Kupiłem wzmacniacz Ashdown MAG C115-300 i podczas pierwszej próby napotkałem na poważny problem - wydaje się, że urządzenie się przegrzewa z powodu niesprawnego wentylatora. Czy ktoś miał podobne doświadczenia lub wie, jak rozwiązać ten problem?
Michu, nasz czytelnik, podzielił się swoim doświadczeniem poszukiwań kolumny basowej firmy Demanufacture. Mimo braku kontaktu z producentem, nie ustaje w poszukiwaniach idealnego sprzętu.
Zamówiony na Thomannie Squier Jazz Bass początkowo nie dawał żadnego dźwięku, zarówno podczas pierwszego podłączenia, jak i na koncercie. Sytuacja następnie zmieniła się samoczynnie bez znanego powodu.
Posiadając Yamahę RBX375 od dwóch lat, napotkałem problemy z przełączaniem przystawek oraz twardością strun. Próbuje znaleźć rozwiązania, aby poprawić komfort gry i brzmienie instrumentu.
Poszukuję comba basowego do ćwiczeń, które byłoby przenośne i lekkie, operując w zakresie mocy 30-40W, z głośnikiem minimum 10", przy budżecie do 700zł. Wśród rozważanych opcji znalazłem używany Orange Crush 35B za 450zł oraz Hiwatt Maxwatt B60 12.
Posiadacz Ampeg BA600 - 210 opisuje problem z wibrującą obudową podczas grania, pomimo prób rozwiązania problemu. Zastanawia się nad przyczyną techniczną i rozważa skorzystanie z gwarancji.
Niedawno zakupiłem gitarę basową Epiphone Toby IV Deluxe, co zainspirowało mnie do podzielenia się moimi początkowymi doświadczeniami i rozterkami dotyczącymi tego instrumentu. Mimo pewnych wątpliwości dotyczących podręczników do nauki i drobnych problemów technicznych, moja pasja i determinacja do grania rosną.
Autor rozważa zakup gitary basowej Squier Jazz Bass, podkreślając swoje zainteresowanie gwarancją oraz wszechstronnością instrumentu. Wyraża zamiłowanie do gitar o wyglądzie 'fenderowskim' i zastanawia się nad zakupem bez wcześniejszego przetestowania instrumentu.
Około półtora roku temu kupiłem bas Samick Delta z aktywną elektroniką, który początkowo zachwycał brzmieniem. Z czasem jednak pojawiły się problemy - słaby sygnał, trzeszczenie, a ostatecznie utrata charakterystycznego brzmienia, mimo napraw.
Jako początkujący basista, właściciel ESP LTD B-50 od 4 miesięcy, zgłasza obawy związane z wydawałoby się krzywym gryfem swojego instrumentu. Zastanawia się, czy to optyczne złudzenie, czy problem techniczny i czy podlega to reklamacji.
Czytelnik opisuje problem z gitarą, który objawia się przerywaniem dźwięku podczas gry, co przypisuje potencjalnej wadzie potencjometru. Wymienia próby diagnozowania problemu i zastanawia się nad słusznością swojej diagnozy.
Autor opisuje problemy z regulacją swojego basu, który po miesiącu użytkowania zaczął mieć problemy z akcją. Lutnik zasugerował problemy z osadzeniem gryfu lub mostka, co może wpłynąć na jakość dźwięku i komfort gry.
Napotkałem problem z pierwszym kanałem (clean) mojego wzmacniacza MB 150, gdzie nie działa on od pewnego czasu, a drugi kanał funkcjonuje bez problemów. Zastanawiam się, czy to kwestia usterki czy mojej niewiedzy.
Zamówiony z niemieckiego sklepu Thomann Ibanez BTB-676 miał usterkę jednego z pickupów, której efektem było słabe wychwycenie dźwięku trzech najgrubszych strun. Problem został szybko rozwiązany przez sklep, który na swój koszt wymienił instrument na nowy.
Autor rozważa zakup basu i pieca basowego w budżecie 2100 zł, skupiając się na różnych markach i modelach, takich jak OLP MM2, Cort EVL-Z4B BKS i Flame CS-4. Podkreślana jest potrzeba dobrania sprzętu do cięższego grania z perkusistą, z uwzględnieniem estetyki, wagi, a także opcji elektroniki aktywnej/pasywnej.
Na próbie mój wzmacniacz Laney Ritcher R4 nagle zaczął wydawać dziwne odgłosy, takie jak szmery, brzeczenia i sprzężenia, nawet bez podłączonego instrumentu. Po wizytach w sklepie muzycznym i u elektronika problem nadal pozostaje nierozwiązany.
Firma Sinasoid właśnie wypuściła na rynek nowy kabel sygnowany razem z basistą Normem Stocktonem, przeznaczony nie tylko do wybitnych występów, ale również wspierający projekt artysty.
Rougarou Pedals przedstawia Draugra, wszechstronny pedał drive, który charakteryzuje się dużą ilością headroomu i gainu, jednocześnie zachowując jasność na każdym poziomie ustawienia drive.
Epiphone wypuszcza na rynek limitowaną edycję basu Jacka Casady'ego, celebrując dwudziestolecie współpracy z legendarnym basistą. Ten specjalny model wyróżnia się topem z forniru klonowego w ognistym kolorze Wine Red, oraz dopasowanymi akcesoriami.
D&A Guitar Gear prezentuje swoje najnowsze osiągnięcie – stojak Hydra Triple Guitar Stand, zapewniający niezrównaną stabilność i ochronę dla trzech instrumentów jednocześnie.
Truetone wprowadziło na rynek nową linię zasilaczy 1 Spot Pro, obejmującą modele CS7 i CS12. Oferują one zróżnicowane napięcia i izolowane wyjścia dla maksymalnego spełnienia potrzeb muzyków.
Pig Hog poszerza swoją ofertę akcesoriów o adapter zasilający Pig Power 9V. Urządzenie zostało zaprojektowane tak, aby jednocześnie zasilać do dziesięciu pedałów efektów.
Walrus Audio wprowadza na rynek Descent – pedal reverb stereofoniczny z trzema trybami: Hall, Reverse i Shimmer, oferując szeroki zakres brzmieniowych pejzaży. Pedal posiada także trzy zapisywalne presety i niezależną kontrolę nad niewpływanym sygnałem.
Eventide we współpracy z duńską firmą Cioks wprowadza na rynek zasilacz PowerFactor 2 - urządzenie zdolne zasilać do ośmiu efektów gitarowych jednocześnie, w tym cztery pedały Eventide. PowerFactor 2 jest wyposażony w osiem regulowanych, izolowanych wyjść DC, chronionych przed zwarciem.
Minuendo Lossless to zatyczki do uszu oferujące regulowaną ochronę słuchu bez utraty jakości dźwięku, idealne dla muzyków i miłośników koncertów.