybutorem i tej właśnie rzeczy nie będzie. Ale ogólnie-
sklep jak najbardziej.
To jest bolączka dużej liczby sklepów i to nie tylko w Polsce. Jeżeli nie
są to sznurki czerwone Warwicki albo jakaś kostka behringera czy coś w tym
stylu, bardzo powszedniego, to obowiązkowo trzeba napisać z zapytaniem.
Ja też mogę sklep pochwalić, zamawiałem bas z wzmakiem,
zamawiałem efekt, wszystko szybko tanio i dobrze zapakowane 🙂 a co
najważniejsze w razie jakiś problemów, sklep kontaktuje się z klientem, a
nie ma go w d*pie(przynajmniej ze mną się kontaktowali :P)
Ja stawiłem się osobiście po baśkę i jeszcze utargowałem na pokrowcu.
Personel OKI.
Szukałem opinii na temat sklepów muzycznych u ten temat mnie nieco poruszył.
Po pierwsze osoby, które tak narzekają „jak to w Polsce jest źle a na
zachodzie fajnie” chyba spędziły ostatnie dwadzieścia lat w dziupli w lesie
podcierając się liśćmi rabarbaru. W związku z tym dziwią mnie
również
komentarze typu „Czekałem co prawda miesiąc i dostałem uszkodzony sprzęt,
ale jestem zadowolony”. WTF?
W Polsce są wysokie standardy sprzedaży online. Zamawiałem już mase rzeczy,
nawet zwierzęta czy wypełniony worek bokserski (90 kilo)
i rzadko są problemy.
Wiecie ile w Polsce standardowo wynosi czas dostarczenia towaru?
24h – 3dni
To jest STANDARD. Jeśli jest inaczej, to znaczy że coś jest nie tak.
Składasz zamówienie online, obsługa sprawdza maila,
pakuje, parę godzin później zjawia się kurier po paczki, na drugi dzień
masz w domu. Proste. Chyba że złożysz zamówienie
w późniejszych godzinach, to wtedy rzecz przesuwa się o dzień.
Czekasz długo na reakcję sklepu? Maile powinny być sprawdzane nabieżąco.
Wysyłka po kilku dniach? To olewanie sprawy. Nie ma
towaru na stanie? To w takim razie co robi na stronie online, albo bajzel w
organizacji albo celowa próba sprzedaży rzeczy, której
się nie posiada. Tylko raz spotkałem się z taką praktyką, to sklep
odzieżowy Bonprix. Oni właśnie zbierają zamówienia a potem
realizują z opóźnieniem, tak jakby produkowali ciuchy wedle zamówień
(zresztą ciuchy które sprzedają są różnych firm…).
Dzisiaj dostałem przesyłkę ze sklepu muzycznego, to dam przykład jak to
wygląda w normalnych okolicznościach. Nazwy sklepu nie
podam, żeby nie posądzono mnie o kryptoreklamę.
Dwa dni temu, czyli 14 listopada o godzinie 16: 34złożyłem zamówienie na
serię sprzętu.
Jako że w innym sklepie znalazłem niższe ceny poprosiłem o sto złotych
rabatu. I tu uwaga – według prawa polskiego możecie się
targować! Nie tylko na targu, w każdym SKLEPIE.
Dzień później a więc wczoraj, 15 listopada otrzymałem maila, że rabat
otrzymam, wiecie ile? 220zł… Mniej więcej tyle wynosiła
różnica w innym sklepie. Nie ździwiło mnie to wcale, bo gdybym nie dostał
rabatu poszedłbym gdzie indziej, a u nas sklepów
do wyboru. Każda firma zdaje sobie z tego sprawę. Poinformowano mnie
również, że o 16:00 przyjeżdża kurier i na drugi dzień będę
miał paczkę u siebie.
I faktycznie, dzisiaj coś koło 14:00 przyjeżdża kurier UPS, dobrze mi znany
bo ciągle coś zamawiam.
Realizacja – dwa dni.
Zauważcie, że gdybym złożył zamówienie na przykład do południa to
trwałoby to 24 godziny.
I tak właśnie się robi. To jest normalne.
Zdarzają się opóźnienia, czasami sprzęt zostanie uszkodzony lub po prostu
nie działa itp. Ale to są sytuacje marginalne. A
wy tu piszecie o jakiś tygodniach oczekiwań i innych historiach. Przecież
jak ja przy swoim zamówienu bym przez dwa dni nie dostał
potwierdzenia że sprzęt został wysłany to bym zamówienie anulował!
Na rynku jest wiele sklepów, to nie to co dziesięć lat temu gdzie wszyscy
uczyli się handlu przez sięć. Dzisiaj jest duża
konkurencja, czas to pieniądz a klient jest wymagający.
nie wszystkei sklepy sa takei same.. powszechna praktyka jest zamawianie towaru
od dystrybutora gdy pojawia się zamowienie, teoretycznie ma być w ciagu 1 dnia
w sklepie ale czesto nie jest
druga sprawa to brak elementarnej wiedzy konsumenckiej, klienci sklepow nie
znaja swoich praw nie znaja roznic pozmiedzy reklamacja z ustawy a reklamacja z
gwarancji…
jedyne co można poradzic to sprawdzac opinie i przygody w sklepach i unikac
tych „ciekawych”
http://www.sklepymuzyczne24.pl/sklep/guitarcenterpl-1
http://www.opineo.pl/opinie/guitarcenter-pl
Zamowilem Ashdowna ABMa 610 z guitarcenter.pl zobaczymy jak sobie sklep poradzi
z dostawa. Cena 400zł tansza niż na thomann.de.
odnosnie opinii to tu masz kilka
http://www.sklepymuzyczne24.pl/sklep/guitarcenterpl
a odnosnie cen to już wiele sklepow monitoruje ceny w thomanie i obniza je dość
szybko, GC również