Cennik usług Administratora:Telefon z pytaniem – 10złTelefon z głupim pytaniem…

Artykuł przedstawia humorystyczny cennik usług świadczonych przez administratora IT, w którym zaznacza się cena za różnego rodzaju pomoc techniczną. Ceny wahają się w zależności od rodzaju zapytania oraz sytuacji, z którymi musi się mierzyć administrator.

Cennik usług Administratora:

Telefon z pytaniem – 10zł

Telefon z głupim pytaniem – 30zł

Telefon z głupim pytaniem, którego pytający nie jest w stanie sformułować
– 50zł

Telefon z problemem, który już *KIEDYŚ* rozwiązałem – 100zł

Naleganie, że to nie wina programu tylko moja – 200zł

Prośba o przyjście do domu w celu naprawienia problemu – 25zł za każdy
krok

Przerwanie mi, kiedy próbuję rozwiązać problem kogoś innego – 170zł /
godz.

Stanie nade mną i zmuszanie mnie do rozwiązania natychmiast – 250zł /
godz.

Jeśli spodziewasz się, że powiem jak to naprawiłem – 60zł /godz.

Jeśli prosisz o naprawienie czegoś co naprawiłem wczoraj – 175zł/godz.

Jeśli prosisz o naprawienie czegoś co obiecałem naprawić wczoraj, ale tego
nie zrobiłem – 85zł/godz.

Zbadanie problemu samemu i poinformowanie mnie co mam zrobić – 150zł

Pomylenie napędu dyskietek z hdd w rozmowie – 50zł

Naprawa uszkodzonej” myszki poprzez podozenie podkladki – 25zł

Naprawa uszkodzonego czegokolwiek przez nacisniecie klawisza power – 250zł

Naprawa zawieszonego systemu przy pomocy klawsza RESET” – 100zł

Wydlubanie dyskietki wlozonej do FDD odwrotnie” – 500zł

Zapomnienie hasła wytatuowanego na palcu wskazującym – 25zł

Wylanie Coli na klawiaturę – 25zł plus koszt klawiatury

Wylanie Coli na monitor – 50zł plus koszt monitora

Położenie nóg obok komputera po 10-kilometrowym biegu przez miasto – 50zł

Spędzenie 30 minut na próbie wymyślenia, na czym polega Twój problem,
kolejnych 5 na wyjaśnienie jak to sprawdzić i naprawić, po to tylko by
usłyszeć …”A więc to kazał zrobić mi ten mały prostokąt, który
pojawił się na ekranie” – 40zł

Słuchanie o problemach z siecią, usłyszenie tak w odpowiedzi na moje
pytanie, czy kabel sieciowy jest wetknięty do gniazdka, spróbowanie pięciu
innych mebli, brak odpowiedzi na moje pytanie o typ gniazdka, słuchanie jak
przesuwam meble i powiedzenie osiołkowato „Ooops. Przperaszam” – 35zł (ze
zniżką za uprzejme przeprosiny).

Wskazywanie czegoś, co jest napisane na ścianie czcionką większą niż 18 – 15zł

Jeśli ja to napisałem – 45zł

Jeśli to jest czcionka 144 i komunikat przylepiony jest do tyłu monitora
zwróconego w stronę wejścia – 75zł

Zgłoszenie więcej niż raz – 50zł

Zgłoszenie więcej niż raz i zarzucanie gnuśności w rozwiązywaniu problemu
– 200zł

Ceny za dostępność:

Telefon do mnie gdy jestem z panienką – 150zł

Telefonowanie więcej niż raz by usłyszeć, że drukarka jest wyłączona i
naprawia się to klawiszem Power – 200zł

Telefonowanie więcej niż raz gdy śpię – 50zł za telefon

Telefonowanie bez przedstawiania się w ciągu pierwszych 5 s – 55zł

Telefonowanie do mnie a później zmienianie wersji / nie przyznanie się do
telefonu / nadzieja na to, że zapomnę kto spowodował problem – 500zł

Opłaty specjalne:

Praca z zapachem ciała użytkowników – 175zł / godz.

Praca z uzytkownikiem nieobeznanym z językiem urzędowym – 150zł / godz.

Praca z użytkownikiem (twierdzącym), że jest mądrzejszy niż ja, ale
codziennie dzwoniącym po pomoc – 300zł / godz.

Nauka obslugi klawiatury – 850zł

Pytanie o inne ceny – 50zł

Podziel się swoją opinią