Phil Jones Bass Buddy
Phil Jones Bass Buddy wylądował na moim biurku. Po kilku dniach testów jestem zachwycony jego jakością i możliwościami mimo kilku wad.
Pełne możliwości w małej obudowie – recenzja preampu Phil Jones Bass PE-5Firma Phil Jones Bass przedstawiła właśnie ich najnowszy produkt dla miłośników niskich tonów – preamp PE-5. Niepozorny rozmiar tego urządzenia kryje w sobie mnóstwo funkcjonalności, które przypadną do gustu każdemu basiście. Głównymi cechami tego urządzenia są: pięciopasmowy równoległy EQ, możliwości DI, a także funkcja wzmacniania sygnału.Phil Jones Bass położył duży nacisk na szczegóły, które sprawiają, że PE-5 wyróżnia się na tle konkurencji. Preamp wyposażony jest w unikalny system zmiennej impedancji wejściowej, co pozwala na dokładne dopasowanie do przetworników magnetycznych oraz piezo. Dzięki temu urządzenie potrafi w pełni wykorzystać spektrum brzmienia dowolnego źródła sygnału. Ponadto, PE-5 potrafi kompensować niską moc wyjściową przetworników, zapewniając odpowiedni poziom sygnału nawet dla wymagających wzmacniaczy.Wbudowany pięciopasmowy EQ został specjalnie dostrojony do charakterystyki brzmienia basu, umożliwiając szybkie i precyzyjne dostosowanie dźwięku. Dwa dostępne w urządzeniu przyciski nożne, umożliwiają wyłączenie dźwięku oraz aktywację funkcji true bypass. Obudowa z odlewanego aluminium zapewnia trwałość i wytrzymałość, a zasilanie może być dostarczane zarówno przez standardowy zasilacz 9V DC, jak i przez wbudowany akumulator litowo-jonowy, ładowany za pośrednictwem USB.Cena detaliczna Phil Jones PE-5 to około 1349,95 zł i będzie dostępny w pierwszym kwartale 2021 roku. Phil Jones Bass PE-5 to niepozorny preamp z bogatym zestawem funkcji, które zadowolą każdego basistę. Zapewnia malutki rozmiar, ale wielką możliwość kształtowania dźwięku.
Phil Jones Bass Buddy wylądował na moim biurku. Po kilku dniach testów jestem zachwycony jego jakością i możliwościami mimo kilku wad.
Autor dzieli się lepszymi zdjęciami swojej gitary basowej Yamaha TRB-5 oraz linkiem do próbki dźwiękowej. Próbka to linia basu nagrana bez efektów i z płaskim EQ, bezpośrednio w interfejs audio.
Autor artykułu podjął się zadania przerobienia starego lampowego powermixera Dynacord na wzmacniacz do basu, co z jego słów wynikło na cudowny sprzęt. Nagrania dokonano przy użyciu mikrofonu Zoom H1, umieszczonego w odległości około 1,5m od paczki Eden t410d, z dodatkowymi próbkami dźwiękowymi dostępnymi online.
Yamaha TRB 1004 to bas, który zaskakuje znakomitym połączeniem jakości dźwięku i przystępnej ceny. Szczerze powiedziawszy, nie spodziewałem się po nim niczego specjalnego, ale jego brzmienie po prostu zwala z nóg.
Próby nagrane na basie Vintage V1005 za pomocą miksera Alto AMX-180 i karty dźwiękowej Realtek ukazują wyjątkowy charakter i wszechstronność instrumentu. Nagrania obejmują różne techniki i ustawienia, pokazując jak Vintage V1005 brzmi w praktyce.
Po roku korzystania z Yamahy BB614 zauważyłem zmianę w moim postrzeganiu instrumentu, szczególnie w brzmieniu najniższych rejestrów. Przedstawiam subiektywną analizę zalet i wad tego modelu.
SWR Workingman's 4004 to wzmacniacz basowy o mocy 400 watt przy 4 ohmach, z możliwością podłączenia instrumentów pasywnych i aktywnych, wspierający różnorodne opcje wyjściowe. Charakteryzuje się ciekawymi opcjami regulacji brzmienia, zachowując czyste brzmienie gitary.
Ashdown MAG 600R to wzmacniacz basowy, który oferuje solidne wykonanie i sporo możliwości regulacji brzmienia. Jego cena waha się od 1699 do 2100 zł.
Niemiecka firma Behringer z modelem BOD100 prezentuje interesującą alternatywę dla klasycznych bass overdrive'ów. Mimo kilku wad, jak plastikowa obudowa czy utrudniony dostęp do baterii, efekt ten oferuje doskonałe brzmienie i wszechstronność za rozsądną cenę.
Ashdown Electric Blue to combo basowe o mocy 180W RMS z 15" głośnikiem Ashdown BlueLine, charakteryzujące się potężnym brzmieniem i ogromnymi możliwościami kształtowania dźwięku. Wzmacniacz idealnie sprawdzi się w różnorodnych gatunkach muzycznych, oferując klarowność i moc nawet na średnich koncertach.
Tech 21 rozszerza swoją ofertę o Power Engine Deuce Deluxe dedykowaną dla gitar i basów. Nowa jednostka to ulepszona wersja poprzedniego modelu Power Engine 60.
Hartke wprowadza do swojej oferty nową serię wzmacniaczy basowych LX, obejmującą modele LX5500 i LX8500. Są to wzmacniacze o mocy 500 i 800 W, łączące sekcję mocy klasy D z przedwzmacniaczem lampowym oraz unikalną korekcją tonów Hartke.
Ashdown Engineering wprowadza do swojej oferty wzmacniacz basowy ABM 300 EVO IV - odpowiedź dla basistów potrzebujących zmniejszonej mocy, ale nie chcących rezygnować z jakości dźwięku. Model ten wprowadza szereg nowych funkcji, w tym sekcję przedwzmacniacza na lampie oraz unikalny 9-pasmowy equalizer.
Rocket Surgeon wprowadza na rynek preamp basowy oraz DI Starlifter, wyróżniający się trzyzakresowym korektorem EQ z regulowanymi środkami oraz przełącznikiem konturu brzmienia. To narzędzie, które przenosi ton basowy na zupełnie nowy poziom.
Podczas tegorocznych targów NAMM, Ampeg przedstawił swoje nowości, w tym zupełnie nowy pedał basowy SCR-DI. Jest to połączenie przedwzmacniacza Ampeg, sekcji EQ oraz efektu Scrambler Overdrive.
Vintage Ultra Pedal to najnowsze dzieło Darkglass Electronics, łączące w sobie czyste i nasycenie dźwięku w wygodnym, przenośnym preampie. Szczegółowo analizujemy jego możliwości.
Ashdown Engineering wprowadza do swojej oferty wzmacniacz basowy CTM-200R, 200-watowy, całkowicie lampowy model, który uzupełnia popularną serię CTM. Urządzenie zaprojektowane z myślą o koncertach zawiera nowoczesne rozwiązania techniczne oraz obietnicę niezrównanego brzmienia.
Trace Elliot prezentuje Transit B – preamp basowy w formie pedału, będący hołdem dla nowoczesnego dźwięku basu. Urządzenie łączy w sobie klasyczny kształt EQ, dwuzakresowy kompresor, sekcję drive oraz półparametryczny 5-pasmowy EQ.
Westminster Effects prezentuje nowość na letni NAMM, która może zainteresować każdego basistę - pedał Wittenberg Bass Preamp/DI. Zawiera on proste w obsłudze, ale kluczowe dla brzmienia funkcje.
Ashdown Engineering w kooperacji z Shavo Odadjian, basistą zespołu System of a Down, wprowadza na rynek wzmacniacz basowy Head 22. Wzmacniacz o mocy 600 W, zbudowany na bazie legendarnej głowy ABM 600 EVO IV.
Markbass wprowadza na rynek przedwzmacniacz w formie pedału Mark Vintage Pre, który zawiera mnóstwo funkcji oraz został zaprojektowany z myślą o potrzebach muzyków. Obejmuje on czteropasmowy EQ, trójpozycyjny przełącznik z presetami EQ, sekcję drive z dwoma rodzajami distortion oraz wiele opcji podłączeń.
EBS ujawnia swój najnowszy model wzmacniacza basowego, Reidmar 752, prezentowany na targach NAMM 2022. Ten lekki wzmacniacz głowicowy oferuje 750 watów mocy na 2 omach, dzięki zastosowaniu wzmacniacza klasy D.
Ashdown Engineering rozszerzyło swoją ofertę o nowy wzmacniacz basowy desktopowy - B-Social Lite, który cieszy się mianem kompaktowej wersji swojego poprzednika. Zaoferuje to samo doskonałe brzmienie w mniejszym opakowaniu i przystępnej cenie.
Firma Bassics, znana z wysokiej jakości sprzętu dla basistów, zaprezentowała na Winter NAMM Show swój najnowszy asortyment produktów zaprojektowanych przez uznawanego inżyniera dźwięku Malcolma Tofta. W ofercie znalazły się nowe wzmacniacze basowe i efekty, w tym A900 oraz AH900 i cztery nowe pedały.
Seria Classic Tube Magnifier (CTM) od Ashdown Engineering zyskała nowy, kompaktowy członek - CTM 30 "Little Stubby". Jest to wzmacniacz basowy, który łączy klasyczne brzmienie lampowe z wygodą i portatywnością.
Ashdown uderza w nostalgiczną nutę z nowym wzmacniaczem basowym – Retroglide 800, łączącym w sobie klasykę z nowoczesnymi rozwiązaniami. To sprzęt, który każdy basista powinien poznać bliżej.
Autor tekstu zastanawia się nad wyborem między wmontowaniem aktywnego układu do basu a użyciem zewnętrznego korektora graficznego (EQ). Ważne jest dla niego poszerzenie możliwości kreowania brzmienia, szczególnie w zakresie środkowych częstotliwości.
Użytkownik dzieli się swoim doświadczeniem z obsługiwaniem wzmacniacza Warwick Pro Fet IV 400w, zastanawiając się, czy jego zachowanie jest normalne. Model ten, podłączony do kolumny 900w, wydaje się pracować z różną mocą w zależności od ustawień eq i podbicia tonów.
W artykule omówiono problem związany z brzmieniem najgrubszej struny na basie Spector Rebop 4 podłączonym do kolumny Taurus Tn410 i heada Hartke HA5500. Autor szuka rozwiązania na pierdzący, nieselektywny bass.
Opisuję moje ostatnie doświadczenia z graniem i nagrywaniem w domu, skupiając się na mojej próbie odtworzenia linii basowej w kawałku 'Lovecats' od The Cure. Sięgając po techniki takie jak użycie gąbki pod mostem oraz EQ, starałem się zbliżyć do brzmienia kontrabasu.
Recenzja combo 'Big Daddy' opisuje doświadczenia autora z urządzeniem, które mimo wielu funkcji i potencjometrów, nie spełnia oczekiwań zarówno pod względem jakości dźwięku, jak i budowy.
Podnoszenie budżetu na zakup gitary basowej pozwoliło rozszerzyć wymagania oraz rozważyć zakup lepszego instrumentu. Przeglądając fora, autor poszukuje instrumentu z określonymi cechami, takimi jak 5 strun, używanie, neck thru body, oraz specjalizację pod cięższe brzmienia.
Artykuł opisuje doświadczenie autora z wzmacniaczem Kustom KBA 100, który pomimo pozytywnych opinii, generuje płaskie i ściszane brzmienie. Autor porównuje swoje doświadczenia do brzmienia, które osiągał na Fenderze Rumble 100, poszukując porad na ulepszenie jakości dźwięku.
Mój Hartke A35, który zawsze się dobrze sprawdzał, po testowaniu multiefektu i ponownym podłączeniu gitary, zaczął wydawać się 'mydlowato' z utraconym środkiem i sustainem gitary. Próby zmian EQ nie przynosiły zadowalających rezultatów.
Autor podzielił się swoim doświadczeniem z zakupem preampu na Allegro, wyrażając niezadowolenie i szukając porady oraz schematu na lepszy preamp do swojego basu. Oprócz tego, wyraża prośbę o zdjęcia układu elektronicznego po zmianie baterii, aby samemu spróbować stworzyć schemat.
Omawiam swoje doświadczenie w przesiadce z tradycyjnego zestawu head+paczka na sam preamp z uwagi na brak potrzeby przemieszczania sprzętu i preferencje akustyczne. Rozważam zakup preampa ze względu na jego funkcjonalność głównie jako EQ i pytam o polecenia sprzętu w budżecie około 1k zł.
W swoim eksperymencie z wzmocnieniami do basu, autor odkrywa, że kombinacja Darkglassa Microtubes 900 z innym sprzętem nie daje efektów oczekiwanych ze względu na klasę D. Znalazł jednak rozwiązanie, które znacznie lepiej sprawdziło się w praktyce.
Rozważając zakup preampa do gitary basowej, szczególnie w kontekście muzyki jazzowej, autor zwraca uwagę na kilka kluczowych aspektów. Koszty, wygoda użytkowania oraz wpływ na jakość dźwięku przy pracy z interfejsami do nagrywania są głównymi motywacjami za wyborem preampa WSC Me-3 montowanego w basach Flame, oferowanego za około 150 zł.
Autor przedstawia dylemat dotyczący kolejności podłączania efektów dla gitary basowej, takich jak Boss GEB-7 (equalizer), Darkglass Microtubes B7K oraz Tech21 SansAmp Bass Driver DI. Zastanawia się, czy EQ powinien być umieszczony przed czy za efektami overdrive/distortion, które posiadają własne pokrętła do regulacji tonów.
Autor dzieli się swoimi doświadczeniami i problemami z ustawianiem EQ w swoim sprzęcie, składającym się z aktywnej gitary z 3-pasmowym EQ, preampu z 3-pasmowym EQ i wzmacniacza z 4-pasmowym EQ. Szuka porad, jak poprawić jakość brzmienia oraz jak dostosować EQ do różnego stylu gry i warunków akustycznych.
Autor szukał informacji o połączeniu efektów Behringera z urządzeniem Hot Hand, planując zbudowanie pedalboardu złożonego z EQ, octavera, overdrive/distortion oraz synthesizera. Rozważa możliwość sterowania wszystkimi efektami za pomocą Hot Handa oraz szuka porad dotyczących konfiguracji i potencjalnych alternatyw.
Posiadam bas Cort b4, który podczas gry wydaje zbyt intensywne trzaskanie, mimo zamiany na wyższą akcję strun. Próby modyfikacji dźwięku poprzez EQ i dodatkowe urządzenia jak sansamp vt bass nie przynoszą zadowalających efektów.
Moja przygoda z basem Cort GB35A rozpoczęła się od świetnego zakupu za pół ceny, który po regulacji okazał się być doskonałym wyborem. Gitara posiada mieszankę pasywnych przystawek oraz aktywny equalizer, oferując szerokie możliwości kształtowania brzmienia.
Autor podzielił się swoimi doświadczeniami związanymi z nagrywaniem na basie, wspominając o problemach związanych ze struną D i techniką gry. Nagrania zostały wykonane na klonowym basie Langowskiego z pickami Merlin, wzmacniaczem Eden WT400 i kolumną DMNF, z EQ ustawionym na płasko.
Niedawno stałem się posiadaczem wzmacniacza Trace Elliot 715, wybierając go spośród innych modeli dostępnych na rynku. Wzmacniacz ten zaskoczył mnie jakością wykonania, brzmieniem oraz funkcjonalnością, mimo kilku drobnych niedoskonałości.
Autor omawia kwestię opłacalności zakupu urządzeń MultiFX dla gitarzystów, argumentując, że są one nieopłacalne i generują brzmienie, które określa jako ‘plastikowe’. Podkreśla, że lepszym wyborem może być inwestycja w pojedyncze, wysokiej jakości efekty, tailored to the specific needs of the player.
BOX Taurus B-215 to kolumna basowa oferująca moc wyjściową do 200W MAX i 150W RMS, wyposażona w 15-calowy głośnik Celestion. Zapewnia głębokie i dynamiczne brzmienie basu, a jej specyfikacja obejmuje odłączany wysokotonowy PIEZO, co dodaje elastyczności w kształtowaniu dźwięku.
Autor zastanawia się nad remontem swojej obecnej gitary basowej marki Yamaha, której modelu dokładnie nie zna, rozważając wymianę przystawek, mostka i ewentualne szlifowanie progów. Rozważa także zakup nowego instrumentu, konkretnie model Cort Cubrow 4, z budżetem ograniczonym do 1500 zł.
TWA wypuściło na rynek Krytical Mass, reactywny oktawowy fuzz, który jest hołdem dla vintage'owego Maestro Bass Brassmaster. Dzięki unikalnemu zestawowi regulacji EQ i manipulacji napięciem, nowy pedał oddaje “agresywny, a jednak ciepły i organiczny charakter” swojego poprzednika.
Phil Jones Bass zaprezentował nową wersję swojego flagowego combo basowego - Roadcase BG-800, łącząc ogromną moc z niewielkimi rozmiarami. Wyposażony w dwanaście 5-calowych głośników, oferuje potężne brzmienie zarówno na scenie, jak i w studio.
Firma ZeroFive Audio, mająca siedzibę we Francji, wprowadza na rynek dwa intrygujące pedały: Lowrider i Voodoo, przekształcając techniki studyjnej miksy w efekty gitarowe.
Bergantino Audio Systems wprowadza na rynek nowy sprzęt - Super Pre. Urządzenie to jest kompendium najnowszych technologii i funkcji w formie kompaktowej.
Glockenklang, znana z wysokiej jakości urządzeń, ujawniła nowy wzmacniacz basowy w swojej ofercie - Blue Bird. Urządzenie oferuje moc do 900 wattów i wyposażone jest w klasę A na wejściu.
Fender poszerza swoją linię wzmacniaczy basowych o największy model do tej pory: Rumble 800. Wzmacniacz oferuje nie tylko moc 800 wattów, lecz również lekkość i wszechstronność dzięki swoim opcjom brzmieniowym.
Darkglass Electronics wprowadza rewolucję w świecie efektów basowych za pomocą swojego najnowszego produktu - pedału Microtubes Infinity. Łączy on w sobie trzy kultowe obwody Microtubes oraz zaawansowane funkcje sterowania i edycji.
Carvin zaprezentował nowy przedwzmacniacz dla basistów - BX1. Urządzenie łączy naturalne brzmienie basu z niezrównaną kontrolą i rozszerzonym zakresem dynamiki.
Firma Walrus Audio, znana z efektów gitarowych, wprowadza na rynek swój pierwszy produkt dedykowany basistom - preamp i DI Badwater. Urządzenie, pełne nowoczesnych funkcjonalności, jest odpowiedzią na potrzeby nawet najbardziej wymagających basistów.
Trickfish Amplification poszerza swoją ofertę o Bullhead Mini 500, niewielki basowy wzmacniacz o mocy 500W łączący w sobie przedwzmacniacz projektu Mike'a Pope'a z końcówką mocy klasy D.
Fender rozszerza serię Player Plus o nowy, czterostrunowy bas z radykalnym kształtem - Player Plus Active Meteora Bass, wyposażony w dwa przetworniki humbucking.
Charvel rozszerza swoją linię basów, prezentując pięciostrunowy Pro-Mod San Dimas Bass PJ V. Jest to instrument, który łączy w sobie klasyczne brzmienie z nowoczesnymi funkcjami.
Genzler Amplification wprowadza na rynek pedał re/Q Dual Function EQ, będący drugim urządzeniem zaprojektowanym przez Jeffa Genzlera i byłego inżyniera Genz Benz, Andy Fielda. Nowy model oferuje oddzielne filtry high-pass i low-pass dla lepszego czyszczenia dźwięku, a także 5-pasmowy korektor EQ dla pełnej kontroli tonalnej.
Sześć lat po premierze swojego pierwszego wzmacniacza, firma Bergantino przedstawia zupełnie nową wersję - B|Amp Mk2. Wzmacniacz ten zdaje się być godnym następcą swojego słynnego poprzednika, wprowadzając szereg innowacji i usprawnień.
Jackson Guitars rozszerza swoją linię basów o modele Pro Series Spectra, dostępne zarówno w wersji cztero-, jak i pięciostrunowej. Każdy model wyróżnia się kształtem korpusu Spectra, wielowarstwowym drewnem i konstrukcją przez korpus z pięcioczęściowym, wzmocnionym grafitowo klonowo-orzechowym gryfem.
Phil Jones Bass wprowadza na rynek nowe narzędzie dla basistów – preamp PE-5. Ta niewielka jednostka oferuje pięciopasmowy EQ z DI oraz funkcję boost.
Phil Jones Bass BP-200 to kompaktowy i przystępny cenowo wzmacniacz basowy, łączący w sobie wydajność i mobilność.
Haunted Labs wraz z Dirty Haggard Audio wprowadzają na rynek pedal Hell Horse, łączący fuzz i delay w celu stworzenia unikalnych brzmień. Zaprojektowany z myślą o basistach i gitarzystach, wprowadza nowy wymiar do brzmień niskotonowych.
Darkglass Electronics wprowadza na rynek efekt, który odmieni świat gitar basowych. Pedal ADAM, stworzony we współpracy z Adamem 'Nolly' Getgood, oferuje niespotykany dotąd poziom kontroli nad tonem.
Xotic wprowadza na rynek gruntownie zaktualizowaną wersję swojego pedału - Bass RC Booster V2. Urządzenie to, zaprojektowane z myślą o basistach, obiecuje dodać klarowności i definicji Twojemu brzmieniu basowemu.
Fender właśnie zaprezentował serię American Ultra, uważaną za ich najbardziej zaawansowaną linię gitar i basów. Seria obejmuje modele Precision i Jazz, które wyróżniają się nowymi przetwornikami Ultra Noiseless Vintage, nowo zaprojektowanymi konturami korpusu oraz szybszymi gryfami.
Darkglass Electronics słynie z obwodów przesterowania, lecz ich pierwszym projektem był czysty preamp. Teraz marka przywraca go do życia w postaci Harmonic Booster V2.0, wprowadzając kluczowe ulepszenia.
Electro-Harmonix wprowadza na rynek Nano Operation Overlord, kompaktowe urządzenie połączenie przesteru i overdrive'u. Dzięki wszechstronnej aplikacji i możliwościom kształtowania brzmienia, pedał ten stanowi interesującą opcję dla gitarzystów, basistów i klawiszowców.
Firma Spector dokonała aktualizacji swojej serii Legend Standard w 2019 roku, wprowadzając szereg innowacji, które z pewnością zainteresują basistów szukających nie tylko świetnego dźwięku, ale i wyjątkowej estetyki swojego instrumentu.
Electro-Harmonix wprowadza na rynek Tri Parallel Mixer, nazywając go „potężnym hubem do kreowania i miksowania efektów”. Urządzenie oferuje trzy oddzielne pętle efektów z kontrolami pozwalającymi na wiele konfiguracji.
Peavey wprowadza do swojej linii MAX potężny wzmacniacz basowy MAX 300 o mocy 300 watt, łączący w sobie przenośność z zaawansowanymi funkcjami dźwiękowymi.
Form Factor Audio rozszerza swoją linię wzmacniaczy basowych o model Bi1000Di, który zachowuje wiele cech swojego flagowego poprzednika, Bi1000, z kluczowymi różnicami w dziale wyjść bezpośrednich.
GR Bass rozszerza swoją linię sprzętu basowego wprowadzając pedał Pure Drive, łączący czterozakresowy ekwalizator z sekcją overdrive i wbudowanym tunerem. Pedał, zaprojektowany i produkowany we Włoszech, oferuje niezwykle elastyczne możliwości kształtowania dźwięku.
Gallien-Krueger ogłosiło wprowadzenie na rynek nowej linii wzmacniaczy basowych - Legacy Series, która łączy w sobie pięćdziesiąt lat tradycji projektowania przez Boba Galliena. Seria zawiera modele o mocy 500, 800 oraz 1200 watów, wyposażone w sekcję mocy klasy D w celu redukcji wagi.
Joyo Audio prezentuje R-12 Band Controller, nowoczesne urządzenie EQ dla gitar i basów wyposażone w dziesięć pasm częstotliwości oraz kontrolę głośności.
Firma GR Bass wprowadza na rynek nowe wzmacniacze basowe Dual800 i Dual1400, łączące lekkość z potężną mocą 800W i 1400W oraz innowacyjnym systemem dwukanałowym.
Taurus rozszerza swoją ofertę wzmacniaczy basowych o model Vandall-500, 500-watowy wzmacniacz z podwójnymi wejściami oraz przedwzmacniaczami tranzystorowymi i lampowymi.
Jerzy Drozd, renomowany twórca basów, właśnie zaprezentował swoje najnowsze dzieło - Copperstone, czyli wymienną 3-pasmową przedwzmacniaczkę do basu. Ten innowacyjny preamp można teraz montować w dowolnej gitarze basowej.
Wampler Pedals wprowadza na rynek Fuzztration, połączenie pedału fuzz z oktawerem i trójzakresowym EQ. Mimo wielu dostępnych regulacji, Fuzztration nie jest pedałem dla osób o słabym sercu.
GR Bass ONE800 to nowy wzmacniacz basowy o mocy 800W, który oferuje szerokie możliwości kształtowania brzmienia dzięki rozbudowanemu korektorowi. Został szczegółowo zaprojektowany, aby spełnić potrzeby nawet najbardziej wymagających basistów.
Darkglass Electronics poszerza swoją ofertę pedałów basowych o serię Microtubes X, w skład której wchodzą pedały Microtubes X i Microtubes X7, wykorzystujące wielopasmowe przesterowanie dla odpowiedniej kontroli niskich i wysokich częstotliwości.
Adventure Audio wprowadza na rynek pedał Glacial Zenith II, oferujący gitarzystom, basistom i klawiszowcom nieograniczoną możliwość kształtowania brzmienia. Trzy komponenty - wzmacniacz, korektor 3-pasmowy i booster pozwalają na indywidualne dopasowanie efektu.
Free The Tone prezentuje Black Vehicle, pedal overdrive do basu z okazji 15. rocznicy istnienia firmy. Urządzenie oferuje gamę brzmień porównywalną z amplitunerami dzięki unikalnemu obwodowi o nazwie Holistic Tonal Solution.
Darkglass Electronics kontynuuje swoją tradycję limitowanych edycji, prezentując ozdobną wersję wzmacniacza basowego Microtubes 900 z nową czarną obudową oraz unikalnymi grafikami.
TC Electronic rozszerza swoją ofertę dla basistów o SpectraDrive - przedwzmacniacz basowy i line driver, który firma określa jako potężne narzędzie dźwiękowe. Urządzenie posiada sekcję przedwzmacniacza zaczerpniętą z głowy BH800 oraz czteropasmowy equalizer razem z kompresją TonePrint z efektu SpectraComp.
Norweska firma OnkartGromt rozszerza swoją ofertę pedałów dla basistów o trzy nowe modele: FunkyFellow, TurboTore i Tremolando. Każdy z pedałów wyposażony jest w unikalny ekran OLED, który wizualizuje parametry efektu.
Ashdown Engineering rozszerza swoją linię wzmacniaczy basowych AAA o model AAA EVO 120-BT, lekki kombi oferujący 120 watów mocy, zaopatrzony w 15-calowy głośnik i tweeter. Bluetooth dodaje możliwość strumieniowania muzyki do wzmacniacza.
Earthquaker Devices wprowadza na rynek Westwood, pedał opisany jako 'łagodny manipulator przejrzystego overdrive'a o średnim wzmocnieniu'. Z sekcją EQ, która oferuje do 20 dB przycinania/podbijania oraz sekcją Drive, Westwood oferuje bogactwo tonów.
Old Blood Noise Endeavours, firma z Oklahomy, zaprezentowała pedał Fault, elastyczne urządzenie overdrive/distortion. Zapewnia dwa etapy wzmocnienia oraz trójpasmowy aktywny korektor.
Niemiecka firma Glockenklang wprowadza na rynek wzmacniacz Steamhammer - 700-watowy monstrum klasy D z modułem ICE power. Cechuje go przedwzmacniacz klasy A z czterozakresowym EQ, sekcją przesteru i pętlą efektów.
Mesa Engineering rozwija serię Subway o wzmacniacz basowy Subway D-800+, dodając do niego zaawansowany przedwzmacniacz oraz szereg innych funkcji. Jest to krok naprzód w rozwoju wzmacniaczy klasy D.
Cort wprowadza na rynek basówkę Action DLX AS, oferującą zaawansowanie technologiczne i estetykę w prostym wydaniu. Wyposażona w przedwzmacniacz Markbass MB-1 z 3-pasmowym EQ, model ten wznieca spore zainteresowanie wśród basistów.
Cort Guitars rozszerza swoją ofertę o AB850F, akustyczną gitarę basową z pełnowymiarowym, jumbo korpusem, zapewniającym obfity dźwięk. Instrument dostępny jest w wykończeniach naturalnym i czarnym, oferując szereg profesjonalnych funkcji.
Amptweaker wprowadza na rynek serię pedałów Bass Jr Distortion, dodając unikalną funkcję Dry Low do sprawdzonych modeli. Zobacz, jak trzy modele z tej serii mogą odmienić Twoje basowe brzmienia.
Amptweaker wprowadza na rynek serię pedałów Bass Jr Distortion, dodając unikalną funkcję Dry Low do sprawdzonych modeli. Zobacz, jak trzy modele z tej serii mogą odmienić Twoje basowe brzmienia.
Providence rozszerza swoją linię przedwzmacniaczy basowych o model Brick Drive BDI-1. Urządzenie łączy w sobie 3-pasmowy EQ z regulowanymi środkami i kontrolą Presence, overdrive oraz DI z obwodem Vitalizer B.
Seymour Duncan wprowadza na rynek Studio Bass Compressor, efekt stworzony z myślą o basistach. Pedal oferuje zwiększone sustain, podkreślenie dynamicznego grania oraz wyrównanie linii melodyjnych.