Co sądzicie o guitarcenter.pl

1098-31da86244269ceb4.
Mam pytanie odnośnie sklepu
www.guitarcenter.pl/ Mam zamiar właśnie na nim
kupić washburna xb120. Czytałem o nim wiele pozytywnych opinii więc myśle
że to dobry wybór na początek. Cena jest tutaj o 81zł niższa niż
normalnie więc myśle że się opłaca. Ale jeśli możecie to wyrażcie swoje
zdanie na temat wiarygodności jakości itp tego sklepu. Z góry dziękuje 😀

Co myślisz o guitarcenter.pl?
Czy kiedykolwiek korzystałeś z guitarcenter.pl?
Jakie jest Twoje doświadczenie z zakupami na guitarcenter.pl?
Czy poleciłbyś guitarcenter.pl jako miejsce do zakupu basów?
Co sądzisz o guitarcenter.pl pod względem jakości produktów?
Jaki jest Twój ogólny pogląd na temat guitarcenter.pl?
Czy wiesz coś o guitarcenter.pl?
Czy miałeś kiedykolwiek problemy z zakupami na guitarcenter.pl?
Czy słyszałeś już o guitarcenter.pl?
Co sądzisz o cenach na guitarcenter.pl?

Podziel się swoją opinią

171 komentarzy

  1. mój nick nie ma nic wspólnego z WoWem.

    wziął się od tego, że Wiktor – ja, Ola – siostra, Wojtek – brat, no i R jak
    Różański 😀

    siostra jako kobieta napisana z małej literki 😛 a Wiktor of Warcraft
    wymyslił znajomy,

    a żeby nie topić ryb w off-ach

    Widzicie niewierni forumowicze!!

    Koleżanka, która pracowała przez rok w GC jest maniaczką WOWa. A zarazem
    pracowała bo jest maniaczką gry.

    huh

  2. I do tego przez ostatni rok każdy kto kupił coś na raty może jej dziekować
    bo to włąsnie dzięki niej 🙂 Teraz cóz miłość i szkocja 🙂

  3. wczoraj zamowilam, dzisiaj dostalam, dziala, jest dobrze. 😉

    najszybsza dostawa z moich dotychczasowych (trzech) zamowien.

    ___

    We want more than this worlds got to offer…

  4. Kupowałem od nich parę razy.Większy zakup to piec do basu.Mniejsze zakupy
    robiłem na struny,kable i tanią gitarę na prezent.Gdyby trochę szybsza
    wysyłka to było by bardzo dobrze.Ale jest dobrze.Panowie trochę nie wiedzą
    co mają a czego nie mają,no ale żyjemy w polsce, a nie na zachodzie więc
    akceptować zacofanie chcąc nie chcąc trzeba.Niech inni się śmieją.

  5. Ja z ich usług oraz cen jestem zadowolony. Zawsze udaje się z nimi dogadać,
    coś jeszcze urwać z ceny czy przesyłki 🙂

    Jeśli chodzi o obsuwy? Każdemu się zdarza, jak chcesz zrezygnować z
    zamówienia – 0 problemów. Czas przesyłki, hmm… 50% opóźnień jest z winy
    sklepu a 50% z winy poczty/kuriera. Już raz mi się zdarzyło czekać 2 tyg.
    na przesyłkę kurierską…albo paczka była zmasakrowana przez kuriera.
    Jedyna dygresja – aktualizujcie to co macie na stronie 🙂 bo już raz
    wpłaciłbym 3k za coś czego już nie ma 😛

    Ogólnie – pozytyw

    -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

  6. @.: no ale żyjemy w polsce, a nie na zachodzie więc akceptować zacofanie chcąc nie chcąc trzeba.Niech inni się śmieją.

    Bo my tu w nasza Polanda dopiero dzidy umieć obsługiwać i ledwo co ogien my
    czasem wykrzesać :[

    Jak ja, k*rwa, nienawidzę takiego p*rdolonego gadania w stylu „tak to jest w
    Polsce” itd :/ Jak dla mnie, z takiej pseudo światowości właśnie prawdziwy
    zaścianek wychodzi; co to, gdzie indziej nie ma obsuw i zaniedbań? Bejbe, czy
    zachód to dla Ciebie jakaś mityczna Arkadia?

    ____________________

    Żyj szybko, umieraj młodo!

    myspace.com/koboldpoland

  7. no ja zamówiłem w GC mxra m80

    na stanie go nie ma

    wczesniej napisałem z zapytaniem to dostałem odpowiedz

    „[…]a co do czasu realizacji to według wskazania dystrybutora jest to około
    5 dni roboczych.”

    dzisiaj wpłaciłem kase

    zobaczymy ile będę czekał

    ***********************
    (www.lastfm.pl/user/Mosess/?chartstyle=BlackSimple)

    Cort EVL Z4B—SansAmp Bass Driver DI—Hartke HA2000—Warwick 1×15

  8. Ja w piątek dostałem swoją kolejną paczkę z ów sklepu i jestem
    zadowolony. Czekałem trochę ale zostałem o tym oczywiście poinformowany
    (sprzętu nie było na stanie i zostałem poinformowany kiedy może przyjść
    od producenta). paczka dotarła w jeden dzień. Wszystko ok. Dostawa jak i
    kontakt z klientem 🙂

  9. hmmm a może pan bury zenon może napisac

    jak tam u nich z dystrybutorem Mxra??

    czy były jakieś kłopoty czy coś ??

    Oczywiscie jeżeli tylko może

    to uprzejmie proszę

    ***********************
    (www.lastfm.pl/user/Mosess/?chartstyle=BlackSimple)

    Cort EVL Z4B—SansAmp Bass Driver DI—Hartke HA2000—Warwick 1×15

  10. Ja raz byłem zmuszony do odwołania zamówienia. Po jego złożeniu dostałem
    meila że czas oczekiwania na washa xb120 to 3 tyg. Po 3 tyg. dostałem
    następnego że dystrybutor sam nie wie kiedy sprzęt będzie dostępny.
    Równocześnie trafiłem na promocję u maczosa i mam T24.

    Poza tą wpadką z winy dystrybutora jestem bardzo zadowolony. piec dostałem
    następnego dnia po zmianie zamówienia (wykreślenie gitary), a na struny
    czekałem niecały tydzień (przesyłka pocztą). Jeszcze za to zamieszanie z
    gitarą dostałem koszulkę 😛

    EDIT: Zapomniałem że mam zniżkę 2-5% na wszystko. MetallicaFan mi
    przypomniał 😛

  11. Hmm przykro mi ale nie zajmuję się terminami dostaw itd wiec nie wiem
    dokładnie kiedy mxry do nas przybędą (na pewno z toną innego sprzętu ) Ale
    jestem pewien ze kumpel z biura obsługi jeśli jakieś obsuwy bedą na pewno da
    ci znać 🙂

    Co do wiedzy na temat tego co się ma – na prawde -zapraszam na magazyn – jeśli
    w ciągu miesiąca się połapiesz co jest a co nie i co gdzie jest – masz u
    mnie krate piwa 🙂

  12. Ja złożyłem zamówienie dokładnie 19 dni temu, dzień później mieli
    kasę. Najpierw napisali że nie mają tego metronomu który chciałem,
    później że nie mają tych strun. Dzisiaj dopiero wysłali. :/ Ale za to za
    poprzednie zamówienie dostałem stałą zniżkę na wszystkie artykuły!
    😀

    EDIT: Też mam 2-5%. 😉

  13. fajnie by było gdyby klienci dostawali maile z informacją,że możliwe będą
    opóźnienia w realizacji zamówienia. Nie powinno być chyba tak że
    dowiaduję się dopiero z basoofki…

    Hey! Ho! Lets go!

  14. immaga: u mnie było tak że jak zamówiłem to dostałem maila że czas
    oczekiwania 3 tyg. Sęk w tym że po 3 tyg dostałem kolejnego że dystrybutor
    się nie wywiązał i nie wiadomo kiedy będzie dostawa. Wtedy mnie czas
    naglił i trafiłem na promocję więc zrezygnowałem z części zamówienia i
    gitarę po prostu kupiłem gdzie indziej. Swoją drogą bez problemu można
    napisać maila i zmienić zamówienie w razie czego.

  15. Powiem tak : GC zatrudnia ludzi – nie maszyny, to raz. DO kontaktu z wami jest
    około 3ech osób – i te osoby przez osiem godzin dziennie muszą się
    dowiadywać wyjaścniac co z zamówieniami żeby przekazać wam jak najszybciej
    info o zamówieniu.

    Więc jeśli na 500 zamówień ktoś przeoczy jedno czy dwa..na prawdę –
    zlitujcie. Przykro mi że akurat na kogoś trafiło…ale na prawde staramy
    się jak możemy, ale jak kazdemu z reszta z was i nam zdarzają się
    potknięcia i błędy.

    A co do dystrybucji – weźmy np obecny okres kryzysu walutowego. Polscy
    dystrybutorzy ustalają ceny w oparciu o kurs walut – bo kupują towary w obcej
    walucie. Np teraz na niektóre towary nie jesteśmy w stanie podać ceny bo
    sama dystrybucja jeszcze nie wie w jakiej je kupi (dla przykładu ostanio cena
    euro w ciagu 4 dni zmieniła się o 20 gr – co przy np zakupie gitar za ponad 20
    tys już robi róznice w cenie i to sporą) .

  16. Ja jak zamawiałem combo to też musiałem „trochę” (ok 3 tygodnie, termin
    dostawy się kilka razy przesunął) poczekać bo nie było na stanie. W końcu
    przyszedł i co? Zamiast BA-115 Ampega dostałem BA-115T 😀 W każdym razie nie
    narzekam, chociaż termin dostawy się przedłużał…

  17. Do bury zenon:

    Nie ma to jak przyjsc na gotowe co?

    Trzeba było wczesniej pracowac w tym sklepie jak dopiero się rozklecal i
    pracowaly tylko 3 osoby( uklon w strone Piotra, Tomka i Andrzeja).z*ierdalali
    az się kurzylo i malo kto ich docenial.

    A to ze masz wyplate ze tak napisales 4 cyfrowa to się ciesz, my tak dobrze nie
    mielismy!

  18. Niedawno przyszła do mnie już trzecia paczka z Guitarcenter.pl i jak zawsze
    nie mam żadnych zarzutów. Co najbardziej sobie chwale to kontakt z klientem.
    Potrafią nawet odpisać po godzinie 22 :). jak dla mnie jeden z lepszych
    sklepów.

  19. Należy też nadmienić, iż aby odebrać sprzęt osobiście należy
    naszykować gotówkę i wsadzić do portfela…bo sklep nie przyjmuje
    płatności kartą :/ 🙁 (co dla mnie jest baaardzo dziwne patrząc z
    perspektywy wielkości sklepu i ilości sprzętu).

    Rozumiem że można być nastawionym na sprzedaż wysyłkową, ale… jak ktoś
    zamawia i wpisuje w uwagach zamówienia „odbiór osobisty” to można chociaż w
    mailu zwrotnym poinformować lub nawet w ostateczności taką informację
    zamieścić na stronie.

    do bury zenon:

    mój post nie jest atakiem na Was i nie traktujcie go w tych kryteriach… to
    tylko moje subiektywne spostrzeżenia i cicha propozycja poprawki takiego
    małego niedopatrzenia…Ja jestem super zadowolony z rzeczy u Was zakupionych
    i nadal mam zamiar u was kupować

    pozdrawiam 🙂

    -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

  20. SUVV – zgadzam się w 100% Troche to jest żenujące że w tych czasach nie ma
    takiej opcji u nas – szczególnie że często są to „grubsze” transakcje i
    wiadomo że mało kto taką gotówkę nosi przy sobie…

    Próbujemy wprowadzić jakieś zmiany w tym kierunku ale puki co opornie idzie
    ;/

    Rokez: Ja nie wątpie że było cięzko…szkoda ze cie nie było jak
    przenosiliśy cały sprzet z gdanskiej na Zbąszynśka…piece of cake 🙂 no i
    na pewno teraz nie ma więcej zamówien i sprzętu niż wtedy …ale co ja tam się
    znam – na gotowe przylazłem :):P – z resztą to nie miejsce do takich rozmów
    – chcesz coś skomentować ? Powiedziec ? Kogoś pozdrowic ? Wpadaj do GC 🙂
    Wykaż się trochę większą odwagą niż smarowanie ludzi zza monitora 🙂

    „Ja jak zamawiałem combo to też musiałem „trochę” (ok 3 tygodnie, termin
    dostawy się kilka razy przesunął) poczekać bo nie było na stanie. W końcu
    przyszedł i co? Zamiast BA-115 Ampega dostałem BA-115T Laughing out loud W
    każdym razie nie narzekam, chociaż termin dostawy się przedłużał…”

    Pogratulować uczciwości 🙂

  21. Jak dla mnie zajebista firma, wszystko sprawnie, szybki i bezproblemowo a w
    dodatku TANIO!!!! czego chcieć więcej??? :p

  22. Do bury : sluchaj, nie chciałem nikogo smarowac zza monitora jak to ladnie
    ujales.

    Pisze po prostu o moich odzucuiach z ta firma, nie znam Cie i nie jest to
    adresowane wylacznie do CIebie.

    A na zbaszynskiej nie bylem i nie zamierzam się tam pojawiac-sorki, nie jestem
    przekonany do GC.

  23. Moje doświadczenia z Guitar Center są bardzo pozytywne .Zamówiłem combo
    Marshalla w poniedziałek po południu a w środę rano już na nim grałem. W
    dodatku kupiłem sprzęt w rewelacyjnej cenie , po dużym rabacie .Uważam ,że
    obsługa w tym sklepie jest bardzo dobra i jeśli będę robił podobne zakupy
    to na pewno u nich. Pozdrawiam całą załogę

    sklepu i szczerze polecam ten sklep wszystkim zainteresowanym.

  24. @Jetofuj

    Guitarcenter i Ragtime to 2 inne sklepy… Jak był by to ten sam sklep to
    mieli by np 1 stronę internetową, a tu patrz
    http://www.ragtime.com.pl/

    http://www.guitarcenter.pl/

    A tak teraz żeby offtopa nie było Guitarcenter to naprawdę fajny solidny
    sklep 🙂 Ragtime też jest fajny tylko drogi strasznie, pomimo tego że maja
    miliony zniżek i tak drogo wychodzi 🙂

    Pzdr

  25. Ja bardzo polecam ten sklep 😉 Kupilem tam dwie kolumny i heada + masa innych
    dupereli. Mila obsluga telefoniczna i meilowa. Dobrze pakowane (headzik i
    kolumny przyszly bez najmniejszych uszkodzen). Dodatkowo dostalem gratisy za
    to, ze robie zakupy o duzej wartosci (to było ostatnio ponad 2,5 k). Ogolnie
    polecam ten sklep z czystym umieniem. No i szybko doreczaja paczki, zamowilem w
    poniedzialek, a w srode już skakalem z radosci.

  26. A ja mam sporo do powiedzenia na temat guitarcenter. Niby fajnie, ceny są
    dobre, nie jest za drogo itd. wybór niby jakiś też jest, ale…

    Zamawiałem CryBaby do basu. Zamówiłem na końcu stycznia, dopiero w połowie
    marca lub też na początku kwietnia dostałem info (oczywiście sam od nich
    wyciągnąłem) że niestety nie mają na stanie, że muszą ściągnąć itd.
    Ok, mieli na to tydzień. Dzwonię w umówionym terminie, a Oni mi na to że
    „Niestety trafiła im się wadliwa seria i nie mogą sprzedać, musisz
    poczekać jeszcze miesiąc”. To powiedziałem im żeby pocałowali się w d*pę
    i zamówiłem u maczosa (paczka, razem ze sprowadzeniem kaczuchy szła 3 dni,
    więc…)

    I tu GC żeby podreperować sytuację dało mi jakąś tam zniżkę na konto,
    -7% kosztów każdego produktu, no fajnie, jakoś to odrobili.

    Ale ale… Otóż niedawno chcę zamówić ODB-3 (i zamówiłem) z owego konta,
    lecz… usunęli mi je. Po prostu, nie mam już swojego konta na którym
    miałem 7% zniżki na każdy towar. Powiem wam że trochę mnie to już
    poddenerwowało, ale nie chciałem sobie robić problemów, zamówiłem bez
    upustu. Zamówiłem, mówili że ściągną mi tego ODB-3 24 lipca (wczoraj) i
    wyślą jak najprędzej. Niech im będzie… Ale oczywiście „Dystrybutor miał
    cośtamcośtam i niestety towar będziemy mieli dopiero 28-29″ Fajnie, akurat
    31 wyjeżdżam z Polski i wątpię czy dojdzie to do tego czasu. Oczywiście
    uprzednio pytali mnie do kiedy mogą dostarczyć produkt (a zamawiałem nie
    tylko ODB-3, ale i te czyścidła, rozgałęziacz do efektów itd.).
    Zmieniłbym już ich na Maczosa, ale wpłaciłem im pieniądze przelewem więc
    nie chcę bawić się w zwracanie.

    Kolejna sprawa, zamawiałem tuner dla kumpla. Na stronie była podana cena
    69.90, ok zamówiłem. Wliczyli mi w to jakieś tam koszty transportu itd.
    zamawiałem jeszcze kilka kabli, wszystko niby ok. Przychodzi paczka, biorę
    rachunek do ręki, a tam za tuner… 89.90. I ktoś może mi powie o co
    chodzi?

    Zamawiałem kiedyś (rok/1,5 temu) combo, jednak to doszło szybko, chyba w
    ciągu tygodnia. Tu mieli u mnie plus.

    Ogólnie zniechęciłem się do tego sklepu, zdecydowanie polecam zakupy u
    Maczosa, tam nigdy się nie zawiedziecie.

  27. A ja miałam właśnie dziś nieciekawą przygode.

    Zamówiłam gitarę w kolorze czarnym matowym po czym dostałam 2 tyg potem
    e-maila ze nie ma takiej i przyślą mi w kolorze metalicznym. Za bardzo się
    nie przejełam, nie przeszkadzało mi to ale jak zobaczyłam co mi przysłali
    to musiałam usiąść.

    Czekałam na gitarę 3 tyg, dostaje ją [ przy czym kurier był nie za miły]
    otwieram a gitara nie dość, że cała porysowana i w śladach po paluchach to
    bez wajchy. Pierwsze co to zadzwoniłam do nich i za dwa dni mam dostać nową,
    ponieważ miał być to prezent na święta więc akurat na wigilie będzie.
    Zobaczymy czy w ogole ją przyślą i jak ta gitara będzie wyglądać. Mam
    nadzieje, że będzie wszystko ok. Jak dojdzie to napisze co i jak.

    Najbardziej mnie zdziwiło, że na ich stronie pisze, że gitary nie sa z
    wystawy i są nowe i sprawdzane przez ludzi, a ona była zarysowana, w
    paluchach, bez wajchy i zakurzona.

  28. polecam wszystko było wporzadku jak tam kiedyś coś zamawialem nie mam się do
    czego przyczepic;)

  29. Ja zamawiałem w guitarcenter wszystko poza basem i piecem, tzn. pokrowiec,
    metronom, statyw, tuner i 2 kable. Zamawiałem tam 2 razy paczki dochodziły po
    ok. tygodniu, nic nie było uszkodzone, ceny mają jedne z niższych w necie.
    Minus, że raz zamówiłem kabel spiralny (tak to wygląda
    http://www.guitarcenter.pl/catalog/gitara/akcesoria/przewody/warwick-rcl30205d6c )
    a dostałem prosty. Kumpel zamawiał tam cały zestaw, też doszło elegancko
    wszystko ok, problemy pojawiły się przy gwarancji. Główka zaczęła mu
    odchodzić od gryfu. Wysłał do nich, czekał 3 miesiące na naprawę, w
    końcu za dopłatą 50zł dali mu lepszy model gitary.

  30. Ostatnio zamówiłem struny. Przyszły relatywnie szybko, ale ja nie o tym.

    Przy strojeniu poszła mi struna A. Tak od razu, zaraz przy naprężaniu
    struny.

    Panowie z guitarcenter sprawiliby się na medal, ale strunę dosłali dopiero
    po konkretnym opierdolu. Ale i tak bardzo na plus.

  31. Zamawiałem na GC kilka większych i mniejszych rzeczy. Kiedy chodziło o te
    większe, to raz po zamówieniu dostałem informację, że na wybrane graty
    musiałbym poczekać co najmniej pół miecha, więc kulturalnie i
    bezproblemowo zrezygnowałem (i zamówiłem u Maczosa), podczas gdy z
    drobniejszymi sprawami (struny, statywy, kable) nigdy nie miałem problemów –
    szybko i sprawnie. Nic u nich nie reklamowałem nigdy, więc nie wiem jak to u
    nich wygląda.

  32. No a ja w końcu dostałam móją gitarę. Czyściutka, nowiutka, nieporysowana.
    Na czas. Wszystko ok gdyby nie to, że jeden z progów nie jest taki jaki
    powinien być, ale to już załatwie gdzie indziej. Nigdy więcej tam już nic
    nie zamówie, szkoda mi moich nerwów i czasu.

  33. To że z progiem jest coś nie tak to raczej wina producenta gitary nie
    Guitarcenter…

  34. @Yamsha: To że z progiem jest coś nie tak to raczej wina producenta gitary nie Guitarcenter…

    Yyyyyyyyyy … nie. Kupuję nowy towar bez wad i to na sprzedającym ciąży
    obowiązek dopilnowania, żeby tych wad nie było. Wiem, że ciężko
    sprawdzać każde wiosło i odsyłać do hurtowni buble ale są sklepy, które
    tak robią albo sprzedają zbublone gitary z rabatem, informując kupujących o
    wadzie.

  35. No właśnie. Nie wiemy, jak przebiegała obsługa posprzedażna z tym progiem.
    Opisz może po krótce sachmet99 plis 😀

  36. Sklep na +

    Gitarka przyszła w ciągu trzech czy czterech dni.

    Bezpiecznie/pancernie opakowana – pudło-folia bąbelkowa-drugie
    pudło-folia-gitara.

  37. To jedyna strona na której znalezłem leworęcznego Ibanez SR PińcetPięć
    wiec jak dla mnie rewelacja ;D

  38. Zamówiłem Ibanez SR500 i Stroik/Tuner do gitary basowej online stroik do gitary. Co
    dostałem? Ibanez SR505 z rozwaloną struną B i Stroik/Tuner do gitary basowej online stroik inny niż
    zamawiałem, tańszy o dychę (który można szczerze mowiąc o kant d*py
    rozbić). Przynajmniej nie czekałem długo… Ale za dodatkową strunę
    dziękuję, może kiedyś kupię kostkę do gitary i dostanę jakieś fajne
    fenderowskie basidło, bo panowie się pomylą :]

    nie polecam.

  39. Mi osobiscie tylko dwa razy zdazalo się coś u nich zamawiać ale wszystko
    było ok. Przedewszystkim cenowo najlepsi w Polsce a ceny w zależności od
    kursu dolara podnoszą się i spadają średnio raz na 3 miesiące dlatego
    trzeba pilnować się i czsami opłaca się poczekać i zaoszczędzić nawet do
    25 % ceny produktu 😉

  40. Kupowałem w Guitar center kilka razy, basik też tam kupiłem i jak dla mnie
    pełna profeska. Mają dobre ceny, ale i tak udało mi się jeszcze trochę
    potargować. Wcześniej kupowałem w innych sklepach i na plus Guitar muszę
    przyznać że mają dużo szybsze ruchy w korespondencji. Kiedyś chciałem
    pogadać, a że nie mogłem się dodzwonić napisałem maila, w ciągu 10 minut
    miałem telefon . Da się po ludzku dogadać.

    @Maciejeq: zamawiałem tuner dla kumpla. Na stronie była podana cena 69.90, ok zamówiłem. Wliczyli mi w to jakieś tam koszty transportu itd. zamawiałem jeszcze kilka kabli, wszystko niby ok. Przychodzi paczka, biorę rachunek do ręki, a tam za tuner… 89.90. I ktoś może mi powie o co chodzi?
    Zamawiałem kiedyś (rok/1,5 temu) combo, jednak to doszło szybko, chyba w ciągu tygodnia. Tu mieli u mnie plus.

    Pewnie masz transport doliczony do tunera, też płaciłem za przesyłkę i
    miałem na rachunku transport doliczony do kabla, nie piszą transportu
    oddzielnie.

  41. Ten sklep staje się śmieszny jakiś rok temu wysyłali w dzień złożenia
    zamówienia albo dzień po a w tej chwili trzeba tydzień czekać żeby raczyli
    wysłać zamówienie (chodzi o struny itp) 20zł za kuriera a z necie pocztą
    by szybciej doszło…

  42. regash – nie widzę w tym nic bardzo złego – od czegoś trzeba zacząć
    postowanie na forum.

  43. przykro mi ale myślałem że post się wklei do poprzedniego jak to jest na
    większości i się nie czepiajcie bo odchodzicie do tematu 🙂 W GC raz jest
    dobrze, a raz źle. Gitara i piec za ok 3k. Doszła w stanie nienaruszonym
    byłem super zadowolony bo utargowałem ponad 500zł

Możliwość komentowania została wyłączona.