Co sądzicie o guitarcenter.pl

1098-31da86244269ceb4.
Mam pytanie odnośnie sklepu
www.guitarcenter.pl/ Mam zamiar właśnie na nim
kupić washburna xb120. Czytałem o nim wiele pozytywnych opinii więc myśle
że to dobry wybór na początek. Cena jest tutaj o 81zł niższa niż
normalnie więc myśle że się opłaca. Ale jeśli możecie to wyrażcie swoje
zdanie na temat wiarygodności jakości itp tego sklepu. Z góry dziękuje 😀

Co myślisz o guitarcenter.pl?
Czy kiedykolwiek korzystałeś z guitarcenter.pl?
Jakie jest Twoje doświadczenie z zakupami na guitarcenter.pl?
Czy poleciłbyś guitarcenter.pl jako miejsce do zakupu basów?
Co sądzisz o guitarcenter.pl pod względem jakości produktów?
Jaki jest Twój ogólny pogląd na temat guitarcenter.pl?
Czy wiesz coś o guitarcenter.pl?
Czy miałeś kiedykolwiek problemy z zakupami na guitarcenter.pl?
Czy słyszałeś już o guitarcenter.pl?
Co sądzisz o cenach na guitarcenter.pl?

Podziel się swoją opinią

171 komentarzy

  1. We wtorek zamówiłem właśnie ten bass z guitar center dostane go albo dzis
    albo w poniedziałek… Jak go już będę miał w łapach to napisze Ci
    sprawozdanie. Kumpel zamawiał boss ds 1, miał małe problemy przy odbiorze,
    ale w zamian dostał parę prezentów i znizke dozywotnią 5 % :]

  2. Ja również nie mam zastrzezen do tego skelpu – tam kupowalem swoje basidło i
    wszystko zalatwione było szybko, sprawnie i bezbproblemowo.

    odi profanum vulgus et arceo

  3. No ja aktualnie mam zastrzeżenia. Termin wysyłki był strasznie przeciągany.
    Sprzedający dwa razy dawał mi 100 % pewnosci ze dostane bass w dany dzien i
    dwa razy było inaczej. Ponadto bass był tragicznie zapakowany: owinięty w
    jakąś folie i włożony do cienkiego pudła, a na nim przyklejony statyw (o
    zgrozo). Bass ma jedno obicie (całkiem konkretne) na styku korpusu z gryfem
    prawdopodobnie przez przyklejony nań statyw… Kurier też nie był za
    ciekawy. Być może mam pecha, ale radzę uważać.

    Sam bass jest bardzo dobry. Jestem z niego bardzo zadowolony. naprawdę
    polecam.

  4. o tak, z terminem to przesada. Zamówiłem gitarę, wzmacniacz, statyw i
    futerał. Mając do wyboru ryzyko zakupu i przepłacenie w warszawskim sklepie
    250- 350zł wybrałem tą pierwszą opcję, zwłaszcza że jeszcze transport za
    frico. Zamówienie kompletowali przeszło tydzień, a kurier nie mógł się
    skontaktować ze mną telefonicznie, więc dodatkowe 4 dni w plecy były :/
    Najśmieszniejsze jest to, że doszło wszystko….prócz futerału. Na
    szczęście to nie amatorzy i przysłali mi po kilku dniach. Gdybym miał
    dokonywać zakupu to postąpiłbym tak samo. Niestety nie wiem jak rozpatrywane
    są reklamacje. Mimo wszystko polecam i zachęcam do zakupu.

    Doradztwo i podejscie do klienta odebrane przeze mnie pozytywnie.

  5. Ostatnio wystawiłem komentarz do zakupu mojego bassu. Napisałem, że mam
    zastrzezenia co do transportu, gdyż bass został lekko obity. Zadzwonił do
    mnie człowiek z tego sklepu, wypytał o wszystko, przepraszał i stwierdził,
    że muszą wieksza uwage zwrocic na pokaowanie. W ramach rekompensaty wyślą
    mi jutro coś do konserwacji i prezent niespodziankę. Bardzo miły i konkretny
    człowiek, zaskoczył mnie bardzo pozytywnie.

  6. Ja tam kupowałem tylko pierdoły i wszystko się odbyło szybko i sprawnie ,
    ale też słyszałem że w razie problemów czy ze spedycją czy z reklamacją
    to jest jedyny sklep który się cokolwiek interesuje tematem również po
    sprzedaży.

  7. Napisałem to już w temacie o Laneyu rb2, ale w innym kontekście, więc:

    Zamówiłem w piątek wieczorem

    Dostałem w poniedziałek o 8.00 rano

    Wysyłka była darmowa

    A sam piec kosztował 50zł mniej niż w innych sklepach.

    Czyli dla mnie ok

  8. Nawet fajny sklep zadnych rys czy wad w przywiezionym sprzecie tylko czasem
    trzeba sobie na niego poczekac. Zamawielem zooma dla kumpla gitarzysty to
    przyszedl w tydzien a w tym samym czasie na wzmacniacz czekalem miesiac 🙁

    ——-

    DemoniS

  9. Panowie stołujący się w gc trzeba było mowic wczesniej;] mam spore zniżki
    w gc bo jestem stałym klientem od x lat

  10. Nie licząc czasu przyjścia przesyłki to sklep jest ok.

    Zamówiłem tuner w styczniu i na następny tydzień przyszedł…ale
    przyszedł zepsuty. To napisali żebym odesłał im zepsuty i oni mi dobry
    przyślą.I przysłali…pod konice lutetgo :/

    (chciałem tylko dodac że tuner zamówiłem na początku stycznia więc można
    powiedziec że czekałem ogólnie dwa tygodnie)

  11. @stoprocent: Panowie stołujący się w gc trzeba było mowic wczesniej;] mam spore zniżki w gc bo jestem stałym klientem od x lat

    Spore to jakie bo i niby jakieś tam i ja mam??

    ——-

    DemoniS

  12. nie wiem czy to jeszcze aktualny temat…tzn. czy Kolega już
    zdecydowal…?

    Ja gorąco odradzam kontakty z tym „sklepem”…już wczesniej pisalem o moich
    przejsciach w osobnym wątku… Wiem że cenowo są bardzo atrakcyjni…ale
    …ech,ręce opadają. Kompletny brak profesjonalizmu i troski o klienta. Jeśli
    sam się nie dobijasz i nie nękasz ich mailami to nie licz na reakcję.
    Obecnie (trzeci tydzień) czekam na obiecane gratisy…sluch po nich
    zaginąl…

    King Crimson RULEZZZ!!!

  13. @mich: nie wiem czy to jeszcze aktualny temat…tzn. czy Kolega już zdecydowal…?

    Hmm, sądziłem, że temat jest o sklepie guitarcenter w ogóle, bo ja np.
    zanim kupiłem tam tego Laneya, to najpierw zaglądnąłem na nasze ukochane
    forum 🙂

    A tak na marginesie – ciekawostka. Kurier przyszedł, jak mówiłem, w
    poniedziałek rano. Następnego dnia gram sobie spokojnie, a tu… puka koleś
    do drzwi z drugim piecem! 😀 Jakaś pomyłka chyba, ale szkoda, że kasy nie
    miałem przy sobie, bobym kupił chętnie 50zł taniej jeszcze jedno pudło i
    postawiłbym w „Nutce” w Rzeszowie za normalną cenę ;P Ale rodzinka by szału
    dostała, jakby zobaczyli KOLEJNĄ paczkę… 🙂

  14. Juz była akcja ze jakiś sklep zamiast za pobraniem przy odbiorze jak było
    umowione dal sprzet tak jak by było przelewem wczesniej i gosciu miał sprzet za
    free, zalowal tylko ze więcej nie zamowil. Poprostu takie zeczy się zdarzaja
    🙂

    ——-

    DemoniS

  15. Ło, to interesujące. Tylko, że ten sklep ma w sumie słaby asortyment, ale
    dobrze wiedzieć 🙂

  16. @stoprocent:

    Spore to jakie bo i niby jakieś tam i ja mam??

    prawie 20% 😛

    To jak coś to mi Ibanez zamowisz ;] ale to jeszcze nie teraz

    ——-

    DemoniS

  17. Mich chyba lekko uprzedzony jest, same nieszczęścia – nie informują, nie
    dosyłają gratisów. Ja akurat stołuję się w tym sklepie, a ” zaraziłem „
    się od kolegi z naszego miasta i mam dokładnie odwrotne odczucia. Z żadnym
    wcześniej sklepem nie miałem tak dobrego kontaktu i tak konkretnego info.
    Kupowałem tam dopiero 2 razy i za drugim razem był mały poślizg z dostawą,
    od razu jednak dostałem konkretne info co i kiedy. Dla mnie to najlepszy sklep
    w sieci i przeciwnie do Micha myślę że właśnie dzięki profesjonalnemu
    podejściu, moi znajomi zresztą mają podobne zdanie. Jedyne co mi nie pasuje
    to mogliby rozszerzyć ofertę basowych klocków, w paru sklepach jest
    większa, z kolei ceny mają najlepsze.

  18. No ja właśnie z guitarcenter mam swoj piecyk, z ktorego jestem w 100%
    zadowolony;] a co do sklepu to jest spoko, bo maja b. niskie ceny i swietna
    jakosc sprzętu. Polecam;] Ale skontaktoj się z nimi po zakupie, kiedy
    dostaniesz, bo ja czekalem na swoj piecyk 3 tyg. bo 2 tyg. oni czekali az im
    przysla. Ale i tak ten sklep jest good;]

  19. Ja zamawiałem u nich swoje wiosło. Gitara przyszła bardzo szybko i było
    wszystko ok. Po kilku tygodniach zamawiałem jeszcze piec Hartke Przyszedł
    migiem tyle, że karton był trochę uszkodzony. Wina była ewidentnie kuriera.
    Całe szczęscie okazało się, że w środku było jeszcze dodatkowe
    zabezpieczenie i wwszystko było ok. Ogólnie ja jestem bardzo zadowolony.
    Znajomi zamawiali jeszcze jakieś strunki, ale o takich drobiazgach chyba nawet
    nie ma co pisać. Myślę, że możesz zamawiać bez problemu, a jak by coś
    się działo po prostu zadzwoń do nich 😛

  20. SKlep jest fajny… klimat ma zajebisty wszędzie kartonow pudła i widać ze
    zyje ale dzięki internetowi. oblsuga spoko. Z interentowych uslug nie
    koryzstałem bo nie mam po co mieszkam kolo nich. CO od ich cen to gorąco
    polecam. Sa cholernia tani. OStatnio robilsmy spore zakupy ze znajomymi i na 4000zł ktoe wydalismy zaoszczędzilismy około 500zł względem music center. O
    innych sklepach nie wspominając.

    zawsze można się potargowac i zejsc toche z ceny.

  21. -> Mój kolega kupił w Centrum GITAR perkę, bo ja mu znalazłem tam
    najlepszą ofertę. Tanio coś u nich, kumpel nie narzekał.

  22. Korzystając z reaktywacji:

    Zamawiałem ostatnio struny do mej gitarki akustycznej i jakieś pierdoły.
    Koszt 36zł (poczta polska 12.50 – zdziercy!). Przychodzi listonosz
    przynosi karteczkie, a na niej cena 72zł. Dwie różne osoby zrealizowały
    moje zamówienie, czego rezultatem były dwie identyczne paczki. Odebrałem
    jedną, a druga jeszcze dwa tygodnie się błąkała. Listonosz ze cztery razy
    próbował mi ją dostarczyć. W końcu zadzwonił pan z gc i wszytko się
    wyjaśniło 🙂

  23. Moje doświadczenia z gc są niestety jak najgorsze :/ Zamówiłem pokrowiec i
    statyw. Po wpłaceniu kasy na konto okazło się, że pokrowca nie ma i będzie
    za miesiąć (sic!). Jako, że ja z natury cierpliwy człowiek i na gwałt mi
    to potrzebne nie było napisałem, że ok. Po miesiącu dostałem

    e-mail, żebym poczekał jeszcze dwa tygodnie, bo Warwick ma

    jakieś problemy z dostawą. Następny termin i następna niespodzianka:
    jeszcze dwa dni, bo akurat w dostawie nie było pokrowców Warwicka.
    Zadzwoniłem do gc i miły pan mi oznajmij, że już na dniach dotrze do mnie
    przesyłka. No i słowo stało się ciałem. Jakież było moje zdzwienie, gdy
    rozpakowuję paczkę, a tu stojak nie nadaje się do użytku, gdyż jest
    pęknięty :] Następny telefon i po 2 dniach dostałem już dobry stojak.
    Podsumowując: ceny rzeczywiście są bardzo niskie, ale w moim przypadku nie
    wiem czy zrobie jeszcze u nich zakupy. Czas pokaże.

  24. Ja czekalem z poltora miesiaca na glupi pokrowiec Warwicka, jak kolega
    Nikki_Sixx, ale ze wzgledu na brak dostaw zamowilem tanszy pokrowiec i jeszcze
    dolozylem do tego statyw. No i paczka przyszla po dwoch dniach wiec nie mam się
    czego przyczepic ;]

  25. no ja na tym sklepie sobie zamuwiłam waschburna t14q Bl jeszcze gitarka nie
    doszła ale mam nadzieje że będzie wszystko ok a o tej stronce słyszałam
    dużo pozytywów i ja myśle że będę zadowolona ze sprzętu.

    ——————–

    PANCIARKA

    ——————–

  26. A ja Wam powiem tak:

    pracowalme w tym sklepie przez około rok(rudobrody):)

    I nie chcielibyscie wiedziec co się dzieje ze sprzetem przed wysylka i dlaczego
    wszystko tak pozno do niektorych przychodzi.

    Pozdrawiam ludzi których miałem okazje poznac w sklepie(chodzi o milych
    klientow:))

  27. Przed wysyłką sprzęt sprawdzają, stroją, czyszczą i pakują pięknie. Jak
    w każdym sklepie 🙂

  28. Ja zamiawiałem tam sobie corta action bass i wszystko by było ok gdyby nie
    fakt, że girata szła miesiąc, a w trakcie tego miesiąca dzwoniono najpierw,
    że nie ma tego modelu i czy może być inny, a potem znowu zadzwonili, że
    jest już ten co chciałem na początku i czy na pewno go chcę.

  29. A ja tego sklepu nikomu nie polecam. Chciałem kupić bas, po 3 wizytach w
    sklepie i zapewnieniach typu jutro będzie usłyszałem że nie będzie jej
    wcale. w związku z tym wziąłem inną, którą na pewno mamy na magazynie.
    Okazało się po 4 wizycie że jednak nie mają i będzie dopiero w kwietniu.
    Ja za taką obsługę dziękuje serdecznie, i już chyba wole w riffie kupować
    gdzie klienta może nie traktują ztak miło- ale przynajmniej poważnie.

  30. Ja tam kupiłem parę drobnostek (metronomy, struny etc) i w sumie mogę go
    polecić, w moim wypadku był dobry kontakt telefoniczny i paczka w sumie
    została wysłana szybko i wszystko gra.

  31. Ja niedawno kupowałem tam piec i wszystko było w porządku oprócz tego że
    przesyłka szła/jechała 2,5 tygodnia.

  32. Ja gdy kupowałem tam combo to sobie oczywiście wybrałem i zaznaczyłem ze
    muszę je dostac do piątku a wtedy jakoś była niedziela już. We wtorek
    napisali ze nie mają tego co chce i proponują co innego z dośc sporym
    rabatem wiec stwierdzilem ze biore ;p W piątek sprzet był ładnie zapakowany
    u mnie wiec nie narzekałem.

    A i kiedyś jak chciałem u nich zamówić Corta c4 to tez nie mieli ale
    zadzownili o tym dośc pózno ;p No i jako ze nie mieli to kupilem sobie OLPa
    ale już w rnr i teraz mogę załować tylko 😀

  33. Cały ten kurier „siódemka” jest winny takowym problemom z uszkodzeniami.
    Pisałem wcześniej w tym temacie, że podobnie potraktowali mojego
    Washburna.

  34. |ja zamówiłem rok temu laneya rb7… powiedzieli, ze będzie za miesiąc… za
    miesiąc napisali, ze jeszcze 2 tygodnie, bo maja problem z dostawcą…
    czekam, i czekam… dzwonie do nich, a oni mówią, ze będzie dopiero za 2
    miesiące(no rzesz k*rwa j*bana w dupe mac!), i zaproponowali laneya rb8…
    mowię no dobra, w końcu dali za tą samą cenę, a podobno minimalnie
    lepszy(Ale z drugiej strony to 15 zamiast 2×10… a ja wole 10-tki). Po paru
    dniach przyszedł… nie ukrywam… wgnieciona metalowa „siatka” oslaniajaca
    głośnik, mnie po prostu WKUR-WI-ŁA!! A na dodatek „wlot powietrza” na górze
    pieca był krzywo zamontowany (ale to akurat wina producenta zapewne).

    Plusy:

    – 500zł nie spada z nieba (o tyle w tym sklepie było taniej niż w innych) wiec
    można za to zrekompensować straty moralne 🙂

    – ogólnie bardzo tanio(można zrezygnować z prezentu i jest jeszcze
    taniej)

    – dobry telefoniczny kontakt ze sklepem

    – w miarę dobre podejście do klienta

    Minusy:

    – jak czegoś nie mają na stanie to się dłuuuuuuuuuuuuuugo czeka

    – co oni do c*uja grają w kosza towarem przed wysłaniem?

    – a może zrzucają ze schodów?

    EDIT: Mimo wszystko polecam 🙂

  35. Dorzucę swoje dwa grosze – ja w GuitarCenter zamówiłem swojego Washburn`a i
    nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Szybko dostarczona, kurier dzwonił do
    mnie, żeby się umówić na godzinę dostawy. Za jeden dzień (słownie)
    opóźnienia (wszystko miało trwać 3 dni, trwało 4) dostałem koszulkę i
    wymienione już wcześniej 5% zniżki. Sklep warty polecenia ze względu na
    ceny i podejście do klienta.

  36. Ja też osobiście nie miałem z nimi nigdy problemów. Na „duży” sprzęt
    czyli wzmacniacza i paki czekałem tydzień ze względu na natłok zamówień w
    sklepie (o czym mnie wcześniej uprzedzono). Leciały „Siódemką” i
    wszystko było ok. Drobne rzeczy były wysyłane zawsze tego samego, lub
    następnego dnia.

  37. @Maciux: Cały ten kurier „siódemka” jest winny takowym problemom z uszkodzeniami. Pisałem wcześniej w tym temacie, że podobnie potraktowali mojego Washburna.

    A moja babcia używała dezodorantu i to przez nią właśnie jest dziura ozonowa!

  38. Dzisiaj gitarulowi przyjechał wzmacniacz zamówiony w niedziele. Słowem – jak
    mają na składzie to leci szybciutko.

  39. Byłem dzisiaj u nich osobiście po struny, bo nie opłaca mi się brać ich
    pocztą. Kartonów mają od cholery więc nie dziwię się, że czasem nie
    wiedzą co mają na składzie a czego nie (co ich wcale nie usprawiedliwia)
    Sklep jest teraz teoretycznie zamknięty, bo się przenosi w inne miejsce i
    działa jedynie wysyłkowo, ale idą jak widać klientom na rękę i na
    mailową prośbę zgodzili się na osobiste odwiedzenie sklepu. Tylko jak
    chceicie coś u nich ograć to teraz odpada- żyją na walizkach.

    Aha, personel trochę niezorientowany co mają. Pytałem o struny do elektryka
    z płaską owijką to koleś nie wiedział czy w ogóle takie są (nie mówiąc
    już o tym czy mają takie) 🙂

  40. ja kupywałem przez telefon i nie było zadnego problemu,zadzwonił pan cy
    na pewno i było git ładnie zapakowane itd. polecam

  41. Ktos naisal czy sprzetem gra się w kosza w tym sklepie albo czy jest on
    zrzucany ze schodow?

    I tu trochę prawdy ma bo wiele razy sprzet komus wypadl z reki na ziemie, a
    kurierzy sprzet do samochodu pakuja jak worki z ziemniakami.

    Dodtakowo polecam po zakupie rozkrecic sprzet i spr co w nim siedzi bo zdarzaly
    się naprawy dokonywane przez pracownikow i to w sposob w jaki nie powinny być
    przeprowadzone np klej do drewna.

    Jeśli chodzi o profesjonalizm w tym sklepie bo wielki minus(przyczyna mego
    odejscia).

    A jeśli w sluchawce uslyszycie ze przed pakowaniem towaru stwierdzono , że jest
    uszkodzony to proszę nie wierzyc-stara spiewka-po prostu go nie ma albo zostal
    sprzedany komus innemu bo burdel jest na sklepie i w papierach i nikt nie wie o
    co chodzi:P

    Udanych zakupow i niech nie zwiedzie Was niska cena.

Możliwość komentowania została wyłączona.