Hoi bassBrać
Sprawa jest realna i poważna – możemy wysłać do pracowni Mayo naszego
człowieka który zrobi fotostory i reportaż. Potrzebujemy tylko listę
tematów jakie was interesują. O co zapytalibyście
lutnika/konstruktorów/pracowników/ marketing Mayonesa gdybyście mieli
okazję?
A no i kto tam do nich pojedzie? Liczę na kogoś z aparatem fotograficznym
(myślę że można pożyczyć na 1 dzień) i w miarę komunikatywnego 🙂
pozdrówki!
Jakie tematy mnie interesują w odniesieniu do fotostory Mayonesa?
Co chciałbym zapytać lutnika/konstruktora/pracowników/marketingowców Mayonesa?
Czy mam pomysły na konkretne pytania do ludzi z Mayo?
Czy chciałbym być częścią reportażu?
Kto inny chętny pojedzie na spotkanie z pracownikami Mayonesa?
Jakie zdjęcia chciałbym zrobić podczas tej wizyty?
Czy mam aparat fotograficzny, który mógłbym zabrać na spotkanie?
Czy chciałbym napisać reportaż samodzielnie czy w grupie?
Jestem zainteresowany procesem konstrukcji gitar basowych.
Co mogę zrobić, aby przyczynić się do powstania ciekawego materiału?
1.Co wyroznia gitary mayones sposrod innych gitar
2.Czy w planach jest jakaś nowa seria basów
3.Na jaka skale firma sprzedaje swoje produkty
jak coś jeszcze wymysle to napisze;D
Ale chyba Gregorus jest z Gdanska!! (tak mi się wydaje..)
Ja chciałbym poznac dosyc szczegolowo CALY PROCES BASOTWORCZY, jak wyglada
pracownia lutnicza, jak projektuja basy, od czego zaczynaja profesjonalisci,
itd, itp… mnogo.
„________________” 😛
Ej nooo… To by było coś….
Ja bym ich zapytał czy będzie zniżka dla stałych użytkowników basoofki
😀
I kurde… czy była by szansa na robienie na miejscu testów i recenzji ich
basów
I taka nalepka na opakowaniu – „BasOOfka poleca”
Od razu by więcej ludzi kupowało
eh żeby robic testy to trzeba grac przynajmniej te 4 -5 lat
no pomysł z nalepką Basoofka poleca jest niewąski 🙂 jak nasz dział testów
się rozwinie (na razie jest raczej pośmiewiskiem) to pomyślimy 😛 ale
konkrety panowie – jak już będzie paręnaście ciekawych pytań wyślę
listę do człowieka z marketingu mayo – on ją przejrzy i będziemy dogadywać
czas i miejsce spotkania – ew. skończy się na tym że ktoś odpowie na tę
listę zdalnie – ale to ostateczność bo w końcu chyba to frajda pojechać i
zobaczyć to od środka? jak się nikt nie zgłosi sam pojadę (co tam 500km) 😛
1. Jakie są wymagania żeby móc pracować w Mayo
2. Ile czasu zajmuje zrobienie takiej porządnej 5-6 strunówki
3. A ile kasy?? :> :> Dowiedzmy się ile biorą za robocizne
4. Jakie dalsze plany rozwoju firmy mają….
Pomyślcie coś ludzie xD
Dzięki 😛 .
Ano jestem z Gdańska… i Mayonesowców znam nieco i powiem wam jedno – będą
sobie robić jaja 😀 – jak zawsze, kręcą bekę ze wszystkiego i nigdy nie są
poważni. 😈 Wkręcają ludziom [klientom] różne śmieszne historyjki
😀 . Pokręceni goście.
A czy bym się pisał na jechanie do nich? Sam nie wiem 😀 😛 . Tymbardziej,
że i tak będę miał sporo roboty w najbliższym czasie [koordynacja
Hunterowego Street Teamu na terenie 3miasta w związku z promocją nowej
płyty]… nie wiem, nie wiem :/ 😕 .
Ogólnie pomysł nie jest głupi 😛 . Poczekamy, zobaczymy.
Ja się bardzo chetnie przejade:P Mam tani transport i jestem chetny
kurde naprawdę nie macie więcej pytań??? ludzie no!
Aha wyciąłem nie wnoszące do tematu nic posty – chcę ten topic pokazać
facetowi z Marketingu Mayo 🙂 więc po co ma czytać o tym że ktoś nie może
pojechać czy cuś. Ten post też skasuję … przypominam – chodzi o pytania
do lutników/konstruktoró a nie do marketingu 🙂
Testy ich wioseł też da się załatwić – ale o tym kiedy indziej 🙂
Niepotrzebane??? K*** MAĆ, ja naprawdę uwazam to za duzy problem jak się firma
tak opieprza!
SKASOWAC TEN POST, TO JUZ NIEAKTUALNE 😀
Naklejki basoofki to zarabisty pomysl. Moj ojciec siedzi w reklamie (w tym
drukuje naklejki, koszulki) wiec moglbym zlatwic (penwie nie do konca za darmo
ale obiecuje, ze zaplacimy tylko za materialy) jakieś naklejki lub coś.
Pomyslcie o tym
Bardzo, bardzo dobry pomysł! Tylko to nieco taki offtopic 😀
1. Pytania o materiałów – z jakiego drewna, skąd sprowadzane jest
drewno,
jaki jest ulubiony typ drewna danego lutnika, dlaczego ten??
2. PROCES WYROBU BASÓWEK! – wszystkie etapy itp.
3. Czy lutnicy także projektują gitary dla Mayo czy zajmuje się tym oddzielny
jakiś dział designu??
4. Czy wyroby lutników są w jakiś sposób sprawdzane, kontrolowane??
5. Czy niektórzy lutnicy zostawiają jakieś znaki szczególne na gitarze, na
tyle widoczne że można powiedzieć że tą gitarę wykonał ten lutnik ??
6. Czy poza wyrobami w Mayo lutnik wyrabia gitary własnego pomysłu?
7. Ile kosztuje produkcja jednej gitary ( biorąc pod uwagę wszystko co jest
potrzebne – maszyny itp. )??
8. Jakie trzeba mieć papiert żeby zostać lutnikiem?
O, właśnie, to jest nieglupi pomysl – jakie trzeba mieć wyksztalcenie żeby
zostac lutnikiem profesjonalnym. Poza tym osobiscie to jestem ciekaw skad taka
spozywcza nazwa marki się wziela!
O, to jest dobre pytanie! Zawsze mnie ta nazwa smieszyla prawde mowiac : D
Albo jakieś fajne szczegoly powstawania gitar…. może jak się w nie lutuje
elektronike
<podobno jeden lutnik , z artykulu Zenka Spawacza trzyma je na poduszkach…
>może sprawa leworecznych gitar?? a może coś o wersjach custom?? albo o
sygnowanych?? więcej pomyslow narazie nie mam
1. Czy tylko lutnik robi gitarę, czy trafia jeszcze ona po drodze w czyjeś
ręce ?
2. Co jest największym plusem gitar wyrabianych przez Mayo, co powoduje że
są lepszymi od kokurencji ( o ile są 😛 )??
3. Ilu lutników pracuje w Mayo, ile gitar wyrabiają tygodniowo ??
4. Czy lutnicy potrafią grać na gitarach ?? 😛
5. Czy jest jakiś element w gitarach Mayo którego nie ma w żdnych innych
??
6. Jaka jest według danego lutnika najlepsza gitara na świecie ?? 😀
1. Jaka była najdziwniejsza gitara jaką kiedykolwiek zrobił ??
2. Jaka jest najdziwniejsz gitara jaką pan widział ??
3. Dlaczego został pan lutnikiem, co jest takiego niezwykłego w tym
zawodzie?
4. Czy myśli pan o swoim zawodzie, że to sztuka??
Głupie pytanie. Bardzo.
😀
Proponuję bardziej niuanse – nt. zawodu lutnika.
TEz chciałbym poznac wyposazenie pracowni lutniczej, jakie maja sprzety, itd..
kilka fotek offkozz tez..
To nie miało być głupie tylko śmieszne :P:)
a wlasciwie czemu musza potrafic?? do sklejania drewna to chyba nie jest
konieczne??
no w sumie nie… ale znajdź mi chociaż jednego lutnika co nie potrafi grać
na tym co wytwarza 😀
Hehe, mi się wydaje, ze pasja do lutnictwa bierze się z wczesniejszej pasji do
gry na instrumencie, wiec to by raczej oczywiste było ze umieja grac 🙂 Poza
tym lutnik , który nie potrafi grac na instrumencie to jak ślepy dentysta albo
głuchy dźwiękowiec.
heh, racja:D
Tak wymieniacie to jakoś na myśl mi przyszedł strażak piroman 😉 i
policjant złodziej, chociaż to akurat coraz częściej ma miejsce w naszym
piknym społeczeństwie 😕
No fakt. Wzrok też nie jest konieczny do robienia fotografii a zmysł smaku do
gotowania.
wiesz to nie do konca tak:D no bo np. jak by mi ktoś napisal co sklejac ze soba
to podejrzewam, ze i tak bas bym poskladal, a grac nie umiem… wiec to raczej
wzgledne.. a i fotografia się interesuje pomimo wzroku -3 ;p:D
Chyyyyyyba trochę schodzicie z tematu…
Wiesz co? Nie odbierz tego personalnie, ale osobiście się cieszę, że nie
gram na instrumentach robionych przez osoby z takim podejściem.
Jeśli Ci się wydaje, że zrobienie instrumentu to kwestia posklejania ze
sobą deseczek, to chyba byłbyś dobrym kandydatem do pracy w zakłach DEFILa.
😉
A żeby Kapraluś (lol? 😉 ) się nie oburzał, to mam tutaj pytanie na temat.
Do Mayonesów rzecz jasna:
Skąd ta durna nazwa?
No dobra.. a teraz poważne pytanie:
Kryteria doboru lutników/pracowników wykonujących basy w tej firmie. 🙂
i dlatego nie jestem lutnikiem, Djatri:D
To nie szerz herezji! 😛
hmmm… pomysł o tym fotostory padł śmiercią naturalą czy tylko czeka na
realizację??
1) mnie interesuje skąd oni biorą drewno, czy kupuja już gdzies wysezonowane
czy maja jakiś skladzik gdzie ono się sezonuje
2) Na jakiej zasadzie się dobiera to drewno, kto to robi, jakie musi mieć
umiejetnosci
3) Czy dana gitarę robi jeden lutnik od początku do konca czy też jeden robi
gryfy inny korpusy itd, wiecie tasmowo
4) jak wyglada złożenie zamowienia na gitarę customową czy tylko można sobie
złożyć bas z opcji , które oni proponuja czy tez można zaproponowac coś
calkowicie wlasnego i oni to zrobią
5) Skąd biorą lutników. Czy np zatrudniaja ludzi i ich uczą i oni z czasem
staja się lutnikami czy tez sciagaja ludzi z zewnatrz już calkowicie w robieniu
gitar wykształconych
6) i oczywiście dużo zdjec faz powstawania basa oraz narzędzi jakimi lutnicy
się poslugują
kolejny raz pytam: czy pomysł umarł ot, tak sobie, czy nadal jest aktualny??
jeśli tak, to kiedy można się tutaj czegoś spodziewac??
hmm nie tyle umarł ile czeka na chwilę dobrą…