Ze swojej strony – znajomi często spotykali się z „brakami na magazynie”, sporymi opóźnieniami i sporadycznie fatalnie zapakowanymi sprzętami, które uległy uszkodzeniu w transporcie. Jednak jest też grono osób które zamówiły, dostały i wszystko było wzorowo.
Ja zamawiałem od nich swój pierwszy bas i wzmacniacz. Jeżeli chodzi o wysyłkę nie mam nic do zarzucenia, ale jeżeli chodzi o samą jakość sprzętu to jest gorzej. Mam tu na myśli sam bas, bo ze wzmacniaczem wszystko było dobrze.
Zdarzają się niedoróbki, czasem trzeba doszlifować progi lub inne rzeczy tego typu, ale ten, który trafił w moje ręce posiadał wadę, która całkowicie uniemożliwiała regulację gryfu.
Obecnie uznał bym go za uszkodzony i żądał wymiany/zwrotu pieniędzy, ale jako że byłem początkujący i nie miałem o niczym zielonego pojęcia to już u mnie został.
Uważam, że nie powinno się sprzedawać basów z takimi poważnymi wadami, dlatego mają u mnie za to bardzo duży minus i osobiście nigdy więcej u nich nic nie kupie.
Czerwony, jest coś takiego jak reklamacja.
Zawsze może się trafić jakaś niedoróbka, od tego jest gwarancja (czy to w sklepie czy producenta).
Trudno żeby sklep odpowiadał za jakość sprzętu, tu raczej pretensje do producenta (no chyba że wada była widoczna gołym okiem). Gdybyś próbował zareklamować i by Ci tego nie uznali to inna sprawa.
Ja kupowałem u nich 3 razy i za każdym razem byłem zadowolony, zarówno z obsługi jak i towaru, szybko i solidnie.
https://basoofka.net/forum/4606,czarna-i-zlota-lista-sklepow-muzycznych/
Ogólnie polecam tamten temat.
Ze swojej strony – znajomi często spotykali się z „brakami na magazynie”,
sporymi opóźnieniami i sporadycznie fatalnie zapakowanymi sprzętami, które
uległy uszkodzeniu w transporcie. Jednak jest też grono osób które
zamówiły, dostały i wszystko było wzorowo.
Ja zamawiałem od nich swój pierwszy bas i wzmacniacz. Jeżeli chodzi o
wysyłkę nie mam nic do zarzucenia, ale jeżeli chodzi o samą jakość
sprzętu to jest gorzej. Mam tu na myśli sam bas, bo ze wzmacniaczem wszystko
było dobrze.
Zdarzają się niedoróbki, czasem trzeba doszlifować progi lub inne rzeczy
tego typu, ale ten, który trafił w moje ręce posiadał wadę, która
całkowicie uniemożliwiała regulację gryfu.
Obecnie uznał bym go za uszkodzony i żądał wymiany/zwrotu pieniędzy, ale
jako że byłem początkujący i nie miałem o niczym zielonego pojęcia to
już u mnie został.
Uważam, że nie powinno się sprzedawać basów z takimi poważnymi wadami,
dlatego mają u mnie za to bardzo duży minus i osobiście nigdy więcej u nich
nic nie kupie.
Czerwony, jest coś takiego jak reklamacja.
Zawsze może się trafić jakaś niedoróbka, od tego jest gwarancja (czy to w
sklepie czy producenta).
Trudno żeby sklep odpowiadał za jakość sprzętu, tu raczej pretensje do
producenta (no chyba że wada była widoczna gołym okiem). Gdybyś próbował
zareklamować i by Ci tego nie uznali to inna sprawa.
Ja kupowałem u nich 3 razy i za każdym razem byłem zadowolony, zarówno z
obsługi jak i towaru, szybko i solidnie.