Kijowe nagłośnienie, kijowy koncert, ale za to fotki znośne
I tak mi napiszecie, że brzydki jestem, ale mnie się te zdjęcia nawetpodobają. 😀 Ostatnia fotka udowadnia, że nie wyglądam aż tak strasznie na tle innych 😛
WprowadzenieWitajcie na działach poświęconych tematyce nagłośnienia na Basoofka_NET, gdzie znajdziecie wszelkie niezbędne informacje, które pozwolą Wam na osiągnięcie pełni brzmieniowego potencjału Waszych bassów. Bez względu na to, czy jesteście profesjonalistami, czy amatorami, nasze artykuły zapewnią Wam dostęp do obszernej wiedzy na temat różnorodnego sprzętu. W ramach kategorii Nagłośnienie, omawiamy nowości rynkowe, takie jak limitowana edycja wzmacniacza basowego Ampeg Micro-VR Stack czy zaawansowany technologicznie MESA/Boogie Subway TT-800, jak również praktyczne wskazówki dotyczące ustawień i eksploatacji sprzętu nagłośnieniowego.Definicja Nagłośnienie obejmuje wszelkie urządzenia i rozwiązania techniczne służące do wzmacniania dźwięków, czyniąc je głośniejszymi i bardziej zrozumiałymi dla słuchacza. W kontekście naszego działu, koncentrujemy się głównie na aspektach zwiększających jakość i głębię brzmienia basu.Nie zabraknie również miejsca dla opisów i recenzji rozmaitych pedałów efektów, takich jak kompaktowy pedał oktawowy 3Leaf Audio Octabvre Mini, opracowany przy współpracy z Timothy Lefebvre. Ponadto, dzielimy się doświadczeniami użytkowników oraz ich indywidualnymi podejściami do kwestii nagłośnienia, co pozwala czytelnikom na znalezienie inspiracji do własnych eksperymentów muzycznych.Oferujemy szeroki zakres informacji od podstawowych parametrów sprzętu, przez szczegółowe recenzje, aż po bardziej zaawansowane wskazówki i triki, które pozwolą Wam w pełni wykorzystać potencjał Waszego nagłośnienia basowego. Serdecznie zachęcamy do eksploracji naszego działu i życzymy miłej lektury. Sekcja `Nagłośnienie` na Basoofka_NET łączy pasjonujące recenzje, praktyczne porady i ekscytujące nowości ze świata wzmacniaczy, kolumn i pedałów efektów. Staramy się dostarczać najciekawsze treści, które pomogą każdemu basiście uzyskać doskonałe brzmienie.
I tak mi napiszecie, że brzydki jestem, ale mnie się te zdjęcia nawetpodobają. 😀 Ostatnia fotka udowadnia, że nie wyglądam aż tak strasznie na tle innych 😛
Zmiana warty nagłośnienia basu w zespole Dzień Zapłaty. Obecnie 2 x 215 i100W. I wystarczy! Edit. Na ostatnich dwóch zdjęciach jest ostateczna wersja stronywizualnej. Dołożyłem taki sam materiał na przód wzmacniacza. Od razu lepiej.
Mimo naszego nie najlepszego nagłośnienia… – zaskoczyła nas przyzwoitaakustyka małego pomieszczenia – podejrzewam że regały z książkami zrobiłyswoje.
pierwszy gig z nowa kapela fajna oprawa i dobre naglosnienie https://www.youtube.com/watch?v=vKHhJFP1-Yc geba w ruchu
Od dzisiaj korzystam z takiego nagłosnienia jak na zdjeciu. Kolimny wzorowane na Acoustic 361 ( na takich grał m.in. John Paul Jones). Wkażdej siedzi głośnik zrobiony przez Pana Piotr Peto z Piaseczna (PMPElectronics). Każda kolumna obsługiwana jest przez jeden wzmacniacz, które są„zblokwane”. Na razie wzmacniacze są takie jakie są. Docelowo każda kolumna będzie napędzana swoją […]
Jeden z lepszych koncertów. Niestety nagłośnienie słabe, ale udało sięukręcić własne brzmienie. Motocykliści czają metal 😀 Nasz występ zebrałwiele pochlebnych opinii i masę ludzi pod sceną.
Niemrawy, na niemrawym koncercie, przy jeszcze bardziej niemrawym nagłosnieniuczyli dni zgierza, ludzi mało albo naćpani od legalnych narkotyków którepojawiły się w krótkim czasie w dużej iliści
Dokonałem zmian w moim zestawie: z paczki noł nejm 215 na Noisy Boxa 410 z nagłośnikami Celestion i headem Taurusa BL300H. Ekscytacja jest ogromna, zwłaszcza że dopiero jutro przetestuję nowy kabel.
NoisyBox 115 to połączenie wysokiej jakości brzmienia, estetyki wykonania oraz profesjonalnego podejścia do klienta. Przez swoją skuteczność i charakterystyczne brzmienie, kolumna ta spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających basistów.
Sklep BASS BROTHER w Bielsko-Białej specjalizuje się w basach, gitarach, nagłośnieniu oraz sprzęcie vintage. Posiada unikatową kabinę odsłuchową, profesjonalne zaplecze techniczne i współpracuje z czołowymi muzykami.
Autor pochodzi ze swojego sprzętu muzycznego, uwzględniając gitary basowe i elektryczne, nagłośnienie oraz loop station. Perełką jest samodzielnie wykonany przełącznik za ułamek oryginalnej ceny.
Recenzja wzmacniacza Hartke HA3500, pokazująca jego niezwykłe cechy, adaptacyjność do różnych gatunków muzycznych, i jak wpasował się w moje potrzeby, zmieniając całkowicie moje podejście do gry na basie. Victor Wooten, przejście z Ampega na Hartke, wpłynęło na moją decyzję.
Przedstawiam dylemat związany z wyborem sprzętu nagłośnieniowego między Ampeg SVT 3PRO a Ampeg SVT 7PRO. Analizuję ich potencjał w kontekście muzyki metalowej i hard rockowej.
Autor rozważa zmianę systemu nagłośnienia w swoim pokoju, szukając lepszej jakości dźwięku stereo, który nie jest zniekształcony i ma zbalansowane basy. Chce, aby nowe rozwiązanie było kompatybilne z telefonem.
Recenzujemy używane zestawy nagłośnieniowe, idealne dla jazzowego grania, o budżecie 4000 zł. Head lampowy i kolumna, które razem tworzą 'neutralne' brzmienie, poza popularnymi markami.
Wojtek zmaga się z problemem zbyt słabego wzmocnienia swojego 60-watowego pieca basowego podczas koncertów. Rozważa użycie diboxa do nagłośnienia, zastanawiając się, jak najlepiej go podłączyć, i szuka tańszych rozwiązań.
Profesjonalna sala prób MI-ART w Poznaniu oferuje pełne wyposażenie i wygłuszenie dla muzyków. Otwarta przez cały tydzień, ceny ustalane indywidualnie.
Dominik, po 12 latach przerwy, postanowił ponownie zacząć grać na basie. Nie sprzedał swojego zestawu Marshall DBS 7200 i kolumny 15", co ułatwiło mu powrót. Nieznacznie rozszerzył swój sprzęt, dokupując gitarę basową Yamaha RBX 250 i zainteresował się modelem Ibanez SR505.
Autor zaczyna przygodę z basem, używając pożyczonej gitary i powermixera Yamaha emx860st służącego dotychczas do nagłośnienia wokalu. Wyraża obawy, czy używanie tego sprzętu do nagłośnienia bassu na dużych mocach i na jednej kolumnie Yamaha sv12 nie uszkodzi membran.
Paweł, młody basista z Pruszcza Gdańskiego, opowiada o swojej muzycznej pasji. Gra na basie Epiphone Toby Deluxe i testuje sprzęt Warwick Quad IV oraz Hartke 410xl.
Oferuję lekcje gry na basie i kontrabasie w Krakowie i Katowicach, dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Student Akademii Muzycznej w Krakowie dzieli się swoją pasją oraz wiedzą, oferując personalizowane lekcje, pomoc w wyborze sprzętu i kształcenie słuchu.
Autor zastanawia się nad możliwością połączenia przystawki piezo K&K Bass Max do kontrabasu z pre-ampem Sansamp BDDI Programmable, obawiając się różnic w impedancji.
Autor zastanawia się, jak najlepiej podłączyć bass do zestawu nagłośnieniowego do wokalu, biorąc pod uwagę ograniczenia budżetowe. Rozważa, czy lepiej zacząć od zakupu heada, czy kolumny
Autor zastanawia się, jak skompresować sygnał z preampa w kostce bez dostępnej pętli, sugerując, że standardowe metody mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.
Rozważam zakup mikrofonu Audix OM-3s oraz odpowiedniego nagłośnienia na potrzeby domowych ćwiczeń wokalnych i kameralnych prób muzycznych. Moje wymagania to sprzęt, który zapewni dobrą jakość dźwięku bez konieczności posiadania dużej mocy.
Autor podzielił się swoją niedawną podróżą w świat muzyki, kupując swoją pierwszą gitarę basową marki Vision i piecyk 16W na początek przygody. Teraz, szukając ulepszenia, rozważa zakup mocniejszego pieca gitarowego w przedziale 40-50W lub basowej kolumny, zastanawiając się nad dynamiką sprzętu basowego.
Rozważam zakup pieca Taurus Box 215 do mojej gitary basowej Cort B5. Planuję użycie tego sprzętu głównie na weselach dla 100-150 osób, zastanawiam się nad najlepszym sposobem nagłośnienia basu.
Mateusz, od ponad 5 lat grający na basie, z różnym doświadczeniem w kapelach, przedstawia swoją muzyczną drogę i niedawny zakup Schectera Stiletto Extreme 4.
Autor pyta o poradę dotyczącą wyboru sprzętu do nagłośnienia wokalu w zespole muzycznym. Rozważa zakup mikrofonu z akustycznym combo lub kombinację mikrofonu, przedwzmacniacza i kolumn. Ma budżet 600-700 złotych i pyta o marki, których powinien unikać.
Michał Królik to wszechstronny muzyk grający na wielu instrumentach, takich jak kontrabas, fortepian, gitara elektryczna, basowa i perkusja. Jako uczeń ostatniego roku szkoły muzycznej w Częstochowie, ma za sobą już kilka lat doświadczenia w grze na każdym z tych instrumentów i udziela się w Big-Bandzie swojej szkoły.
Adam Zieliński, basista zespołu JAMUN, od 1988 roku tworzy muzykę zainspirowaną takimi gigantami jak Tool czy Iron Maiden. W swoim arsenale posiada szeroki zakres wysokiej klasy sprzętu - od basówek Mayones po system bezprzewodowy Line 6.
Autor zastanawia się, jak z niskim budżetem skompletować nagłośnienie wokalu wykorzystując kolumny Quadral Odin Mk II. Szuka najtańszych rozwiązań do podłączenia miksera do karaoke lub Phonic AM 120 MK II, aby osiągnąć satysfakcjonujące brzmienie.
Autor artykułu znalazł się w posiadaniu antycznego sprzętu do nagłośnienia wokalu, który okazał się dla niego zagadką. Poszukuje pomocy w zrozumieniu, jak uruchomić te urządzenia, aby zacząć z nich korzystać.
Szukamy profesjonalnego sprzętu do nagłośnienia kapeli z akcentem na mocne brzmienie wokalu. Analizujemy oferty sprzętu nagłośnieniowego w cenie około 6500 zł, rozważając opcje marki Yamaha i Samson.
Autor dzieli się swoimi przemyśleniami na temat potrzebnej mocy wzmacniacza basowego. Z doświadczenia z grania na koncertach i próbach, 100W Fender Rumble okazuje się być wystarczającym.
Zespół muzyczny szuka odpowiedniego sprzętu do nagłaśniania wokalu na próbach, który musi spełniać specyficzne wymagania, by być słyszalnym ponad instrumeny. Dysponują budżetem 1200 zł na zakup używanego sprzętu.
Autor szuka wydajnego sprzętu muzycznego, który pozwoli na kreowanie różnorodnego brzmienia, z ograniczeniem finansowym do 2 000 zł. Rozważa różne opcje, w tym combo oraz zestawy head+paka, z preferencją na układ 4x10, ale nie ogranicza się do nich.
Autor artykułu rozważa zakup heada Laney BH150 oraz paczki Hartke 115TP, zastanawiając się nad ich przydatnością na małe i średnie koncerty. Dodatkowo, porusza kwestię przerobienia combo Laney HCM65B na zestaw head + kolumna i możliwości nagłośnienia tego zestawu z wykorzystaniem wyjścia Direct Out (DI).
Posiadam paczkę Gallien Krueger Backline 210 Blx II, która ma uszkodzony głośnik. Zastanawiam się, jaką wymianę przeprowadzić, aby poprawić jakość dźwięku.
Na podstawie własnych doświadczeń, autor opisuje, jak za niewielkie pieniądze udało mu się skompletować zestaw basowy Ashdown MAG 300 połączony z kolumną Marshall MBC115, który zaskoczył go pozytywnie zarówno jakością brzmienia, jak i mobilnością.
Autor dzieli się swoimi rozterkami dotyczącymi tego, jak żyć z pasją do gry na basie w bloku, nie wywołując konfliktów z sąsiadami. Rozważa różne opcje nagłośnienia dostosowane do ograniczeń mieszkaniowych.
Autor postanowił zmienić swoje dotychczasowe nagłośnienie basowe, marząc o brzmieniu vintage z lat 70-tych. Poszukuje nowego zestawu w cenie około 2000 zł, rozważając opcje różnych konfiguracji sprzętu.
Jako gitarzysta, który niedawno zaczął grać na basie w domu za pomocą interfejsu Focusrite 2i4, stanąłem przed wyzwaniem zapewnienia odpowiedniego nagłośnienia basu na próbach nowo składającego się zespołu, bez posiadania wzmacniacza basowego. Rozważałem wykorzystanie swojego domowego setupu, aby zaoszczędzić na kosztach zakupu nowego sprzętu.
W artykule poruszam kwestię zmiany zestawu combo na heada w kontekście mojego nagłośnienia basowego – Ashdown MAG C210T-300 EVO II oraz Ashdown Mag 410T DEEP. Rozważam sprzedaż combo i zakup heada, aby osiągnąć lepszą jakość dźwięku przy użyciu tylko paczki, z uwzględnieniem mojego budżetu około 1000zł.
Forumowicz prosi o opinie na temat zestawu hartke410 + HA 3500, który znalazł w ofercie na OLX. Wyraża zainteresowanie brzmieniami hard rock i heavy, a zestaw miałby nagłaśniać aktywnego Peavey'a Millenium 5 strunowego.
Autor artykułu dzieli się swoimi doświadczeniami z poszukiwań idealnego nagłośnienia na małe występy i próby w budżecie około 2000zł. Rozważa różne opcje, w tym kombinację Bass Pod XT Live i kolumny aktywnej Alto TS115A, ale ma wątpliwości co do jej wystarczającej mocy.
Poszukiwania idealnego DI boxa do wzmacniacza Acoustic 370 okazały się nie lada wyzwaniem. Wzmacniacz ten, nie posiadając zbalansowanego wyjścia, wymaga dokupienia DI boxa dla łatwego podłączenia do mikserów i nagłośnienia.
Poszukiwanie interfejsu USB do bassu, który pozwala na komfortową zmianę brzmień bez konieczności podchodzenia do komputera, stało się coraz bardziej popularne wśród muzyków. W artykule poruszono kwestię znalezienia takiego sprzętu, który spełni oczekiwania użytkownika bez konieczności inwestycji w drogi sprzęt markowy.
Stałem się niedawno posiadaczem głowy Ampega - B2R i teraz szukam odpowiedniej paczki głośnikowej. Interesuje mnie sprzęt o małych gabarytach i wadze, odpowiedni do grania w niewielkich klubach lub w domu.
Tekst opowiada o próbie nagłośnienia gitary basowej Adelita w sposób, który okazał się bynajmniej niezwykły. Futrzak, autor artykułu, dzieli się swoimi doświadczeniami ze sprzętem, problemy z nagraniami i nostalgiczne wspomnienia zespołu.
Rozważam wymianę nagłośnienia w moim zestawie basowym składającym się z kolumny LDM z dołożonym głośnikiem Eminence i wzmacniacza Warwick Profeta 3.1, ponieważ obecne brzmienie nie odpowiada moim oczekiwaniom. Grając na wzmacniaczu Laney RB, odkryłem, że poszukuję bardziej autentycznej 'duszy' basu, co skłoniło mnie do zastanowienia się nad zmianą sprzętu.
Stoję przed wyborem zakupu nowego sprzętu i analizuję trzy główne opcje: kombajny, zestawy head + paczka oraz innowacyjne podejście z paczką, końcówką mocy i preampem/kartą muzyczną. Każda opcja ma swoje plusy i minusy.
Autor dzieli się swoją fascynacją strunami piccolo i prosi o radę dotyczącą odpowiedniego sprzętu basowego oraz nagłośnienia, do którego najlepiej by pasowały. Zwraca się z prośbą o polecenie instrumentów średniej klasy.
Autor rozważa wymianę ciężkiego, ale znakomicie brzmiącego sprzętu Epifani na lżejszy ekwiwalent z uwagi na częste przemieszczanie się i ograniczenia transportowe. Prosi o pomoc w wyborze pomiędzy trzema modelami kolumn Markbass ze względu na ich wagę, rozmiar i charakterystykę dźwiękową.
Jacek W., utalentowany basista, zabiera nas w podróż przez swoją muzyczną karierę rozpoczętą w 1990 roku, przedstawiając używany przez siebie sprzęt. Od pierwszego basu Defil, przez serię Ibaneza, aż po pełne lampowe wzmacniacze - Jacek dzieli się swoimi przemyśleniami na temat każdego kawałka sprzętu.
Autor rozważa zmianę swojego combo LDM ba100P na zestaw head plus paczka, ze względu na potrzebę większej mocy i lepszego brzmienia. Wybór pada na modele Hartke ha-3500 lub Ampeg B2R oraz paczkę od Mańka.
Piotrek wraz z zespołem szuka idealnego zestawu nagłaśniającego dla siebie, rozważając różne opcje głów i kolumn basowych z funduszem około 3000zł na każdego. Przegląda propozycje od Ampeg, Hartke, Ashdown oraz Laney, szukając porady dotyczącej kompatybilności między wybranymi headami i kolumnami.
Michał zakupił nowy zestaw nagłaśniający składający się z głowicy ABM 500 EVO III i kolumny Marshall MBC410 o łącznej mocy 1200W, jednak jest rozczarowany ich wydajnością porównując do starego sprzętu Ashdown EVO 300.
Autor rozważa wybór między dwoma wzmacniaczami basowymi: Trace Elliot 715 i EBS Drome Classic 12", szukając urządzenia, które dostarczy doskonałego dźwięku do jego muzyki. Zakup ma na celu nagłośnienie nowego instrumentu i poruszenie sąsiadów w bloku.
Autor dzieli się przemyśleniami na temat znaczenia estetyki i imidżu scenicznego w muzyce. Zastanawia się nad tym, jak wyjęcie się na scenie może wpłynąć na odbiór występu przez publiczność.
Recenzja używanego combo basowego BA100 firmy Gran, zakupionego za 580zł. Spostrzeżenia na temat jakości dźwięku, budowy zewnętrznej i wnętrza urządzenia.
Zastanawiam się nad przyszłością muzyki i literatury w świecie pozbawionym elektryczności. Ponadto, dzielę się wiedzą na temat fundamentu rytmicznego muzyki latynoamerykańskiej - son.
Zastanawiam się nad zakupem nowego sprzętu nagłośniającego. Rozważam opcje między używanym Hartke 2500, nowym Laney RB6, a kombinacją Hartke VX 410 z głową LH-500.
Pomimo braku szczególnych uprzedzeń do występujących zespołów, Płock Cover Festival ponownie zapewnił niezapomnianą atmosferę dzięki wyjątkowemu miejscu i niezwykłym ludziom. Całe wydarzenie to połączenie relaksu, niespodziewanych muzycznych odkryć i profesjonalnego nagłośnienia.
Łukasz Mazurowski, basista z dwudziestoletnim doświadczeniem, dzieli się swoim imponującym zestawem sprzętu, który obejmuje głównie produkty renomowanych marek takich jak Fender, Ampeg, Boss i inne.
Bartosz Raducha, miłośnik różnorodnych gatunków muzycznych oraz student UW, podzielił się swoją pasją i ewolucją sprzętu basowego. Od początków z Defilem, przez Corta i MPG, aż po składaka z korpusu Ibaneza i gryfu Squiera.
Recenzja i porównanie dwóch basowych wzmacniaczy: Peavey Tour 450 oraz Nemesis RS 400. Próby i odczucia w kontekście zmiany nagłośnienia bez pośpiechu, z uwagami na szczegóły takie jak potencjometry i wyjście na słuchawki.
Rozważając zakup nagłośnienia nastawionego na koncerty, zastanawiam się między dwoma kombinacjami: Ampeg SVT 410 HLF z Marshall MB450H lub Peavey Tour 450. W oparciu o własne doświadczenia i opinie, wybór padł na Ampeg z jeszcze niesprecyzowanym wzmacniaczem.
Szukając idealnego nagłośnienia do muzyki jazzowej i starego rocka, natknąłem się na kilka interesujących opcji do budżetu 3500 zł. W moim wyborze kierowałem się potrzebą znalezienia sprzętu o mocy około 400 wat, który oferowałby nieco 'stare pierniecie' bez konieczności posiadania czysto brzmiącego sprzętu.
Autor artykułu dzieli się refleksją dotyczącą używania wysokiej jakości sprzętu do nagłośnienia basu. Wskazuje na paradoks polegający na tym, iż pomimo wykorzystania profesjonalnego sprzętu w studiu, ostatecznie nagrania słuchane są na standardowym nagłośnieniu domowym.
Młody entuzjasta muzyki chce zbudować wzmacniacz domowej roboty, aby oszczędzić na kosztach. Zastanawia się nad możliwością realizacji, wyborem komponentów oraz kosztem przedsięwzięcia.
Tekst koncentruje się na pomocy w wyborze nagłośnienia basowego dla młodych basistów, mających ograniczony budżet do 2000 zł. Autor podzielił się swoimi doświadczeniami i poszukuje optymalnego zestawu zasilającego dla granego przez siebie metalu.
Zastanawiam się nad optymalnym zestawem do grania na weselach, z uwzględnieniem ograniczonej przestrzeni na scenie i potrzeby uzyskania satysfakcjonującej głębi basu. Rozważam różne opcje, w tym inwestycję w piec, dobry multiefekt lub nową gitarę basową.
26 lutego odbędzie się warsztat dla basistów z udziałem znanych muzyków i prezentacją wzmacniacza basowego RH450 firmy TC Electronic. Spotkanie to wyjątkowa okazja do zgłębienia wiedzy o rytmie, technice gry na basie oraz prawidłowym nagłaśnianiu sprzętu.
Rozważam zakup nowej kolumny basowej, aby uzupełnić mój zestaw nagłośnieniowy. Mam budżet ograniczony, zastanawiam się więc, czy lepiej zainwestować w mniej markową 4x10, czy bardziej markową 2x10.
Zastanawiam się nad wyborem sprzętu nagłośnieniowego w przedziale cenowym 3-4,5 tysięcy złotych, skupiając się na potrzebie mocnego, solidnego brzmienia bez konieczności posiadania ogromnej mocy. Porównuję combo od renomowanych marek jak Ampeg, EBS i Trace Elliot z mniej prestiżowymi stackami od Hartke, Taurus i Ashdown, rozważając, który wybór będzie najlepszy przy ograniczeniu do 300W mocy.
Dyskusja na temat konieczności dokupienia preampa i procesora efektów do istniejącego systemu nagłośnieniowego w sali prób. Rozważania dotyczące wyboru między kombajnami a osobnymi urządzeniami oraz możliwości zachowania Alesis Nanowerb.
Artykuł omawia problematykę sprzężeń przy nagłaśnianiu kontrabasu w głośno grających zespołach. Autor szuka rad i dzieli się swoimi doświadczeniami z prób eliminacji tego zjawiska.
Autor dzieli się swoimi przemyśleniami na temat planowanego zakupu nagłośnienia dla instrumentu Basa, przeglądając różne rodzaje aukcji, zarówno krajowe jak i zagraniczne. Podkreśla wpływ obecnego kursu waluty na cenę zagranicznego sprzętu oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami z zakupów na eBay.
N00B corner miał być miejscem, w którym nowicjusze mogliby zadawać pytania bez obawy o zostanie zignorowanym. Jednak po przeanalizowaniu konceptu i uwag od moderatora, okazuje się, że projekt ten jest niepotrzebny, ponieważ podobne rozwiązanie już istnieje.
Autor zastanawia się, czy zestaw nagłośnieniowy Roland PM-3, posiadający jednostkę basową (woofer unit) 100W i głośniki 2x10", nadaje się do użytku z basem, zamiast standardowego wzmacniacza basowego. Próbuje znaleźć tymczasowe rozwiązanie na 3-5 miesięcy, zanim zakupi dedykowany wzmacniacz basowy.
Sklep Muzyczny SWING to miejsce, w którym każdy muzyk, niezależnie od stopnia zaawansowania, znajdzie coś dla siebie. Oferują szeroki wybór instrumentów, nagłośnienia, oświetlenia i akcesoriów od renomowanych producentów.
Nasza strona nawiązała współpracę ze sklepem internetowym GitaraiBas.pl, oferującym szeroką gamę instrumentów, nagłośnienia i akcesoriów dla gitarzystów. Współwłaścicielem jest doświadczony muzyk Krzysztof Jaskólski, co gwarantuje zrozumienie potrzeb muzyków.
Muflony to nietypowa kapela złożona z trzech ludzi z gitarami i perkusją, która gra wszystko, co członkowie lubią. Ich muzyka jest inspirowana między innymi przez RHCP.
Podczas poszukiwań idealnego zestawu do nagłośnienia basu, autor przegląda różne możliwości, w tym wzmacniacz Gallien Krueger GK 700RB-II. Rozważa zakup kolumny dostosowanej do jazzowego brzmienia z budżetem 1500 zł, zastanawiając się nad wyborem między Hartke a produktami Power Sound.
Rozważam zakup zestawu nagłośnieniowego przeznaczonego dla basistów preferujących lżejsze brzmienia jak jazz, funky i blues. Porównuję Hartke 3500 z kolumną VX410 do combo Gallien-Krueger 700RB-II / 115, poszukując idealnego dźwięku zarówno dla elektrycznego basu jak i kontrabasu z pickupem.
Kizmol prosi o radę dotyczącą złożenia własnego systemu nagłośnieniowego w garażu, wykorzystując darmową pracę wujka-stolarza i przyjaciela-elektronika. Budżet na głośniki i wzmacniacz to 500-600zł.
Tutaj – przede wszystkim tutaj – możecie składać swoje pytania dotyczącekonkretnych egzemplarzy z serwisów aukcyjnych.
Niedawno zrezygnowałem z grania w pewnej mrocznej kapeli, przywiozłem410-tkę do domu, złożyłem do kupy i zrobiło to na mnie wrażenie, więcpostanowiłem się podzielić. 🙂 Od góry: Markbass Litte Mark Tube, Dawid Eden 210 8Ohm 350W, Mesa 410 8Ohm600W a z boku skromnie – moje podstawowe i jak do tej pory najwygodniejsze inajlepiej brzmiące wiosło z […]
Gram od 1994-12-24 Mój sprzęt? nagłośnienie: Euphonic Audio iAmp micro, TC Electronic RS212 instrumenty: Zakrzewski 5 Exclusive, EB/MM Stingray 5 z 2002r., F-Bass AC5 z 2000 r., Fender Precision z pickupem DiMarzio 78 r., Zakrzewski JB 4-str z pickupami Aero type 1, kontrabas lutniczy niemiecki z lat 50, 4/4. Dodatkowo korzystam z instrumentów znajomych, których […]
Gram od 2005-06-08 Mój sprzęt? Gitara GMR 5,Nagłosnienie,Hartke ha5500,,vx410,vx115,Efekt.boss gt 6b
Gitara basowa / kontrabas / syntezatory basowe. Aktywny warszawski muzyk młodego pokolenia obracający się w kręgach nu-soul, funk, acid jazz.Gram od 2007-05-09 Mój sprzęt? nagłośnienie: David Eden WTX 260, David Eden ENX 260, TC Electronic BC 210 (8Ohm) instrumenty: Fender Jazz ’04 Active, Schecter Stiletto Deluxe IV, Lakland Joe Osborn IV (Chwilowo), kontrabas Sobla. podłoga: […]
Gram od 2004-06-01 Mój sprzęt? miołem: *Ibanez ATK 300 NT *Yamaha BBG4S II *Ibanez GSR 200 *Yamaha rbx 250 *nagłośnienie ze wszystkiego co możliwe ze stajni Unitra *Ampeg BA115 *Hartke A70 *Boss ODB-3 mom: *Japoński Jazz Bass Martinez przełom lat ’70/’80 *Trace Elliot AH100 *Warwick WCA 410PRO *Kopia SansAmp DI *Planet Waves PW-CT-04
Witam, koleżanka ma problem, bo chce nagłośnić wiolonczele (ma zamiarzagrać z nami jakąś balladę), i poszukuje jakiegoś pickupa.Początkowo doradzałem jej mikrofon kontaktowy taki jak ten www.gitaraibas.pl/korg-cm100l-mikrofon-kontaktowy-p-269.html , ale znalazłaona, według mnie coś ciekawszego, czyli ten przetwornik www.muzyczny.pl/pokaz.pl?id=108074&grupa=120081 . Ja bym się skłaniałdo tego 2 ponieważ z tego co się widze to montuje się go na […]
Muzyka ,którą gram (a raczej skład kapeli)zmusza mnie do wzmocnienia siłygłosu mojej teściowej.A robię to za pomocą przystawki piezzo istaregopieca.No i czas na zmiany.Macie jakieś doświadczenie,rozeznanie w takimsprzęcie?