Recenzję Ampeg SVT6 Pro rozpoczynam od przygody z poszukiwaniem idealnego sprzętu basowego, który zakończył się na wyborze tego wzmacniacza. SVT6 Pro zaskakuje 1100W mocy, unikalnym brzmieniem i niezwykłą wytrzymałością na dużym wolumenie.
Po dłuższym czasie użytkowania głowy wzmacniacza Kustom Deep End 200HD czuję, że jestem gotowy podzielić się swoimi wrażeniami. Głowa oferuje moc 200W za cenę 800zł, wykazując się uniwersalnością brzmień, choć kolumna głośnikowa 4x10" z serii nie zyskała mojej aprobaty.
SWR Workingman's 4004 to wzmacniacz basowy o mocy 400 watt przy 4 ohmach, z możliwością podłączenia instrumentów pasywnych i aktywnych, wspierający różnorodne opcje wyjściowe. Charakteryzuje się ciekawymi opcjami regulacji brzmienia, zachowując czyste brzmienie gitary.
Ashdown MAG 600R to wzmacniacz basowy, który oferuje solidne wykonanie i sporo możliwości regulacji brzmienia. Jego cena waha się od 1699 do 2100 zł.
Phil Jones Bass wprowadza na rynek nowe produkty - wzmacniacz Bass Pulse One oraz kolumnę Cab 47. Nowości zachwycają lekkością i wydajnością, kontynuując tradycję marki.
Trickfish Amplification wprowadziło na rynek nowy model wzmacniacza basowego Bullhead .5K. Urządzenie łączy nowoczesną technologię i klasyczne rozwiązania, dostarczając basistom potężnego narzędzia do wyrażania ich muzycznych pasji.
Aguilar Tone Hammer 500 to nowy tranzystorowy head basowy, który debiutował na Winter NAMM 2011. Oferując moc 500 watt na 4 omach, trzypasmową korekcję i kontrolę „Drive”, jest idealny dla często przemieszczających się muzyków, waży zaledwie 2 kg.
Ampeg wprowadza na rynek wzmacniacz basowy Heritage 50th Anniversary SVT, świętując pięć dekad modelu SVT. Edycja jubileuszowa łączy w sobie najbardziej cenione obwody SVT z lat 1969 i 70-tych.
Darkglass Electronics wprowadza na rynek nową serię kolumn basowych Elite, obejmującą modele DG810ES i DG412ES. Te dwa monstrualne kolumienki zaprojektowane zostały z myślą o największych scenach, oferując gigantyczną dawkę niskich tonów.
Autor ogłoszenia chciałby dokonać wymiany sprzętu muzycznego na terenie województwa śląskiego. Warunki to 100% sprawność i porównywalna moc, by zapewnić płynną współpracę podczas prób.
W poszukiwaniu idealnych kolumn do wzmacniacza basowego Ampeg SVT-4 Pro, rozważamy opcje z zestawu dwóch kolumn (4x10 i 1x15) oraz tzw. 'lodówki'. Mesaboogie 4x12 jest również na liście potencjalnych kandydatów do wzmocnienia mocy i jakości brzmienia.
Właśnie przeprowadziłem eksperyment z bi-ampingiem wykorzystując wzmocnienie GK-700RBII. Zmodyfikowanie kolumny na system bi-amp(2x12+horn, 4ohm) przyniosło wiele pytań, na które starałem się znaleźć odpowiedzi, w tym również rozwiewanie wątpliwości związanych z impedancją i mocą.
Autor zastanawia się nad potencjalnym ryzykiem uszkodzenia wzmacniacza podczas łączenia go z zbyt mało mocną kolumną. Podjęta została decyzja o próbie ćwiczeń na starym sprzęcie, mimo różnicy watażu.
Analizuję trzy kultowe heady bassowe firmy Ampeg: SVT3 Pro, SVT7 Pro i V4B, aby dowiedzieć się, który z nich będzie najlepszym wyborem do współpracy z kolumną Orange OBC15.
W artykule porównuję zestawy basowe Markbass i Ampeg, skupiając się na uniwersalności brzmienia, łatwości transportu, pasmie przenoszenia, niezawodności i mocy. Szukam opinii i wniosków na temat Markbass LittleMark II, Markbass SA450 oraz Ampeg SVT3Pro w kontekście różnorodnych stylów muzycznych.
Rozważam zakup zestawu Box Taurus BL 300H + TF-210 za około 2500 zł, w celu użycia na próbach i koncertach. Pytam o głośność, możliwość rozbudowy oraz alternatywy w tej cenie.
Przeglądam opcje zestawu basowego składającego się z Warwick profet 5.2 oraz Noisy Box 212 + horn o mocy 500W i zbieram opinie na jego temat. Zastanawiam się nad mocą, impedancją i charakterystyką dźwięku, podczas gdy obawy budzi potencjalna niedostateczność mocy.
W niniejszym tekście dzielę się moimi spostrzeżeniami na temat combo Hughes & Kettner Basskick BK 300, które wypróbowałem w sklepie muzycznym. Produkt ten, oferujący 300 watt mocy oraz kilka interesujących funkcji takich jak kompresor czy głośnik Celestion, zrobił na mnie duże wrażenie swoim brzmieniem.
Wybór odpowiedniej paczki do wzmacniacza EBS HD360 Bass Amp Head sprawia wiele trudności. Zastanawiam się między EBS NeoLine 410 a mniejszą konfiguracją z uwagi na oporność i moc.
Rozważając zakup nowego heada basowego, mamy wachlarz opcji. W tym artykule, skupimy się na dwóch konkretnych modelach: Peavey Tour 700 i Gallien Krueger 400RB-IV, analizując ich moc, brzmienie i praktyczność użytkowania zarówno w warunkach studyjnych, jak i na żywo.
Autor rozważa różnice pomiędzy paczkami basowymi Noisy Box 2x10 i 4x10 na głośnikach FaitalPro, zastanawiając się, którą opcję dodać do swojego zestawu. Rozważa również, czy możliwe jest łączenie paczek o różnych mocach z jego obecnym zestawem Ampeg SVT 3 Pro.
Porównanie dwóch popularnych wzmacniaczy basowych: Aguilar Tone Hammer i Tecamp Puma, z uwzględnieniem mocy, cen, dostępności i doświadczeń innych basistów. Sprawdź, który może być lepszym wyborem dla Ciebie.
Autor porusza problem percepcji mocy wzmacniaczy basowych w różnych warunkach grania. Podziela swoje doświadczenia z różnymi modelami wzmacniaczy o mocach od 90W do 600W, zastanawiając się, ile mocy jest potrzebnej, aby przebić się przez zespół.
Użytkownik forum basowców podzielił się swoimi doświadczeniami z używaniem Ashdown MAG 300 EVO III + Ashdown 410T Deep, wyrażając lekkie rozczarowanie związanym z mocą sprzętu. Mimo kilku lat użytkowania i prób podkręcenia mocy za pomocą dodatkowego sprzętu, efekty nie spełniły oczekiwań.
Szukając idealnego głośnika do wzmacniacza Echolette Bassmaster 100, zastanawiam się nad odpowiednią impedancją oraz mocą. Rozważam wykorzystanie współczesnego głośnika 4Ω, ale czy to najlepszy wybór?
Autor poszukuje polecanej osoby lub serwisu w Łodzi lub gdziekolwiek w Polsce, kto mógłby zrobić przegląd wzmacniacza SVT 3 PRO. Problemy z mocą i jakością dźwięku sugerują, że sprzęt wymaga ekspertyzy.
W artykule przedstawiam drobiazgową analizę wykorzystania maksymalnej mocy comba Ashdown MAG C210T-300 EVO II przez dodanie odpowiedniej dodatkowej paczki. Opisuję różnice między paczkami i jakie one mają wpływ na wydajność wzmacniacza.
Autor szuka odpowiedzi na pytania techniczne związane z używanym wzmacniaczem basowym Warwick Profet 5.1, w tym z podłączaniem kolumn i rozdziałem mocy między nimi. Poruszane są zagadnienia takie jak łączenie kolumn w konfigurację równoległą i potencjalne ryzyko dla sprzętu.
Odwiedziłem sklep muzyczny szukając nowego wzmacniacza basowego i szczególnie zainteresował mnie Fender Rumble 150 z nowej serii. Zastanawiam się, czy jego 150 watowej mocy wystarczy na scenę i czy umożliwi uzyskanie jasnego, klarownego dźwięku potrzebnego do slapu.
Taurus Qube-450 to wzmacniacz basowy, który łączy w sobie rewolucyjne technologie Taurusa z wyjątkową mocą 450W, zachowując przy tym niewielkie rozmiary i wagę. Pierwsze egzemplarze trafią do sprzedaży już w czerwcu, wprowadzając innowacyjne rozwiązania, takie jak MLO, DBS czy Double Punch.
Autor szuka porady w wyborze swojego pierwszego wzmacniacza basowego, zastanawia się nad mocą odpowiednią do użytku domowego, marką charakteryzującą się dobrym stosunkiem ceny do jakości oraz uwzględnia budżet do 700 zł.
Autor rozważa modernizację swojego zestawu głośnikowego, zastępując głośnik Celestion K15T-200 modelem Truvox 1525e w celu uzyskania lepszej skuteczności i mocy.
Porównuję dwa popularne wzmacniacze basowe: Warwick Sweet 15.2 i Laney RB7, zastanawiając się, który będzie lepszy dla heavy metalowego oraz punkowego zespołu. Poszukuję nowego sprzętu, który spełni moje początkujące oczekiwania po ponad 10 latach gry na gitarze, zdecydowałem się na Warwick ze względu na jego moc i renomę marki mimo krótkiej przygody z basem.
Zainteresowałem się wzmacniaczem Vision, modelem B-40, który oferuje maksymalną moc 50W oraz szereg ustawień dźwięku. Mimo atrakcyjnych możliwości, niektóre aspekty pozostają dla mnie zagadką, takie jak zastosowanie wejść High i Low.
Artykuł porównuje dwie popularne serie combo Laney: RB6 i RB7, analizując ich moc, cenę oraz możliwości brzmieniowe. Podjęcie decyzji o zakupie opiera się nie tylko na danych technicznych, ale i na preferencjach brzmieniowych.
Przeglądając różne modele Combo basowe, od tanich do mocniejszych opcji 100W-150W, zastanawiam się, które z nich wybrać. Ashdown EB 15-180, Fender Rumble 100 oraz Fender Rumble 100/210 to trzy modele, które przykuły moją uwagę.
Phil Jones Bass zaprezentował nową wersję swojego flagowego combo basowego - Roadcase BG-800, łącząc ogromną moc z niewielkimi rozmiarami. Wyposażony w dwanaście 5-calowych głośników, oferuje potężne brzmienie zarówno na scenie, jak i w studio.
Trace Elliot wprowadza na rynek serię wzmacniaczy basowych ELF Combo, oferujących niespotykaną dotąd moc i mobilność. Dwa modele w serii, 1x10 oraz 1x8, przedefiniują to, jak myślimy o wzmacniaczach basowych.
Seria wzmacniaczy basowych Gallien-Krueger Legacy, świętująca pięćdziesięciolecie projektowania przez założyciela Boba Galliena, wprowadza na rynek innowacyjne modele. Znamienne dla marki brzmienie, moc i klarowność zostają połączone z nowoczesnymi funkcjami i stylowym designem.
Firma GR Bass wprowadza na rynek nowe wzmacniacze basowe Dual800 i Dual1400, łączące lekkość z potężną mocą 800W i 1400W oraz innowacyjnym systemem dwukanałowym.
Firma Bergantino rozszerza swoją ofertę wzmacniaczy basowych o model Forté, który opisuje jako niezwykle elastyczny i zaawansowany technologicznie wzmacniacz basowy w kompaktowym rozmiarze.
Eden Amplification wprowadza na rynek dwie specjalne modele z serii P-Series, limitowane do 40 sztuk każdy. Ręcznie wykonane w Anglii, zapewniają wyjątkową jakość dźwięku i moc.
Seria wzmacniaczy basowych Fender Bassman powiększyła się o nową głowę o mocy 800 W. Charakteryzuje się hybrydową konstrukcją łączącą przedwzmacniacz lampowy z sekcją mocy klasy D.
Markbass we współpracy z Richardem Boną wprowadza na rynek nową kolumnę basową New York 122 Ninja Richard Bona Signature. Zaprojektowana z myślą o średnich i dużych koncertach, charakteryzuje się mocą 800 W RMS oraz unikatowym designem.
Carl Martin zaktualizował swoje zasilanie ProPower, zachowując wszystkie funkcje przy jednoczesnej poprawie wydajności i stabilności zasilania. ProPower wersja 2 oferuje osiem izolowanych i regulowanych wyjść zasilających o napięciach od 9 do 12 woltów.
W 2014 roku, Fender całkowicie odświeżył serię wzmacniaczy basowych Rumble, prezentując modeli lżejsze, głośniejsze i z większą ilością funkcji. Nowości obejmują lekkie obudowy z płyt pilśniowych, niektóre modele z wymiennymi ramami drewnianych grilli, przetworniki Eminence i ulepszone tweetry kompresyjne.
Hevos wprowadza na rynek wzmacniacz basowy 400S, łączący wysoką moc i kompaktowe rozmiary. Modelem tym kontynuowana jest seria kompaktowych wzmacniaczy basowych.
Barefaced Audio, brytyjski producent sprzętu audio, wprowadza na rynek nową kolumnę basową Eight 10. Została ona wyposażona w osiem głośników 10CR250, oferując niebywałą moc obsługi 2000 watów.
Sprawdziliśmy najnowszą serię wzmacniaczy basowych Markbass we współpracy z legendarnym Marcusem Millerem. To, co odkryliśmy, to nie tylko potęga muzyczna, ale i wyjątkowa wszechstronność.
Trace Elliot Elf to wzmocnienie basowe, które oferuje 200 watów mocy, mieszczące się w kieszeni spodni. Pomimo swojego niewielkiego rozmiaru, czy potrafi dorównać oczekiwaniom?
Ashdown RM-800-EVO II to wzmacniacz basowy, który łączy w sobie moc i przenośność z rozległymi możliwościami kształtowania dźwięku. Pomimo swoich niewielkich rozmiarów, oferuje mocne 800 watów, jasno pokazując, że rozmiar nie zawsze jest miarą możliwości.
Trace Elliot Elf C110 to kombinacja niewielkich rozmiarów i mocy, która może zmienić sposób, w jaki myślimy o wzmacniaczach basowych. Odkryj, czy kompaktowy wzmacniacz basowy może rzeczywiście zaoferować to, czego potrzebują profesjonalni basiści.