Najnowszy nabytek
Opisuję mój najnowszy nabytek, którym jest Cort A4 Custom. Przepraszam z góry za słabe umiejętności fotograficzne.
Przegląd sekcji 'Nasze graty’ na Basoofka_NET
Witajcie na Basoofka_NET, miejscu, gdzie każdy miłośnik basu odnajdzie coś dla siebie. Dziś chciałbym przybliżyć Wam jedną z naszych najbardziej fascynujących sekcji – 'Nasze graty’. Tutaj znajdziecie szereg artykułów, które zgłębiają świat basów, wzmacniaczy, efektów, i nie tylko. To miejsce, gdzie pasja spotyka się z wiedzą i doświadczeniem, tworząc unikatową przestrzeń dla każdego basisty.
’Nasze graty’, to termin, który dla naszych czytelników stanowi synonim pasji, długoletnich poszukiwań i indywidualnego podejścia do muzyki. Mówimy tu o instrumentach, które są nie tylko narzędziami pracy, ale często historiami życia, wyborami serca przekładającymi się na unikatowe brzmienie.
Artykuły w tej sekcji prowadzą nas przez recenzje unikatowych modeli basów, jak Gibson Thunderbird IV czy Ibanez SR305 IPT, podświetlają historie niestandardowych modeli takich jak Charvette by Charvel oraz ’94 Hathor, a także prezentują praktyczne porady dotyczące modyfikacji sprzętu, takie jak wymiana uszkodzonego mostka czy dopasowanie pedalboardu. Nie brakuje tutaj też wspomnień i osobistych historii, które pokazują, jak ważną rolę w życiu każdego muzyka grają jego 'graty’.
Jeżeli więc fascynują Was historie z życia instrumentów, poszukujecie ciekawych modeli basów, wzmacniaczy czy efektów, albo po prostu chcecie się podzielić swoimi doświadczeniami, sekcja 'Nasze graty’ na Basoofka_NET jest właśnie dla Was. Zapraszamy do eksploracji! Sekcja 'Nasze graty’ na Basoofka_NET to miejsce, gdzie pasjonaci niskich tonów mogą znaleźć inspirujące historie, recenzje i praktyczne porady dotyczące różnorodnych instrumentów i sprzętu basowego. Jest to zbiór artykułów poświęconych zarówno znanym markom, jak i mniej popularnym perełkom, który otwiera przed nami świat niskich tonów w całej jego różnorodności.
Opisuję mój najnowszy nabytek, którym jest Cort A4 Custom. Przepraszam z góry za słabe umiejętności fotograficzne.
W artykule opisuję, jak spędziłem czas z moimi basami marki Ibanez, robiąc im serię zdjęć. Naszą sesję zdjęciową zaskoczył niezapowiedziany gość - mój pies Zeta, który wyjątkowo polubił Jazz Bas.
Ibanez Roadster RS-924 TV to bas z niesamowitymi możliwościami kreacji dźwięku, łączący w sobie zarówno oryginalny design, jak i niezwykłą funkcjonalność. Wyposażony w mnogość cech, które czynią go idealnym narzędziem do eksploracji muzycznych przestrzeni od funky po death metal.
Zapowiedź recenzji leworęcznej gitary Langowski 4, która zwraca uwagę swoją jakością wykonania i zastosowaniem unikatowych materiałów. Nie najlepsza jakość zdjęć ze względu na aparat.
W tekście przedstawiony jest osobisty arsenał muzyczny autora, w skład którego wchodzą: kontrabas, akustyki, elektroakustyk, gitary, piecyk gitarowy, efekt gitarowy oraz pianino. Autor dzieli się swoimi doświadczeniami i uczuciami związanymi z używanymi instrumentami, zarówno pozytywnymi jak i nie.
Zadanie na uczelni to idealna okazja, aby stworzyć profesjonalne zdjęcia katalogowe własnego basu. Te zdjęcia to więcej niż obowiązek - to pasja i marzenie o własnym sygnowanym instrumencie od Fendera.
Dzisiaj dotarła do mnie ta właśnie gitarka. Jestem raczej zwolennikiem4-strunowych, ale że zaszła potrzeba zaopatrzyłem się w taką oto piątkę.
Od jakiegoś miesiąca w posiadaniu moich łapsk 🙂 Co mogę powiedzieć bardzomi wiosełko odpowiada warto było tyle harować by zarobić tą kasę.
Analiza sprzętu od brytyjskiego producenta obejmująca combo 1215, head Twin Valve i kolumnę 1028H. Wykorzystanie tych urządzeń dostarcza wyjątkowe możliwości kreowania brzmienia, z naciskiem na przebijalność i wydajność.
Phil Jones Bass Buddy wylądował na moim biurku. Po kilku dniach testów jestem zachwycony jego jakością i możliwościami mimo kilku wad.
Autor opowiada o swoim doświadczeniu z przywiezionym sprzętem Trace z Anglii oraz modyfikacjami dwóch basów: Fendera i Spectora. Opisuje zmiany dokonane na Fenderze, a także plany odnośnie Spectora.
Przedstawiam historię swojego powrotu do muzyki po ciężkich czasach, za sprawą basu marki C(z)ort z układem Bartolini. Po przejechaniu 300 km znalazłem idealny instrument, choć zmagałem się z doborem odpowiednich strun.
Otrzymałem Harley Benton PJ 5 HTR, który to bas zasługuje na uwagę ze względu na swój układ PJ i atrakcyjną cenę. Pomimo kilku drobnych wad, jakość wykonania i brzmienie tego instrumentu są zaskakująco dobre.
Opisuję swoją muzyczną podróż z vintagowym zestawem, składającym się z basu Fender oraz combo Trace Elliot. Sprzęty te, z lat 80., wnoszą unikatowy charakter do mojego grania, tworząc głęboki, męski dźwięk idealny do rocka i reggae.
Postanowiłem rozbudować mój zestaw głośnikowy o kolumnę 2x10", aby mój wzmacniacz pracował z pełną mocą. Wybrałem sklejkę brzozową do konstrukcji i zainwestowałem w głośniki Celestiony BL10-100 16 Ohm.
Odkrywam świat basu poprzez różnorodność sprzętu - od legendarnego Spector Euro 5, przez fretless Brice 6, aż po kompaktowe paczki GK MBE 212. Przełomem było przerobienie systemu zasilania na 18V, co znacznie zmieniło jakość brzmienia.
Autor opisuje swoje trzy ulubione gitary basowe, w tym GMR Flow In 5, Fender American Standard Precision Bass, oraz Lakland Skyline Darryl Jones 5, dzieląc się ich charakterystyką oraz osobistymi doświadczeniami z nimi.
Opowiadam o moim obecnym zestawie nagłaśniającym, który obejmuje mieszankę klasycznych i egzotycznych elementów. Maruszczyka, Ibanez Blazer z 1982, AMP BH420, Noisy Box 12, Chaos H.drive, Boss OC2 oraz Aphex Punch factory tworzą niesamowicie unikatowy zestaw.
Zapraszam Was do świata moich basowych rozmyślań, gdzie opowiadam o swoich doświadczeniach z wybranym sprzętem. Specyfikacje, opinie i personalne doświadczenia dotyczące basów Ibanez oraz stacka SWR, na koniec wzmianka o tunerze i pedale od EBS.
W swoim najnowszym zestawie używam Fender Precision MIJ z 1985 roku oraz Squier P/J fretless z 2009 roku, wszystko to nagłaśniane przez Orange Terror Bass 500 i dwie paczki 115 oparte na głośnikach Electro Voice 400W. Do tego dołącza klasyczny duet efektów: EHX Big Muff i Morley Power Wah Volume.
W swojej kolekcji posiadam wyjątkowy, zamówiony i wykonany na indywidualne zamówienie w maju fretless Maruszczyk Elwood 5a-24 oraz doskonale dopracowany Fender Jazz Bass MIJ '96 od Mateusza. Dodatkowo, mój najnowszy nabytek, Peavey T-40 z '83 roku, doskonale współgra z zestawem Genz-Benz Streamliner 600 i paczką Ampeg PF-210, tworząc perfekcyjny zestaw.
W ramach pracy dyplomowej zaprojektowałem końcówkę mocy, którą planuję włożyć do pieca basowego. Projekt ma obecnie ponad 12W mocy, ale możliwości rozbudowy do 200W na 4 ohmy po podłączeniu do porządnego transformatora.
Przedstawiam customową wersję Precision Bass z lat 90', produkowaną w Indiach przez firmę Encore, która po modyfikacjach według moich unikalnych preferencji, stała się wyjątkowym instrumentem. Zakup za symboliczną cenę i seria zmian uczyniła z niego wyjątkowo brzmiący i wygodny bas.
Bas Kawai F II B z 1982 roku, wykonany w Japonii, robi piorunujące wrażenie swoim unikalnym brzmieniem i budową. Jego charakterystyka, od stalowych progów, przez konstrukcję NTB, aż po zaawansowaną elektronikę, stawia go w zupełnie innym świetle niż inne basy.
W artykule opisuję zmiany jakie wprowadziłem w moim pedalboard'zie, skupiając się na zamiennikach popularnych efektów basowych. Sprzęt od Behringer, własnoręcznie zmontowany klon MXR DynaComp, Weeper od Bespeco i tuner Korg GT-3 to główne elementy.
Podjąłem decyzję o niestandardowej modyfikacji mojego pierwszego basu, modelu Cort A5 OPN. Celem było poprawienie jego wyglądu i brzmienia, co z pewnością się udało, pomimo pewnych wpadek.
Po długim czasie bez zmian, w mojej kolekcji sprzętu muzycznego pojawiło się kilka nowości. Nabyłem Mayę Rickenbacker 1975 oraz kilka efektów, w tym EHX Big Muff i EXH Bass Metaphors.
Sprzedałem Corta C5H, aby kupić coś tańszego i wybrałem Fenix Jazz Bass od Young Chang. Gitara przybyła w fatalnym stanie, wymagała całodziennego czyszczenia, ale teraz śmiga jak nowa.
Niedawno stałem się posiadaczem basu Schecter Omen Extreme 5, który okazał się świetnym wyborem zarówno pod kątem brzmienia, jak i wykonania. Po drobnych modyfikacjach, bas sprostał wszystkim moim oczekiwaniom, idealnie wpisując się w potrzeby cięższej muzyki.
Po kilku miesiącach użytkowania basu GMR Bassforce V, jestem gotów podzielić się moimi pierwszymi wrażeniami. Instrument ten, wyposażony w aktywną elektronikę i przetworniki MEC, oferuje nie tylko świetne brzmienie, ale także wysoki komfort gry.
Mój Custom 70's Telecaster Bass to połączenie gryfu od Fendera z korpusm i potencjometrami Squiera, co daje unikalny, wszechstronny instrument. Posiada ciemne, ale dynamiczne brzmienie, idealne do różnych gatunków muzyki.
Kupno Coxx Classix J-60 miało być początkiem basowej fantazji, ale projekt nabrał nieoczekiwanego kierunku, zdobywając nowe życie dzięki nowym komponentom. Instrument ten zyskał nową elektronikę, klucze, most Wilkinsona oraz świecącą okleinę, co kompletnie zmieniło jego brzmienie.
Niedawno nabyłem bas Charvette by Charvel, wymieniając go za gitarę elektryczną Mensfeld. Gitara ma pasywne przystawki Charvel, mostek Jackson i klucze Gotoh. Została wyprodukowana w Japonii między 1989 a 1991 rokiem z użyciem drewna klonowego i palisandrowego, a korpus prawdopodobnie wykonany jest ze sklejki lutniczej.
Kupiłem bas GMR Pi nie ze względu na sygnaturę Pilicha, ale po wizycie w londyńskim showroomie GMR, gdzie większość instrumentów zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Ten konkretny model przewyższył moje oczekiwania, oferując agresywny dźwięk i wygodny profil szyjki.
Basista Drooper aktualizuje swój sprzęt muzyczny, dodając unikalne modyfikacje do swojego Ibaneza oraz rozważa sprzedaż Spector Legend Custom. To nie wszystko, jego kolekcja obejmuje również pianino cyfrowe, automat perkusyjny, potężny wzmacniacz basowy i brutalne brzmienie Fender Blender.
Postanowiłem przedstawić proces renowacji gitary Defil Malwa, zakupionej w 1985 roku, która przeszła kompleksową odnowę. Przedstawiam swoje doświadczenie od rozkręcenia, przez naprawy, aż po finalny etap polegający na ponownym złożeniu i testowym graniu.
Bas lutniczy stworzony przez Krzysztofa Kanię jest zbudowany z drewna wenge i klonu, wyposażony w elektronikę EMG z preampem oraz mostkiem tremolo Kahler. Instrument zachwyca nie tylko jakością wykonania, ale również unikalnym brzmieniem.
W swojej kolekcji witałem nowego członka - Ibaneza Blazera z 1981 roku, który świetnie komponuje się z moim fuzzem. Mam nadzieję znaleźć zespół grający stoner/doom/sludge we Wrocławiu.
G&L SB-1 to niezwykle rzadka gitara basowa, zachowana w dobrym stanie pomimo swoich 26 lat. Jestem jej drugim właścicielem, a po niedawnym szlifowaniu progów przez Jacka Kobylskiego, instrument wciąż zachowuje doskonałą jakość brzmienia, zbliżoną do nowoczesnych standardów.
Artykuł przedstawia osobiste wrażenia autora na temat basu Fender Precision Jazz Bass, drugiej sygnatury Marka Hoppusa z blink-182. Podkreśla unikatowe charakterystyki instrumentu, takie jak kolor, odwrócone pickupy i specjalne logo Fendera.
Posiadam bas Nexus JBN od 11 miesięcy i jestem z niego niezwykle zadowolony. Instrument ten oferuje niesamowity sustain, ciepłe brzmienie oraz świetną jakość wykonania.
Po dwóch miesiącach od porozumienia zamiany basów, otrzymałem długo oczekiwany Fender Jazz Bass Made in Japan z 1989 roku. Instrument zaskoczył mnie swoją jakością i brzmieniem, mimo konieczności przeprowadzenia niełatwego serwisu.
Artykuł przedstawia kolekcję muzycznego wyposażenia autora, w tym gitary basowe, wzmacniacze, efekty i akcesoria. Przybliża specyfikacje i marki konkretnych elementów zestawu.
Opowiadanie o historii specjalnie wykonanego basu przez tarnowskiego lutnika Zbyszka Trellę, który miała być odpowiedzią na problemy autora z taszczeniem ciężkiego sprzętu. Instrument został zaprojektowany z myślą o niskiej wadze i braku tradycyjnej główki, dodatkowo wyposażony w specjalnie nawijane przystawki.
Przedstawiam moją ostatnią nabytkę - Fender "Lightnin' Rod" Precision Bass z 1993 roku, wyprodukowany w Japonii z niezwykłym wykończeniem 'flamed cherry burst' i aktywnym pickupem Seymour Duncan APB-2 Lightnin' Rod. Bas łączy w sobie klasykę z niezwykłą funkową brzmieniem, ale wymaga jeszcze kilku modyfikacji, by stać się idealnym.
Autor recenzji podzielił się swoimi doświadczeniami z użytkowania wzmacniacza Epifani PS600 oraz kolumny Epifani PS410, które spełniły jego oczekiwania w niemal 95%. Sprzęt ten, mimo wysokiej ceny i kilku niedogodności, okazał się doskonałym wyborem dla basisty, poszukującego zawodowego sprzętu o wyjątkowym brzmieniu.
No i przyszła moja Yamaha TRB-5! To mój pierwszy 5 strunowy bas i jestem pod ogromnym wrażeniem. Mimo niewielkich mankamentów takich jak skorodowany mostek czy sycząca elektronika, bas brzmi fenomenalnie. Struny wymagają wymiany, ale mimo to dźwięk jest imponujący.
Bass Kubicki Ex-Factor z 1989 roku zapewnia nie tylko unikatową konstrukcję, ale też wyjątkowy system elektroniki zasilanej na 18v. Pomimo kilku drobnych defektów, instrument ten oferuje szeroki wachlarz brzmień oraz wyjątkową lekkość i komfort grania.
Z eksperymentu z różowym Squierem Affinity Series wynikła transformacja nie tylko koloru, ale i brzmienia. Wymiana pickupów na Seymour Duncany SPB-3 i zmiana koloru na intensywny róż sprawiły, że bas znacząco przewyższył moje oczekiwania.
Autor dzieli się lepszymi zdjęciami swojej gitary basowej Yamaha TRB-5 oraz linkiem do próbki dźwiękowej. Próbka to linia basu nagrana bez efektów i z płaskim EQ, bezpośrednio w interfejs audio.
Ibanez ATK310 wyróżnia się niesamowitym kolorsem Mint Green oraz innowacyjnym triplebuckerm, który zapewnia szeroką gamę brzmień. Model ten zdecydowanie wyróżnia się na tle innych basów, oferując unikalne opcje brzmienia oraz świetną jakość wykonania.
Po sprzedaży niemieckiego Warwicka zdecydowałem się na zakup meksykańskiego Fendera, podchodząc sceptycznie do jego czarnego koloru, który zwykle mi się nie podoba. Ku mojemu zaskoczeniu, ten standardowy meksykański model okazał się znacznie lepszy niż vintage'owe modele 'made in USA', zmieniając moje postrzeganie instrumentów 'made in Mexico'.
Autor opisuje swój bas Ibanez BTB 556, który ulepszył za pomocą pickupów EMG DC45 i zmiany układu kontrolnego. Mimo śladów użytkowania, zachwyca się pięknym mahoń w konstrukcji basu i niską akcją strun, co umożliwia doskonałe tappingi.
Przedstawiam recenzję gitary basowej Epiphone Embassy Standard IV, znaną również jako Emilka. Znakomite brzmienie, solidna konstrukcja i atrakcyjny wygląd za niewielkie pieniądze.
Odnawiam kultowy bas Bednarek JB. Samick Korszarz, wymieniając klucze, progi, elektrykę i wiele więcej, by przywrócić mu dawny blask. Gitarę budowałem ze szczególną starannością, kierując się pasją do vintage.
Autor pochodzi ze swojego sprzętu muzycznego, uwzględniając gitary basowe i elektryczne, nagłośnienie oraz loop station. Perełką jest samodzielnie wykonany przełącznik za ułamek oryginalnej ceny.
Opisuję moje doświadczenia z używaniem basowego sprzętu: Ibanez BTB 405, Ampeg SVT3 proUSA, Sansamp Bass Driver DI, oraz kolumny 2x10. Dostrzegam plusy i minusy, wspominając o zmianach i planach zakupowych.
Odwiedzając pana Marcina ze Szczyglic koło Krakowa, miałem niebywałą przyjemność przetestować jego lutniczą kopię Fender Precision. Bas zachwyca zarówno wyglądem, jakością wykonania, jak i niewiarygodnym brzmieniem, mimo braku wzmacniacza do pełnej prezentacji.
Recenzuję gitarę basową Gmr, na którą czekałem ponad 3 miesiące. Jestem pod wrażeniem jej wyjątkowych cech, takich jak konstrukcja NTB, 35", wybór drewna oraz elektroniki Aguilar.
Przedstawiam przegląd mojego sprzętu muzycznego, począwszy od pedalboardu pełnego efektów, przez klasyczne gitary, aż po basową kombinację. Każdy element mojego zestawu ma swoją historię i charakter.
W tym artykule podzielę się z wami moim doświadczeniem z nowym rigiem basowym. Yamahy BBT-500H, paczka Warwicka 1x15", paczka Yamahy 410s oraz bas Ibanez SR500 zaspokoją nawet najbardziej wybredne gusta.
Podzieliłem się swoimi przemyśleniami na temat nowo nabytego Fender Geddy Lee Jazz Bass, który kupiłem używanego. Bas sprawdza się znakomicie na moim ampegu ba-115, mimo że początkowo był bardzo brudny i nie lubię jego czarnego koloru.
Niedawno nabyłem Ampeg BA-115 w bardzo dobrej cenie od osoby, która użyła go tylko kilka godzin. To moje pierwsze wysokiej klasy combo i pomimo drobnych szumów, jestem z tego zakupu niezwykle zadowolony.
Artykuł opisuje moje doświadczenia z basem Kalamazoo KB, który jest budżetową wersją Gibsona EB 0, z dodatkami, które czynią go nieco podobnym do modelu EB 3. Modyfikacje obejmują minihumb od Gibsona, nowe pokrętła, pickguard, i gniazdo, a instrument charakteryzuje się krótką menzurą i potężnym sygnałem przesterowującym współczesne wzmacniacze.
Z pasji do muzyki i dążenia do perfekcji w brzmieniu niskich tonów, przetestowałem połączenie heada Head TE GP12 SMX AH350 (pre gibson) z unikatową paczką i głośnikiem Celestion. Efekty przerosły moje oczekiwania, oferując potężne, ale czyste brzmienie basu, które jest trudne do uzyskania w konwencjonalnych ustawieniach.
W swojej kolekcji mam kilka wyjątkowych basów, każdy z nich charakteryzuje się unikatowym brzmieniem i budową. W szczególności Lakland 55 02 Skyline różni się znacząco od Music Mana Stingray 5, co obala popularne mity o ich podobieństwie.
Opisuję proces odnawiania starej gitary elektrycznej Jolana Galaxis, którą nabyłem za 30 zł. Proces obejmował usunięcie starych warstw lakieru, malowanie korpusu i gryfu, wymianę osprzętu oraz kluczy na Wilkinsony oraz naprawę elektroniki.
Udało mi się nabyć bezgłówkowego basa wykonanego przez Pana Jakubiszyna z Wrocławia, będącego unikatową lutniczą kopią Steinbergera. Instrument wyróżnia się solidną konstrukcją, pasywną elektroniką, wygodą gry oraz niezwykłym, selektywnym brzmieniem.
5-strunowy precision bass w kolorze transparentnym czerwonym, charakteryzujący się ciepłym i 'szlachetnym' brzmieniem, zbudowany z wysokiej jakości komponentów. Jest to bas typu składak, zebrany z różnych części kupionych głównie na Allegro i w sklepach wysyłkowych.
Autor dzieli się swoją pasją i kolekcją basów, które kupił świadomie i z zamiłowania do różnorodności brzmień. Wśród nich znajdują się zarówno instrumenty markowe, jak Ibanez czy Yamaha, lutnicze cuda, a nawet bas z strychu przerobiony na fretless.
Recenzja Squier Precel qbanez'a z 1995 roku. Bas, mimo swojego koreańskiego pochodzenia, sprawdził się znakomicie w warunkach zespołowych, zwłaszcza w rockowym i bluesowym brzmieniu.
Z dumą prezentuję postępy pracy nad moim basem, którego korpus wykonałem przedwczoraj z wyjątkowego połączenia drewna: jatoby, starego jesionu. Korpus ozdobiony zostanie logo 'GruBass', a model otrzymał nazwę 'Tony'.
Ostatnio zdecydowałem się na odświeżenie mojego Jazz Bassa, ale nie poprzestałem na tym - postanowiłem zedrzeć lakier z mojego SkyWay'a, aby odkryć to, co skrywa pod powierzchnią. Po trzech dniach męczarni z papierem ściernym, bas został umyty, wysuszony, złożony i natarłem olejkiem, pozostawiając surowe drewno, co poprawiło jego brzmienie.
W dniu wolnym autor zadecydował podzielić się zdjęciami swojego basu Yamaha RBX 460, uwzględniając porę roku. Zaprasza także do zadawania pytań na temat basu, obiecując odpowiadać na podstawie swoich doświadczeń i wiedzy.
Postanowiłem, że mój Jazz Bass zasługuje na lepszą sesję zdjęciową niż dotychczas. Zmieniłem maskownicę na czarną od Squiera i rozważam dalsze modyfikacje.
Rocznik 1987 bas guitar, z olchowym korpusem i wytrzymałym lakierem, który przetrwał próbę śrubokrętem bez szwanku. Mimo uszkodzeń przez poprzednich właścicieli, z odpowiednimi naprawami wróci do świetności.
W artykule opisuję moje doświadczenia ze stosowaniem różnych efektów basowych, w tym Zoom B2 i BOSS Loop Station RC-2, wraz z refleksją na temat mojej przyszłości muzycznej. Zestaw efektów, który posiadam, zdaje egzamin zarówno w domu, jak i podczas prób.
Przegląd gitary basowej Fernandes inspirowanej Jackson Randy Rhoads z lat 80. Niesamowite brzmienie i wyważenie, mimo pewnych problemów z ergonomią.
W recenzji taniego Jazz Basu no name sprawdzam, czy rzeczywiście jesteśmy w stanie znaleźć jakość w niskiej cenie, opierając się na moich osobistych doświadczeniach oraz dostarczanych próbkach dźwiękowych. Bas wyróżnia się nie tylko korzystną ceną, ale także zaskakująco dobrym brzmieniem i wyglądem, nawet jeśli jest porównywany do droższych modeli Squiera i średniej klasy meksykańskich basów.
Kustom Groove Bass 115C to combo basowe, które zaskakuje swoją nieporęcznością, ale jednocześnie ogromną mocą i jakością dźwięku. Jest to sprzęt, który z łatwością poradzi sobie na większych scenach, oferując głębokie i wyraźne brzmienie.
Salobrena B 200-C to nowy nabytek w mojej kolekcji basowych skarbów. Bas ten wnosi świeżość i nową motywację do gry, co sprawia, że patrzę na moje dotychczasowe doświadczenia z zupełnie innej perspektywy.
Oakland ZXB-200 to bas gitara pochodzący z pracowni japońskiego lutnika z lat 70-tych. Charakteryzuje się pełnym i mięsnym brzmieniem z wyraźną 'górką', oferuje szerokie możliwości modelowania dźwięku.
Ostatnio stałem się szczęśliwym posiadaczem akustycznego basu HOHNER EAB65. Bas ten oferuje wyjątkowo wygodną grę i przyjemny, miękki dźwięk.
Nabyłem właśnie Yamahę RBX 460 i jestem z niej niezwykle zadowolony. Ten bas zachwyca zarówno swoim wyglądem, jak i brzmieniem, mimo swojego wieku.
DEFIL Lotos to mój unikatowy projekt inspirowany poezją Egdara Allana Poe. Mimo wad technicznych, ten bas posiada niepowtarzalny charakter i drewniane brzmienie.
Odkupiłem stary, niegrywalny bas od znajomego za 50zł, po czym przeprowadziłem szereg zabiegów restauracyjnych, aby przywrócić mu dawny blask. Instrument przeszedł metamorfozę z niegrywalnego przedmiotu do cenionego fretlessa, który teraz ma dla mnie nieocenioną wartość.
Wlasnie dzisiaj go dostalem 🙂 GMR fretless 5 str! + przystawki i elektronika Seymour Duncan Steve Bailey Fundamental Fretless jest radosc Panie i Panowie!
Gitara: LTD Surveyor 415. Efekty: MXR. Głowa Marshall MB450H + Kolumny Marsshall MBC410 (4×10) i MBC115 (1×15).
Tak wygląda moje stanowisko do muzykowania i obróbki dźwięku, jeszczemuszę popracować nad akustyką w pomieszczeniu i ustawić te głośniki jaknależy ;). Bardzo fajne, aktywne, specyfikacje można wyszukać w internecie.Niestety subwoofer z tej serii jest stosunkowo drogi.
Witam. Moj skromny kącik basowy. Na zdjeciu head Hughes & Kettner Basskick 707a pod nim paczki również H&K – BR410h oraz BR115h. Gitarka to Spector q4PRO. Zestaw gada jak dla mnie bardzo przyzwoicie, chociaz jak na zestaw domowyto trochę z tym stackiem przesadzilem 🙂
Heh, no czas najwyższy wrzucić zdjęcia nowego nabytku:) Sory za „drugiplan”, starałem się nie złapać większości gratów, ale i tak coś tamwidać;)
w biegu podregulowałem a potem na próbę i 3h grania… a wrażenia bardzopozytywne, dziś porównam bezpośrednio z moim Vibe’m. Do wymiany na pewnomostek… rocznik ’77 według katalogu (www.ibanez.co.jp/anniversary/expansion.php?cat_id=19&now=2)
Jak już gdzieś pisałem, że „na dniach” do wybranych sklepów mają trafićNexusy – na początek JBN z Serii 70th. jak widać pierwsza seria właściwieukończona. Będzie kilka dostępnych opcji. Oto kilka przykładowych fotekwersji pasywnej. Chętnie wysłucham wszelkich opinii i odpowiem na ewentualnepytania.
Zło, gruz, warkot i zgliszcza. Tyle o brzmieniu. Takie moje dziełoprzeznaczone głównie do mocnego grania. Paczka o konstrukcji zamkniętej (nieposiada bassreflexów). Moc 800W i naprawdę potężny dźwięk 🙂 Ci co jąsłyszeli bądź ją mają wiedzą o co chodzi 🙂
Moje ukochane:) Każda do czego innego. A że gram przeróżną muzykę każdasię do czegoś nada;) 2 Precle z fotki są na sprzedanie. Ktoś chętny?
To pochwalę się i tu. Mam go od kwietnia, cieszy ucho i oko. 🙂 Rocznik ’90. EDIT: Próbki: Prosto w linię (karta muzyczna zintegrowana), jeśli to będzieniewystarczające, to powiedzcie, jak lepiej inaczej nagrać. Potem wrzucę doaudiogalerii. Próbki są bardzo ciche, volume sobie podkręćcie najpierw🙂 Grałam na przystawce przygryfowej Ustawienia: -Tone na 10 Próbka 1: oba […]
fotki jakości takiej jak widać.. to co znalazłem w telefonie będzie więcej czasu to coś ładniejszego cyfrakiem cykne
Moja lutnicza zabawka 😉 Wiem jaką Stefan ma opinie, mimo wszystkozdecydowałem się zrobić u niego wiosło i nie żałuję. Jednocześnie robiłgitarę identycznego kształtu, która nie brzmi za dobrze. Za to na całeszczęście basik mu się udał perfekcyjnie. W środku jest aktywny Bartolini,który ma tyle możliwości ustawień brzmienia, że głowa boli. Korpusmahoń, nie pamiętam już nazw […]
vinj ’61 Fender Jazz, ’60 Fender Jazz with flatwounds modj ’04 Fender Deluxe Jazz, fretless ’61 Fender Jazz prebass ’63 Fender Precision, ’58 Fender Precision with flatwounds manta ’77 MusicMan StingRay, ’03 Modulus Guitars Flea Bass clang ’71 Rickenbacker 4001, ’63 Rickenbacker 4001 with flatwounds hollow ’66 Danelectro Longhorn, ’63 Höfner Model 500/1 with flatwounds […]
Zacznę od podziękowań dla Cropeca za Tokaia 🙂 GRZMI jak GRZMIEĆ powinno i tyle wystarczyłoby pewnie za opis 😀 jednak dlaniezorientowanych dodam: Mój dzisiejszy nabytek Tokai Hard Puncher Precision z ’82 Trace Elliot Series 6 GP7 100W z ’93 Grać nie umierać 🙂