Bartosz Raducha
Bartosz Raducha, miłośnik różnorodnych gatunków muzycznych oraz student UW, podzielił się swoją pasją i ewolucją sprzętu basowego. Od początków z Defilem, przez Corta i MPG, aż po składaka z korpusu Ibaneza i gryfu Squiera.
Elektronika w basachW dzisiejszych czasach elektronika odgrywa kluczową rolę w rozwoju instrumentów basowych, oferując szeroki zakres brzmień i możliwości, których dotychczas nie doświadczaliśmy. W sekcji 'Elektronika’ na Basoofka_NET zgromadziliśmy artykuły, które skupiają się na wpływie, jaki nowoczesne technologie mają na basy, ich brzmienie i funkcjonalność.PrzeglądZaczynając od progresywnego jazza przez ostre riffy metalowe, a kończąc na miękkich basach funkowych – elektronika sprawia, że bas może więcej. Dzięki szerokiemu spektrum regulacji, oferowanych przez nowe modele wzmacniaczy, pedałów efektów czy samych basów, muzyk ma nieograniczone możliwości kształtowania swojego indywidualnego brzmienia.Na przykład album 'Elysian’ pokazuje, jak za pomocą elektroniki basiści tak jak Evan Marien i Dana Hawkins osiągają niesamowite efekty soniczne, łącząc bas z futurystycznymi beatami. Podobnie, nowoczesne pedały od Darkglass Electronics czy wzmacniacze od Solar Guitars otwierają przed basistami światy dotąd nieznane.Definicja 'Elektronika’Elektronika w kontekście basów oznacza wykorzystanie elektrycznych lub cyfrowych komponentów do modyfikacji sygnału produkowanego przez instrument. Obejmuje to wszystko, od prostych przedwzmacniaczy po zaawansowane systemy modelowania tonów i emulacji głośników, które pozwalają na uzyskanie brzmień z różnych epok i stylów muzycznych.SzczegółyW skład elektroniki basowej wchodzi nie tylko sprzęt zewnętrzny, ale również wbudowane systemy, takie jak aktywne przetworniki czy zaawansowane przedwzmacniacze znajdujące się w basach firm Fodera, Mayones czy Ibanez. Dzięki temu basiści nie muszą polegać wyłącznie na zewnętrznym sprzęcie, aby uzyskać pożądane brzmienie. Elektronika w basach umożliwia dalszą eksplorację muzycznych horyzontów, oferując szeroki zakres barw i tekstur brzmieniowych, które wzbogacają wszelkie kompozycje. Sekcja 'Elektronika’ na Basoofka_NET to kompendium wiedzy na temat wpływu nowoczesnych technologii na brzmienie i funkcjonalność basów. Odkryj, jak elektronika rewolucjonizuje muzykę basową, sprawiając, że instrumenty te stają się bardziej wszechstronne niż kiedykolwiek.
Bartosz Raducha, miłośnik różnorodnych gatunków muzycznych oraz student UW, podzielił się swoją pasją i ewolucją sprzętu basowego. Od początków z Defilem, przez Corta i MPG, aż po składaka z korpusu Ibaneza i gryfu Squiera.
Problem dotyczy niechcianej ingerencji w dźwięk gitary basowej Cort Action przy użyciu większego wzmacniacza. Autor doświadcza silnego 'siania' dźwięku, które nasila się przy braku kontaktu z metalowymi częściami instrumentu.
Czytelnik opisuje problem z gitarą, który objawia się przerywaniem dźwięku podczas gry, co przypisuje potencjalnej wadzie potencjometru. Wymienia próby diagnozowania problemu i zastanawia się nad słusznością swojej diagnozy.
Odkryj moją podróż, jak przechodzę od zwykłego posiadacza DEFILa do twórcy niestandardowego basu w stylu Immo Custom Shop. Ta opowieść to prolog pełen pasji, drewna i elektroniki.
Przekształciłem swój stary bas J&D, wyjmując większość elektroniki, pozostawiając tylko jedną przystawkę przymostkową i potencjometr głośności. Spotkałem się z problemem: po podłączeniu instrumentu do wzmacniacza, sygnał jest bardzo słaby i zagłuszany przez szumy.
Autor dzieli się zaskakującym doświadczeniem związanym z wyjątkowo długą żywotnością baterii 9V w swoim basie Cort Viva Active. Pomimo regularnej gry, bateria wytrzymała 3 lata bez znaczącego wpływu na jakość dźwięku.
Ostatnio natknąłem się na problem z moim basem Fender Precision Bass Lyte '94, gdzie potencjometr głośności o oporności 20k Omów zaczął generować problemy. Lutnik stwierdził, że taka sytuacja jest niezwykle rzadka i może być trudno znaleźć zamiennik.
W tej części serii opowiadam o swojej przygodzie z tuningu mojego basu. Od stosunkowo prostej wymiany elektroniki, przez eksperymenty z potencjometrami, aż po plany na przyszłość.
Autor rozważa stworzenie własnego, spersonalizowanego basu z pomocą lutnika. Rozważa różne opcje konstrukcji, od liczby strun, przez elektronikę, aż po szczegóły wykończenia.
Opowiadam o moim drugim, niezwykłym spotkaniu z gitarą basową, które było pełne niespodzianek i wyzwań. Od improwizowanych ćwiczeń na akustycznej gitarze po nagrania w profesjonalnym studiu z zespołem.
W tym odcinku opisuję swoje ostatnie perypetie z basem, w tym kupno wirtualnie pozłacanych strun oraz batalie z elektroniką i sprzętem. Szereg nieoczekiwanych wyzwań i zabawnych sytuacji przybliża mnie do celu - sprawienia, aby Basia w końcu brzmiała akceptowalnie.
Zakupione rok temu, używane przystawki Fender Noiseless Vintage JazzBass przysporzyły problemów po montażu. Różnice w głośności strun i możliwe przyczyny.
Podczas próby muzycznej użytkownik napotkał problem z przegrzewającym się wzmacniaczem Taurus B315, co wywołało jego zaniepokojenie. Po dokładnych testach w domu, wzmacniacz nadal bardzo się nagrzewał, co poskutkowało pytaniem, jak rozwiązać tą sytuację.
Poznajcie moją przygodę ze starym piecem basowym: od zakupienia po nieoczekiwane problemy. Opisuję, jak po bezproblemowej grze, nagle stanąłem przed zagadką głośnego buczenia sprzętu, co skutecznie uniemożliwiło mi dalsze korzystanie z niego.
Opowiadając o swoim niekonwencjonalnym pomyśle na budowę własnego basu, autor opisuje cały proces od zakupu drewna po sklejenie poszczególnych elementów. Wszystko to, aby stworzyć unikatowy instrument freless z ośmioma strunami.
Autor dzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z zakupem odtwarzacza Vedia A10, który niestety szybko uległ awarii. Próby naprawienia urządzenia w serwisie także nie przyniosły zadowalających rezultatów.
Autor przedstawia szczegóły swojej zmodifikowanej gitary basowej oraz opisuje proces tworzenia własnego wzmacniacza i kolumny głośnikowej. Dzieli się także zmianami, jakie wprowadził w instrumencie, takimi jak usunięcie progów czy modyfikacje elektroniki.
Przedstawiamy koncepcję budowy preampa do basu, wykorzystującego lampy EF86 oraz EM84 w celu osiągnięcia regulowanego wzmocnienia i implementacji kompresji. Ponadto, proponujemy innowacyjny układ barwy dźwięku bazujący na pięciu filtrach z regulowaną częstotliwością graniczną, który oferuje niespotykaną dotąd kontrolę nad ostatecznym brzmieniem.
Prezentujemy zupełnie nową, ulepszoną wersję BPL - Basoofkowego Preampa Lampowego 2.0, który teraz zawiera oddzielny blok drive i zaawansowany routing sygnału. Dzięki współpracy z fantastycznym zespołem twórczym, preamp może generować aż sześć niezależnych sygnałów w różnych miejscach układu, co stawia go w awangardzie rozwiązań dla gitarzystów basowych.
Autor proponuje utworzenie nowego działu na forum poświęconego mistrzom lutnictwa, aby przedstawić osoby odpowiedzialne za stworzenie znanych marek gitar i elektroniki. Zasugerowano galerię z opisami i zdjęciami, aby podkreślić ludzki element za firmami i wyrobami.
Opowieść o muzykalnej przygodzie od pierwszej gitary do budowy i reaktywacji własnych instrumentów. Od taniego klasyka do elektroakustycznego Hohnera, a następnie wyczajenie basu Harley Benton i zakup czerwonego Cort Curbow 5.
Autor podzielił się problemem pierdzenia basu podczas nagrywaniu, szczególnie na strunach H i E. Pomimo prób regulacji i zastosowania różnych technik nagraniowych, problem pozostawał nierozwiązany. Rozważa, że przyczyną może być elektronika, pickupy lub struny.
Maciek rozważa usunięcie preampu z jego Ibaneza SR505 wyposażonego w przystawki Bartolini MK1 oraz 3-pasmowy equalizer. Uważa, że wbudowany equalizer jest niepotrzebny i zastanawia się nad możliwością konwersji na system pasywny.
Po zakupie kolumny Warwick ND112 i użytkowaniu jej w domu zauważyłem niepokojące szumy i brak odpowiedzi na uderzenia strun. Zastanawiam się, dlaczego horn nie wydobywa żadnych konkretnych dźwięków, tylko szum.
Reklamuję gitarę Toepiphone embassy standard plus z aktywną elektroniką od około 2 miesięcy i napotkałem na problemy z silnym brzęczeniem. Sklep próbował rozwiązać problem, ale bez powodzenia.
Opis mojej batalii z procesem reklamacji zakupionego basu, która rozpoczęła się przed 2009 rokiem. Historia pełna błędnych diagnoz, zapewnień i ciągłych opóźnień, która do dnia dzisiejszego nie znalazła zakończenia.
W artykule opisano problem z basem firmy Mayones, zakupionym parę lat temu. Problem dotyczy elektroniki i nieprawidłowego działania potencjometrów oraz przystawek. Właściciel postanawia sam naprawić instrument, napotykając zagadkę w postaci nieprawidłowo podłączonej elektroniki.
Autor opisuje proces tworzenia własnego lampowego preampa do gitary basowej, od początkowej inspiracji aż po zamówienie obudowy i lamp. Projekt ma na celu optymalizację pod kątem dynamiki i szerokości pasma, różniąc się od klasycznych konstrukcji.
Historia pasjonata, który po ośmiu miesiącach edukacji zbudował bas marzeń, inspirowany pracami Carla Thompsona. Zaprezentował specyfikację swojego projektu, ale natrafił na problem z elektroniką.
Andrzej, 19-letni entuzjasta basu i elektroniki, dzieli się swoją historią o rozpoczynaniu przygody z basem. Chociaż ciągle brakuje mu środków na własny instrument, jego pasja i determinacja do nauki gry na basie wydają się niezachwiane.
Przeżyłem niesamowitą przygodę, kupując na Allegro basówkę SkyWay za 300zł, która wymagała sporej modyfikacji, aby osiągnąć zamierzone brzmienie. Wprowadzenie elektroniki z Musicman Stingray odmieniło wszystko.
Testując Ibanez BTB675 w kawałku heavy metalowym natknąłem się na problem z dopasowaniem brzmienia basu do reszty utworu. Przez przypadek odkryłem, że plugin pieca lampowego z kanałem crunch był dokładnie tym, czego potrzebowałem.
W moim posiadaniu jest gitara basowa Epiphone Embassy Standard IV, z którą pojawia się problem dotyczący działania potencjometrów. Mimo prób naprawy przez ponowne lutowanie kablami, problem z brzmieniem i głośnością pozostaje nierozwiązany.
Pierwsze wrażenia po otrzymaniu zamówień z internetu; jedno z zakupów okazało się niezgodne z oczekiwaniami, ale szybka reakcja sprzedawcy zamieniła rozczarowanie w przyjemną niespodziankę.
Autor dzieli się pierwszymi wrażeniami po zakupie basu Jolana Iris Bass, opisując jego stan oraz przemyślenia dotyczące potencjalnych modyfikacji. Z początku rozważał zniszczenie instrumentu po koncercie, ale po krótkim czasie użytkowania postanowił zainwestować w jego remont.
Zastanawiam się nad wymianą lampy w moim wzmacniaczu Hartke 3500, aby uzyskać ciekawsze brzmienie. Wiele opinii sugeruje wymianę na lampę Electro Harmonix 12axEH dla cięższych dźwięków, ale poszukuję porad na temat procesu wymiany i najlepszego wyboru.
Właściciel nowo zakupionego, używanego basu Ibanez SR500 napotyka na problem z pickupem przy gryfie. Pomimo wymiany baterii i sprawdzenia połączeń, pickup zachowuje się nieprawidłowo.
Kupiłem nową gitarę basową marki GMR i natrafiłem na problem z elektroniką. Po wymianie baterii, kabli i wielu próbach ustaliłem, że gitara działa prawidłowo tylko z jednym, starym kablem.
Po roku gry na basie postanowiłem zakupić drugi instrument. Zdziwiłem się, kiedy zakupiona na aukcji gitara basowa, mimo swoich wad, zaskoczyła mnie pozytywnie swoimi możliwościami brzmieniowymi.
Posiadacz gitary basowej Stagg BC-300 napotkał problem z potencjometrami, które nie zmieniają barwy dźwięku jak powinny. Zastanawia się, czy problem tkwi w potencjometrach, czy też przyczyną mogą być inne elementy gitary.
W artykule autor opisuje swoje doświadczenia z odnowieniem starego basu marki Defil, poczynając od rozebrania instrumentu, przez przemalowanie, po wymianę elektroniki i transformację w bezprogowca. Projekt obejmował liczne przeróbki, które zakończyły się personalizacją basu i uzyskaniem unikalnego dźwięku.
Autor rozważa wykorzystanie laminatu miedziowanego do ekranowania elektroniki w gitarze, co mogłoby potencjalnie zredukować szumy. Ponadto, dzieli się doświadczeniami z użyciem Guitar Rig'a i rozważa zakup nowej karty dźwiękowej w celu polepszenia jakości dźwięku.
Zmagam się z problemem, który dotknął mój wzmacniacz Carvin PB 200. Podczas gry urządzenie nieoczekiwanie wycisza się lub przycisza do poziomu ledwo słyszalnego.
Rozważam wymianę głośnika w moim domowym combo Laney HCM30B na model z większą skutecznością, zastanawiając się, czy dzięki temu będzie ono mogło grać głośniej. Doświadczenie z jakością dźwięku na słuchawkach skłoniło mnie do tego pomysłu.
Użytkownik forów szuka pomocy w procesie wymiany potencjometrów w swojej gitarze. Stare potencjometry miały impedancję 500 Ohm, natomiast nowe mają 250 Ohm co, według użytkownika, nie powinno mieć większego znaczenia.
Zakupiłem niedawno Mayones Precision Bass Deluxe do remontu, myśląc, że wymaga tylko podłączenia elektroniki. Okazało się, że instrument wymaga całkowitego remontu, więc postanowiłem podjąć wyzwanie i zająć się nim samodzielnie, zaczynając od szlifowania korpusu.
Użytkownik napotkał niespodziewany problem z używanym basem Ibanez sr 400, który zaczął wydawać dziwne bzyczenie podczas gry. Po dokonaniu szeregu sprawdzeń, problem nadal występuje, nawet pomimo wymiany baterii, co więcej doszło do uszkodzenia styku baterii.
Opisuję moje doświadczenia z komba Trace Elliot GP11 MkII 4*10, które nagle zaczęło grać znacznie ciszej niż zwykle, pomimo prób diagnozy problemu i wizyty u specjalisty wzmacniaczy. Przeróżne próby naprawy, w tym wymiana kabli czy basu, nie przyniosły żadnej poprawy.
Autor posiada kopię Fendera Jazz Bassa i planuje wymienić w niej koreańskie pickupy no-name oraz elektronikę home-made na oryginalne części od Fendera Jazz Bassa, by ulepszyć jej dźwięk. Zastanawia się też nad zakupem wzmacniacza Gallien Krueger 700RB-II / 115 z USA.
W artykule opisuję proces kompleksowego odnowienia starego basu, który na pierwszy rzut oka nie przedstawia wartości. Zadecydowałem o wymianie elektroniki, przeglądzie pickupów Schaller, przelutowaniu, a także wizualnym odświeżeniu instrumentu.
Soomood to przełomowy zespół z krakowskiego podwórka, który za sprawą swojego singla, obecnie budzi duże zainteresowanie. Ich muzyka, to niezwykła mieszanka orientalnych melodii, ciężkich riffów i elektronicznych eksperymentów.
Autor rozważa zakup basu i pieca basowego w budżecie 2100 zł, skupiając się na różnych markach i modelach, takich jak OLP MM2, Cort EVL-Z4B BKS i Flame CS-4. Podkreślana jest potrzeba dobrania sprzętu do cięższego grania z perkusistą, z uwzględnieniem estetyki, wagi, a także opcji elektroniki aktywnej/pasywnej.
Artykuł dotyczy kompleksowego przewodnika po budowie basu od podstaw, włączając w to konieczne narzędzia, materiały i składniki elektroniczne. Poruszono tematykę wyboru drewna, planowania konstrukcji oraz dokładnego opisu niezbędnego sprzętu.
Zmieniając uszkodzone gniazdo jack w mojej gitarze, postanowiłem również przeorganizować całą elektronikę i przetestować różne sposoby połączenia pickupów. Odkryłem, że każdy sposób połączenia ma unikatowy wpływ na brzmienie.
Posiadam efekt gitarowy Exar MT-1, który przestał działać po przygodzie z nieodpowiednim zasilaczem. Zastanawiam się, czy jest możliwość naprawy i czy efekt ten jest dedykowany dla gitary basowej, czy też elektrycznej.
To opowieść o mojej podróży poznawczej w świecie gitary basowej. Od absolutnego początku, przez moje muzyczne inspiracje, after finally deciding to join the revered ranks of bass players.
Zdecydowałem się na zakup basu lutniczego i przedstawiłem koncept drewna oraz zarys elektroniki. Szukam porad na temat wyboru konkretnych materiałów i pasywnej elektroniki.
Kizmol prosi o radę dotyczącą złożenia własnego systemu nagłośnieniowego w garażu, wykorzystując darmową pracę wujka-stolarza i przyjaciela-elektronika. Budżet na głośniki i wzmacniacz to 500-600zł.
Czytelnik zwrócił się z problemem dotyczącym szybkiego zużycia baterii w jego basówce pomimo rzadkiego korzystania z trybu aktywnego i dbałości o odpowiednie odłączanie kabla. Problematyka może wynikać z nieprawidłowego połączenia przewodów przy wyjściu na Jack, co różni się od oficjalnego schematu producenta.
Siema ludzie, zmagam się z problemem brzęczących przystawek i stukających strun spowodowanym kiepskim uziemieniem. Posiadam bas Yrbx 375 i napotkałem na problem szumów po dotknięciu przystawek z Hartke, co próbowałem niwelować regulacją tonów, ale to nie jest rozwiązanie.
Autor opisuje problem z elektroniką w swoim 5-strunowym basie Mensfeld, wyposażonym w przystawki typu Jazz Bass i aktywne połączenie z baterią 9V. Omawia błędy lutowania i nieefektywność elementów, jak potencjometry i przełącznik, planując ich wymianę.
Opisuję moje doświadczenia z kompresorem AVT 302, zakupionym za 60zł. Pomimo wyzwania w konfiguracji i problemów technicznych, urządzenie wciąż w pewien sposób działa, zaskakując mnie swoją funkcjonalnością.
Właściciel pieca basowego LDM-Ba60 i gitary Hohner B-Bass IV zgłasza problem z niewłaściwym połączeniem gniazda w piecu, co skutkuje wyłączaniem się urządzenia przy próbie aktywacji elektroniki w gitarze.
Jacek Kobylski z Nexus-Guitars przedstawia innowacyjną interpretację klasycznego Jazz Bassa, oferując gitarę dostępną szerokiemu gronu muzyków z niepowtarzalnym charakterem, ergonomią i jakością wykonania.
Oto sposób na brakującą gałkę. Kawałek długopisu, ciastolina, kawałekpudełka na karty pamięci i nieco kleju. Tak właśnie dorobiłem brakującyelement mojego efektu. BTW to przyjemny efekt. A jeszcze przyjemniejszym czyni go cena, jaką za niegozapłaciłem. Za 150zł dostałem efekt warty jakieś 200zł więcej i do tegoz wintydżowym wyglądem. Te wszystkie obicia i obtarcia lakieru czynią gojeszcze […]
Oto mój fretless. Pickupy Bartolini, mostek Piezo ABM. Bas główniemahoniowy. Elektronika – Nexus Piezo System – ale jeszcze nie w wersji finalnej(wcześniej 2x Aguilar OBP3).
Oto moje graty, Head to Unison Leopard o kopiącej dupe mocy lampowych150W. kolumny to Tonsil 4×12 200W i Fender Bassman V.T 2×15 150W. Obecnie na każdejkolumnie gram w innej kapeli. Basik to Zak 🙂
GMR Soundboard 5 przetwornik Bassculture elektronika NOLL przełącznik push-pull atyw/pasyw klucze Gotoh mostek ETS Zgodnie z tradycją, jako że „u mienia niet sjestry”, pokazuję swój bas. Jako dodatkową atrakcję ogłaszam konkurs pt.: Nazwij to drewno! 😀 Chodzi o top i korpus, a bardziej o top bo body zrobione z jakiegoś egzotyku,a one ciężko rozróżnialne są.
Witam Dłubię troszkę w elektronice. Chciałbym własnymi siłami zbudowaćprzester do basu o charakterze zbliżonym do tego z linku www.taurus-amp.pl/products/preamp-efx/effects-silver-line/abigar.html Taki do stoner/doom/slow… Wiem, że w sieci jest mnóstwo schematów, ale nie wiem który brzmiałbywłaśnie w ten sposób. Nie wydaje mi się, żebym mógł nabyć gotowe takbrzmiące pudełko do 100zł? Ps. Jak określić tego typu modulację? […]
Bassbabka znaleziona przypadkiem na stronie Cort’a gdy poszukiwałem schematudo gitary elektrycznej (nie „zdradzam” basu, ale czasem lubię coś podegraćna gitarze). Jest endorserką Cort’a – gra na modelu Curbow. Z ciekawości poszukałem klipu i ich muza mnie zaintrygowała poprzesłuchaniu pierwszego kawałka na tyle, żeby ją tu umieścić. Bas wcale nie chowa się z tyłu, a w […]
Do obczajenia demo niezwykłej basoofki – Stradi miniUZbass. W tym maleństwiemieszczą się 3 pickupy – Lace Sensor przy moście, customowe punktowepickupy w gryfie i piezo pod mostkiem 😀 tu wersja headless ale są też zkluczami. co myślicie o takim sprzęciku? https://www.youtube.com/watch?v=0ul5l2L28s4
Witam, czy jest jakiś w miarę tani (budżet miałbym ok. 200zł, ale to póki coluźne myśli) przester? Chciałbym uzyskać „czyste” brzmienie podchodzącepod gitarę elektryczną, nie takie jak np. Lemmy’ego w Ace of Spades, ale cośna kształt takiego „gitarowego” sola z Oriona: https://www.youtube.com/watch?v=cVPCC6V3xRs (6.37) Tyle co znalazłem to Cliff korzystał z Big Muffa Pi, ale nie […]
Cześć i czołem bracia basiści, Zachęcam Was do przesłuchania i jeśli Wam się spodoba – do polubienia isubskrypcji w serwisie youtube profilu FunkBang. To zespół, w którym staramsię, aby bas odgrywał kluczową rolę. Ostatnio dodajemy dużo elektroniki dokawałków – poniżej link do przedsmaku, zwiastunu wiosna 2015! Miłegooglądania, każda opinia mile widziana 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=G0PL_2PMyvY
Takie coś mi wpadło w oko. https://www.youtube.com/watch?v=G_3W4IdMnnU Czasem coś z naszego światka w całkiem łatwy sposób przedstawione 🙂
Jak widać w liście przysłanym do mnie od Gibsona gitara jest z 1973r. Makrótką menzurę, 24 progi. Bardzo wygodna. Remontowałem ją u Witwickiego w1994r: nowy lakier (7 warstw) z tyłu gryfu, wymiana progów, wymiana kluczy(Schaler). Reszta jest orginalna. Brzmienie: od prawie gitarowego do Up dołów(ogromne możliwości dzięki elektronice). Bardzo wygodna w graniu. Jest małyproblem. Któryś […]
Taurus Tf-115 Wzmacniacz który zbudowałem wraz z kolegą 100Watt kopia Orange AD200B lampy2x JJ ecc83s 1x JJ ecc81 4x NOS 6P3S-E Przód -korekcja Gain-Bass-Midrange-treble-Vol-scoop(nie podpisany) -szeregowa pętla efektów na przednim panelu tył -wyjście 8 i 4 ohm oraz slave z regulacją i włącznikiem -włącznik oświetlenia led i wiatraka -gniazdo 230V i bezpiecznik 3 A całość […]
Gram od 1994-12-24 Mój sprzęt? nagłośnienie: Euphonic Audio iAmp micro, TC Electronic RS212 instrumenty: Zakrzewski 5 Exclusive, EB/MM Stingray 5 z 2002r., F-Bass AC5 z 2000 r., Fender Precision z pickupem DiMarzio 78 r., Zakrzewski JB 4-str z pickupami Aero type 1, kontrabas lutniczy niemiecki z lat 50, 4/4. Dodatkowo korzystam z instrumentów znajomych, których […]
Gram od 2010-04-30 Mój sprzęt? LTD B-50, Hughes&Kettner Basskick 515 Graty z grubsza przestawione, jak będe sławny i bogaty, to jakiś lampowy head + lodówa 8×10 oraz Spector Euro 5 strunowy i Jackson CMG 4 strunowy ;]
Obiecane zdjęcia wzmacniacza od środka… moc ok 1000watt, kwestia wielkości zasilacza (transformatorów), tranzystorydają radę, a w razie potrzeby można je nawet dołożyć… wzmacniacz powstał w bardzo krótkim czasie dlatego to co widać w jegownętrzu nie przyciąga wzroku no ale za to sprawuje się znakomicie 😉 jeden z elementów wzmacniacza zamalowany na zdjęciu… (mój patent)
bass marathone bardzo przyjemny instrument -pasywna elektronika 2xvol i 1xtone potencjometry alpha -dwa ceramiczne humbeckery G&B bez możliwości rozłączania cewek -całość zaekranowana przez producenta -strojony do B ]:-> w połaczeniu ze sportowym gryfem czyni go sprzętem donapier….. szybko i ciężko
Gitara z lat 80-tych ,zrobiony przez Tarnowskiego lutnika Zbyszka Trele, klucze,elektronika z pickupami i pickguard od Squier P+J(2005)
Dziś na regulacje i ekranowanie zawitał do mnie basik AXL guitars BADWATERUSA made in China konstrukcji precision Gitarka dość wygodna, przyjemna dlaoka, jak na chińska produkcje wykonanie dość solidne, progi nabite równo(nie kaleczą palców. Pickupy alnico brzmiące preclowo. Co do rzeczyktóre warto poprawić. Klucze chodzą jak zardzewiałe jednak strójtrzymają, mostek słabej jakości jednak ustawić się […]
Postanowiłem podzielić się fotkami mojego nabytku, który mam już w sumieokoło miesiąca.
Lampowy, stary, totalnie hardkorowy piec 100 W. Podania ludowe mówią, że odnowości nie naprawiany ani razu. Czasem niepotrzebnie przesterowuje, co pozasporą wagą jest jego jedyną chyba wadą.
orange ad 200B 2 kanały : AD200B oraz OR120 ze wspólna regulacja eq preamp lampy 3x 6n2p-ew końcówka mocy 4x el 34 EH moc troche ponad 120 watt
Gram od 2008-10-16 Mój sprzęt? ampeg svt-350h + bartczak case ampeg svt-410hlf + bartczak case orange crush-35b pedalboard: boss ns-2 zoom b1x electro harmonix big muff pi bass planet waves chromatic tuner sansamp bass driver di programmable zasilacz harley benton powerplant + torba electro harmonix gitary: squier vm precision bass olypmic white + seymour duncan […]
Gitara basowa / kontrabas / syntezatory basowe. Aktywny warszawski muzyk młodego pokolenia obracający się w kręgach nu-soul, funk, acid jazz.Gram od 2007-05-09 Mój sprzęt? nagłośnienie: David Eden WTX 260, David Eden ENX 260, TC Electronic BC 210 (8Ohm) instrumenty: Fender Jazz ’04 Active, Schecter Stiletto Deluxe IV, Lakland Joe Osborn IV (Chwilowo), kontrabas Sobla. podłoga: […]
GMR Bassforce V na dwóch humbickerach EMG zasilanych na 18V, elektronikapasywna vol/vol/ton. Ashdown MAG 300H Evo II Ashdown AMB 414t UK 600W 4 Ohm
Oto mój prawie ukończony zestaw :):) wzmacniacz potrzebuje jeszczewykończonej obudowy ,a goła paczka Noisy Box 410 Eminence gamma lakierowania🙂
Gram kilka lat na basie aktualnie w kapeli weselnejGram od 1999-06-01 Mój sprzęt? – SDGR Ibanez 505 – Lutniczy bas Trella Custom, przystwki Select by EMG zestaw JP, elektronika aktywna ARTEC SE2a – gitara elektryczna SX, pickupy entwistle efekty: chorus, qtron, boss syb, Combo LDM ba100
Mój sprzęt? Wczeniej: Gibson EB-0 Dlugosz Ibanez GSR 200 Palmer fretless i rozne inne… Paka+head lampowy niewiadomej produkcji Marschall Bass Combo 30
Evan Marien i Dana Hawkins powracają z nowym albumem 'Elysian', na którym gościnnie pojawiają się znane postaci ze świata muzyki. Ten album to podróż przez innowacyjne brzmienia basu i perkusji, spajanej przez talent wielu artystów.