Nowy zakup Taurus B315
Niedawno stałem się posiadaczem combo Taurus B315, które zaskoczyło mnie swoim brzmieniem i jakością wykonania. Mimo braku tweeta, sprzęt oferuje zadowalającą głębię dźwięku.
Line 6 LowDown 110 Studio – Recenzja i PorównaniePo rezygnacji z myśli o Ashdownie 5 15, zdecydowałem się na Line 6 LowDown 110 Studio jako combo do użytku domowego i na małe występy. Jego małe wymiary, waga oraz ciekawe funkcje, takie jak symulacje brzmień z PODa uczyniły go atrakcyjną opcją w przystępnej cenie.Moc wynosi 75W, a głośnik to 10 cali. Combo jest wyposażone w praktyczne rozwiązania, takie jak wejście na CD/MP3, wyjście Preamp Out, XLR Direct Out oraz ma wbudowany kompresor. Co ważne, mimo niewielkich rozmiarów, oferuje ono głośność wystarczającą nawet na małe koncerty.Wyróżnia się sześcioma symulacjami brzmień, m.in. Clean, R&B, Rock, Grind oraz Synth, które pozwalają na szeroką gamę brzmień, od ciepłych, jazzowych tonów po agresywny metal i funk. Szczególnie funkcja Synth przynosi mnóstwo frajdy, umożliwiając eksperymentowanie z nietypowymi brzmieniami.W przeciwieństwie do innych comb, takich jak Ashdown czy Warwick, LowDown oferuje lepsze brzmienie, dodatkowe efekty i jest bardziej praktyczne dzięki swoim rozmiarom i funkcjom. Możliwość bezpośredniego podłączenia do systemu nagłośnieniowego przez Direct Out jest kolejnym atutem.Pomimo kilku drobnych wad, takich jak czasami niewystarczająca moc czy trudności z odróżnieniem zmian dokonywanych przez equalizer, Line 6 LowDown 110 Studio jest znakomitym wyborem dla basistów poszukujących uniwersalnego comba do szerokiego zakresu zastosowań. Line 6 LowDown 110 Studio to idealne combo dla początkujących i średnio zaawansowanych basistów szukających sprzętu do domu, prób oraz małych koncertów. Dzięki swoim rozmiarom, brzmieniu i funkcjonalnościom, staje się wszechstronnym narzędziem dla każdego muzyka.
Niedawno stałem się posiadaczem combo Taurus B315, które zaskoczyło mnie swoim brzmieniem i jakością wykonania. Mimo braku tweeta, sprzęt oferuje zadowalającą głębię dźwięku.
Opisuję swoją muzyczną podróż z vintagowym zestawem, składającym się z basu Fender oraz combo Trace Elliot. Sprzęty te, z lat 80., wnoszą unikatowy charakter do mojego grania, tworząc głęboki, męski dźwięk idealny do rocka i reggae.
W mojej pierwszej recenzji przyglądam się Line6 LowDown 300Pro, kombajną basowym, który zaskakuje mocą i wszechstronnością brzmienia. Połączenie głośnika Eminence o mocy 300W z cyfrowym modelowaniem dźwięku oferuje szerokie możliwości dla różnych gatunków muzycznych.
Po kilkudniowym oczekiwaniu miałem okazję przetestować combo Hartke HyDrive 115C z nowej profesjonalnej serii HyDrive. Jest to urządzenie oferujące zarówno wyjątkową jakość brzmienia, jak i szereg użytecznych funkcji, co czyni je niezwykle atrakcyjnym wyborem w swojej kategorii cenowej.
Autor dzieli się swoją metodą rozgrzewki przed grą na gitarze, podkreślając znaczenie rozpoczęcia od wolnego tempa oraz wykorzystanie techniki zwanej 'pająkiem'. Opisuje również, jak ważne jest, aby nie nadużywać pewnych technik, które mogą negatywnie wpłynąć na sposób gry.
W tekście znajdziecie szczegółową opinię na temat Comba Ampeg BA-115HP, zarówno od strony technicznej, jak i użytkowej. Poznacie jego możliwości brzmieniowe, funkcjonalność oraz opinie na temat jego konstrukcji i transportu.
Artykuł dokładnie opisuje proces podłączania paczek głośnikowych do wzmacniacza basowego (heada) z uwzględnieniem oporności. Wyjaśnia różnice pomiędzy podłączaniem w kombo a headem, a także omawia konsekwencje podłączania kolumn o różnej oporności.
G-K Backline 112 to lekkie, ale potężne combo, które doskonale sprawdzi się na próbach i mniejszych występach. Dzięki wbudowanemu overdrive i unikalnym filtrom, oferuje różnorodność brzmień w kompaktowej obudowie.
W swojej niepowtarzalnej recenzji opisuję mój pierwszy wzmacniacz basowy, Crate BT15. Z jego pomocą przechodziłem przez pierwsze próby i nauki, sprawdzając się jako wygodne, choć niewielkie combo.
Recenzujemy Line 6 LowDown 110 Studio, combo idealne do domu i małych gigów. Dzięki magicznym przyciskom oferuje sześcio różnych symulacji brzmień, łącząc kompakty rozmiar z potężnym dźwiękiem.
Combo Yamaha Bass Stage 150 to imponujący zestaw o mocy 150 W, zapewniający klarowne i dynamiczne brzmienie za sprawą 15" głośnika Eminence i 1" tweetera. Ze swoją 4-zakresową equalizacją i funkcjonalnościami takimi jak kompresor, pętla efektów oraz wyjścia XLR-Line, tuner i słuchawki, stanowi wszechstronne narzędzie dla każdego basisty, oferując szeroki zakres dźwięków od ciężkiego dubu po wyrazisty slap.
Combo Laney RB6 to urządzenie, które zaskakuje swoją prostotą i wiernością oddawania brzmienia basu. Pomimo kilku wad, jak brak wyjścia na słuchawki czy potrzeba dodatkowej kolumny do rozwinięcia pełnej mocy, cechuje się dobrymi parametrami, takimi jak parametryczny equalizer, kompresor, enhancer, a także świetnie radzi sobie w różnorodnym setupie muzycznym.
Kupiłem combo Taurus B-215 z nadzieją odnalezienia masywnego brzmienia basowego mimo ograniczonych funduszy. Po początkowym rozczarowaniu, detaliczna regulacja pozwoliła mi uzyskać znakomity dźwięk, pozytywnie zaskakując zarówno pod względem akustycznym, jak i wizualnym.
Hartke wprowadza na rynek wzmacniacz basowy HD508, oferujący 500 watów mocy za pośrednictwem czterech 8-calowych głośników HyDrive. Hybrydowa konstrukcja głośników zapewnia niezrównaną mieszankę ciepła i ataku, nieosiągalną dla tradycyjnych papierowych głośników basowych.
Po zeszłorocznym zapowiedzeniu, Ashdown ujawnił nową serię Studio Range na targach Winter NAMM w tym roku, wprowadzając cztery nowe modele combo: Studio 15, Studio 12, Studio 10 i Studio 8. Każdy z modeli nosi nazwę odpowiadającą rozmiarowi jego głośnika.
Ashdown Engineering prezentuje serię wzmacniaczy basowych AAA EVO, wprowadzając innowacje i technologię dla basistów. Seria obejmuje zarówno combo, jak i kolumnę basową, oferując szerokie możliwości dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań.
Tech 21 wprowadza na rynek combo VT Bass 200, łącząc preamp SansAmp z końcówką mocy klasy D i 12-calowym głośnikiem. To lekkie i przenośne, 200-watowe wzmacniacz oferuje zarówno klasyczne, jak i nowoczesne brzmienia basowe.
Rozglądam się za combem basowym o mocy minimum 300 W, idealnym dla fanów death metalu z budżetem około 1500 zł. Testowałem modele Hartke VX3500 i Fender BXR 300C, szukając agresywnego, metalicznego brzmienia z możliwością podbicia przez Bossa ODB-3.
Autor, mówiąc wprost o swojej ograniczonej wiedzy na temat elektroniki, zastanawia się nad dodaniem paczki do swojego wzmacniacza LDM VBA-160 w celu zwiększenia głośności. Zadaje także pytanie o możliwość podłączenia takiej paczki do wyjścia słuchawkowego.
Stojąc przed dylematem wyboru pomiędzy combo Markbass Mini CMD151P a zestawem Hartke 3500 + Hartke 410B XL, zastanawiam się, co lepiej sprawdzi się na próby i koncerty. Odkrywając moc ukrytą w niewielkiej konstrukcji Markbass, zaczynam przekonywać się do jego wyboru, mimo wcześniejszych oczekiwań względem większego zestawu.
Po dłuższej przerwie wracam do gry na basie i szukam idealnego wzmacniacza, który sprosta moim oczekiwaniom. Orange CR-100-BXT wydaje się być kandydatem z potencjałem na czyste, vintage'owe brzmienie, idealne do domu i prób.
Po długiej przerwie w graniu na basie, autor rozważa zakup Jazz Bass Mex i wzmacniacza do mieszkania. Zastanawia się nad wyborem pomiędzy Jazz Bass Mex, Sire Marcusa, a Squire'a oraz pomiędzy różnymi opcjami wzmacniaczy.
Po zakupie Behringera BDI i próbie włączenia overdrive'a, napotkałem problem powodujący spalenie elektroniki w urządzeniu. Overdrive nie działał, a z urządzenia wydobywał się dym.
Rozważam zakup małego comba do domowego użytku, które nie zajmie dużo miejsca i będzie estetycznie się prezentować. Moimi kandydatami są Phil Jones Double Four, Markbass Micromark 801 oraz Roland Micro Cube Bass RX, przy czym budżet wynosi 2000 zł.
Przebudowa combo Laney Hard Core Max HCM65B na head z kolumną stawia przed nami pytanie o wybór głośników i materiałów. Wybór pada na głośniki 1x12 lub 2x10 i sklejkę o grubości 1cm jako materiał budulcowy.
Autor rozważa zakup combo gitarowego z wyjściem XLR/DI, zastanawiając się nad wpływem na jakość domowych nagrań. Wzmacniacz z takim wyjściem może ułatwić nagrywanie i oferować lepszą jakość sygnału.
Posiadacz combo Laney Pro-Bass 150W, który ma już około 25 lat, rozważa wymianę głośników w swoim wzmacniaczu. Głośniki są zużyte, a magnesy niedawno odpadały, co wymaga naprawy lub wymiany.
Autor rozważa zakup sprzętu do użytku zespołu hardrockowego/metalowego, z budżetem 1200zł. Rozważane są opcje combo, head+kolumna i preamp+końcówka mocy+kolumna, z wskazanym zainteresowaniem markami Trace Elliot/Peavey i EBS.
Vox Venue 100 to combo basowe, które przyciąga uwagę swoim tylnym panelem, w tym wejściami DI Out, SLAVE oraz pokrętłem FUSE T 5AMP. Zastanawiasz się, jakie kolumny możesz do niego podłączyć? Oto wyjaśnienie.
Dawid, 16-letni entuzjasta elektroniki i basista, podąża za swoją pasją do budowy własnego zestawu combo basowego. W artykule zadaje pytania dotyczące mocy potrzebnej na koncerty, wyboru materiałów na ściany combo i inwestycji w preamp lampowy.
Mimo dwuletniego doświadczenia z Spector Legend Custom 5 + HartkeB900, szukam lepszego rozwiązania dźwiękowego. Czy head + głośnik będzie lepszym wyborem niż combo do 3000zł?
Autor opisuje problem z głośnikiem w combie Harley Benton CB-110x, który 'pierdzi', gdy podłączona jest kolumna 4x12. Sprawdzał głośniki w kolumnie pod innymi headami i działają one bez zarzutu.
Recenzja combo 'Big Daddy' opisuje doświadczenia autora z urządzeniem, które mimo wielu funkcji i potencjometrów, nie spełnia oczekiwań zarówno pod względem jakości dźwięku, jak i budowy.
Autor poszukuje comba lub heada z paką, które brzmieniem przywodzi na myśl Duffa McKagana i Jasona Newsteda. Wskazuje na potrzebę brudu i wyrazistości w brzmieniu, nie przekraczając budżetu 3000zł.
Stojąc przed wyborem między combo a zestawem head + kolumny do gitar basowych, analizuję plusy i minusy obu opcji. Wybór na próby i koncerty nie jest prosty, szczególnie biorąc pod uwagę koszty oraz oczekiwania co do mocy i jakości dźwięku.
Inwestycja w używany Laney RB6 przyniosła mieszane uczucia. Z jednej strony jestem zadowolony ze sprzętu, z drugiej - napotykam problemy z jego odpowiednim ustawieniem oraz oczekiwałem od niego większej mocy.
Autor poszukuje pierwszego basu i comba, czytając forum i wybierając spośród modeli LTD B-50, Yamaha RBX374 i Vintage EST96 ze względu na design przypominający Stingraya. Rozważane combo to Marshall MB30, Laney RB2 i Laney RB3.
Czytelnik szuka porady w zakresie wyboru combo basowego do 1200zł, mając na uwadze konkretną listę ogłoszeń z Allegro. Jego preferencje muzyczne to funk, soul i okolice jazzu.
Pierwszy wpis w którym autor dzieli się dylematem wyboru odpowiedniego wzmacniacza Ampeg przed zakupem. Zastanawia się nad modelami z głośnikami 15" oraz 2x10", wyrażając jednocześnie swój sentyment do brzmienia Ampega.
Autor zastanawia się nad zakupem nowego sprzętu do gry w rockowym zespole. Rozpatruje dwie opcje: duże combo lub head z pożyczoną kolumną niskotonową, z ograniczonym budżetem 1300-1500zł.
Poszukuję wzmacniacza basowego w przedziale cenowym 1000-1500 zł, rozważam zakup nowego lub używanego. Rozważane modele to Ashdown EB 15-180 EVO II i Ashdown MAG C115-300 EVO II, a także Ampeg B100R.
Autor pragnie powrócić do grania i szuka gitary basowej oraz combo, które brzmieniowo zbliżają się do Spectora i Ampeg, ale za niższą cenę. Maksymalny budżet wynosi 5k PLN.
Autor rozważa zakup nowego zestawu: combo lub head+kolumna, zgodnego z aktywnym basem Ibanez BTB400. Jego budżet wynosi 10 tys. zł, a cel to sprzęt o dużej mocy, dobrym brzmieniu, odpowiedni do nagłośnienia małych miejsc i koncertów.
Szukam comba bassowego o mocy 300-350 wat do gry w stylu jazz i funky, z ciepłym, groovy brzmieniem. W moim budżecie do 2400 zł znalazłem dwie propozycje: Marshall i Fender Rumble, ale nadal zastanawiam się, które wybrać czy może coś innego.
Mam 14 lat i dopiero co zaczynam swoją przygodę z basem. Posiadam 5-strunowego Mensfelda z 1995 roku oraz 10W combo Hiwatt Hurricane.
Opisuję swoje pierwsze wrażenia i poszukiwania informacji o combo HH, zastanawiając się nad jego jakością i cechami charakterystycznymi. Nie mam pewności co do modelu, na którym grałem, jednak wspominam, że instrument miał 'wintyżowy' charakter dźwięku.
Rozważam zmianę swojego obecnego Laneya RB2 na combo o mocy około 200 W, pasujące do gitary basowej Warwick Thumb BO4. Budżet, który wyznaczyłem na nowe combo to około 4000 zł, a priorytetem jest dla mnie jakość brzmienia, idealnie lampowe, do użytku domowego.
Szukając kombi basowego w przedziale cenowym około 1500zł, natknąłem się na Marshall MB 150. Jego opis przyciągnął moją uwagę, ale zanim podejmę decyzję, poszukuję opinii na jego temat.
Postanowiłem poruszyć temat idealnego comba basowego do użytku domowego, skupiając się na modelu Orange 20B, który jest mocno polecanym sprzętem, ale rodzi pytania odnośnie wielkości głośnika. Czy 8 cali wystarczy, by osiągnąć satysfakcjonujące brzmienie?
Autor dzieli się swoimi przemyśleniami na temat potrzebnej mocy wzmacniacza basowego. Z doświadczenia z grania na koncertach i próbach, 100W Fender Rumble okazuje się być wystarczającym.
Autor szuka wydajnego sprzętu muzycznego, który pozwoli na kreowanie różnorodnego brzmienia, z ograniczeniem finansowym do 2 000 zł. Rozważa różne opcje, w tym combo oraz zestawy head+paka, z preferencją na układ 4x10, ale nie ogranicza się do nich.
W niniejszym tekście dzielę się moimi spostrzeżeniami na temat combo Hughes & Kettner Basskick BK 300, które wypróbowałem w sklepie muzycznym. Produkt ten, oferujący 300 watt mocy oraz kilka interesujących funkcji takich jak kompresor czy głośnik Celestion, zrobił na mnie duże wrażenie swoim brzmieniem.
Pod lupę wzięty został combo basowy Peavey TNT -115 leżący w sklepie GMR od około 2 lat. Mimo swoich gabarytów i niepraktycznego transportu, oferowana cena może stanowić kuszącą propozycję.
Niedawno nabyłem używane combo LDM VBA 160 i napotkałem na problem z niecodziennym dźwiękiem emitowanym przez głośnik Eminence. Nie jestem pewien, czy to wina wymienionego głośnika, wadliwie wykonanej instalacji, samego combo, mojego basu, czy też mojej niewiedzy.
Szukając nowego zestawu basowego w przedziale cenowym 2500-3000zł, autor zastanawia się, czy taka inwestycja ma sens grając głównie w domu. Aktualny sprzęt to Spector Legend Classic 4, Yamaha BBN5II, oraz Hughes&Kettner BK 100 z efektami Boss.
Autor wpisu nie jest basistą, ale z powodu braku basistów w jego okolicy, postanowił przekształcić gitarzystę w basistę. Szuka porady dotyczącej zakupu odpowiedniego pieca basowego bez gitary dla grającej w hard rock grupy, z budżetem do 1400 zł.
Autor staje przed wyborem zestawu nagłośnieniowego dla swojego squiera jazz bass z ograniczonym budżetem 2000zł, rozważając opcje hybrydowe i lampowe dostępne na rynku dla zespołu grającego indie i funk. Po analizie rynku wyselekcjonowano kilka modeli w różnych cenach.
Robert, początkujący basista, zmaga się z zagadnieniem odpowiedniego podłączenia gitary basowej, multiefektu i wzmacniacza basowego. Zastanawia się nad kwestią impedancji i właściwym sposobem łączenia sprzętu.
Szukając comba koncertowego z ograniczonym budżetem warto spojrzeć na używane modele. Ashdown MAG 300, Peavey 115 TNT oraz Laney RB5 to interesujące opcje, które sprawdzą się w uniwersalnym graniu.
Stoję przed wyborem combo do mojego basu Hohner Professional PJ Bass SX z 1991 r. i proszę o porady. Rozważam modele Fender Rumble 100/115, Ashdown Mag C-115 300 Evo II, Fender BXR 100 c oraz Ashdown Mag C210T-300 z budżetem około 1.000 zł.
Autor szuka cabinetu 2x10, który współgra z jego Laney RB8 zapewniając obfitość średnich tonów. Zastanawia się nad Hartke 210 TP, jednocześnie dzieląc się swoimi obawami dotyczącymi wydajności Laneya.
Autor poszukuje combo do gry w domu w ramach ograniczonego budżetu do 1000zł, preferując zakup nowego sprzętu. Wśród rozważanych opcji znajdują się Hartke HD25, Fender Rumble 15 2013, i Orange CR50BTX, z różnymi wielkościami głośników oraz cenami.
Rozważam zakup używanego comba w cenie około 1500zł. Zastanawiam się między Fender Rumble 350 a Carvin r600, które mają różne cechy i brzmienie.
Posiadam combo Laney Pro-Bass 150W z czterema głośnikami 10" i wyjściową mocą 150 Wat przy impedancji 4 Ohmy, które niedawno przeszło naprawę magnesów. Rozważam zakup dodatkowej kolumny o większej impedancji, by z czasem wymienić combo na head z kolumną, ale napotkałem problem z dostępnością kolumn o identycznej impedancji.
Zastanawiam się, które combo do gry w Funk i Rock, głównie techniką slapową, jest najlepsze w przedziale cenowym w okolicach 1500zł. Rozważam modele Warwick BC 150, Laney RB7/8 oraz Fender Rumble 150, zwracając uwagę na ich specyfikacje i przydatność do wspomnianych gatunków.
Po dłuższym nieużywaniu swojego combo Laney HCM120b zauważyłem, że głośnik zaczął 'popierdywać', co uniemożliwia grę. Zastanawiam się czy wymiana na nowy głośnik to dobry pomysł, biorąc pod uwagę koszty oraz fakt, że jest to moje pierwsze combo, którego brzmienie z czasem przestało mi odpowiadać.
W artykule poruszam kwestię zmiany zestawu combo na heada w kontekście mojego nagłośnienia basowego – Ashdown MAG C210T-300 EVO II oraz Ashdown Mag 410T DEEP. Rozważam sprzedaż combo i zakup heada, aby osiągnąć lepszą jakość dźwięku przy użyciu tylko paczki, z uwzględnieniem mojego budżetu około 1000zł.
Trzy tygodnie temu kupiłem nowe combo TC Electronic BG250, które działało bez zarzutu do czasu, gdy nagle przestało emitować dźwięk. Zastosowałem się do instrukcji obsługi, jednak problem nie ustąpił, co zmusiło mnie do oddania sprzętu do serwisu.
Posiadam gitarę Fernandes PJR45 Custom Body z 1985 roku, której brzmienie niezależnie od ustawień wydaje się być "kartonowe". Zastanawiam się, jak usunąć ten niepożądany efekt korzystając z comba Laney Pro-BASS 150W.
Autor poszukuje w Warszawie serwisu, który zajmie się kompleksową naprawą i serwisowaniem gitar elektrycznych, basowych oraz wzmacniaczy. Chodzi o działania takie jak naprawa elektroniki, ustawienie gitary, przegląd wzmacniaczy i ożywienie starego combo.
Stojąc przed wyborem nowego wzmacniacza do mieszkania oraz do prób, zastanawiałem się nad modelami o mocy 100/150 wat. Z jednej strony potrzebuję sprzętu, który będzie dobrze brzmiał nie tylko w warunkach domowych, ale także spełni oczekiwania na próbach zespołu.
Exploring the Behringer Ultrabass BT108, I delve into its versatility and functionality for bass practice and more. Despite its modest size and price, it offers a satisfactory practice experience, even doubling as an auxiliary guitar combo or a sound booster for laptop movies.
Staję przed wyborem między combo Sessionette SB 100 4X10 a Taurusem b-215. Pierwsza opcja oferuje cztery głośniki 10-calowe i 100w mocy, druga to pojedynczy 15-calowy głośnik z mocą 200w.
Autor opisuje swoją walkę z byciem słyszalnym na próbach z zespołem, używając combo Warwicka Sweet 15.3. Z uwagi na ograniczone fundusze, rozważa zakup mocniejszej kolumny przed head'em, zastanawiając się czy podpięcie 400W Hartke 410XL pod to combo ma sens.
Po dwunastoletniej przerwie wracam do gry na gitarze basowej. Gra na instrumencie pełnią funkcję prewencyjną przeciwko demencji.
Autor dzieli się swoimi rozważaniami na temat wyboru wzmacniacza basowego, zastanawiając się między małym combo a mocniejszym zestawem. Pod uwagę brane są modele Ampeg, w kontekście potrzeby użytkowania domowego i jakości brzmienia.
Stoję przed wyborem zakupu nowego sprzętu i analizuję trzy główne opcje: kombajny, zestawy head + paczka oraz innowacyjne podejście z paczką, końcówką mocy i preampem/kartą muzyczną. Każda opcja ma swoje plusy i minusy.
Zastanawiam się nad zakupem combo Taurus w granicach 1000zł do zastosowań takich jak próby i mniejsze koncerty, szczególnie w kierunku muzyki metalowej. Biorę pod uwagę modele b210, b212 oraz b215, szukając używanych opcji.
Autor opisuje problem z nowo zakupionym combo do basu marki Laney, zakupionym na Allegro. Po podłączeniu instrumentu, dźwięk był zniekształcony, a gdy odłączał rękę od strun, pojawiał się brum i strzelanie.
Autor opisuje swoje doświadczenie z grą na basie, które trwa już 20 lat. Mówi o swoich preferencjach muzycznych, instrumentach, na których grał, i planach dotyczących nowego wzmacniacza.
Bartek, 22-letni student z Wrocławia, niedawno zaczął swoją przygodę z gitarą basową. Obecnie poszukuje combo do domowych prób, jednocześnie dzieląc się swoimi muzycznymi zainteresowaniami i planami.
Poszukiwania idealnego comba basowego dla początkujących i średniozaawansowanych bazujące na moim doświadczeniu z Ibanezem SR505. Rozważam opcje takie jak Fender Rumble 30, Laney RB2, Hartke A35, oraz Peavey Max 112.
Adam, basista klawiszowy syntezatora analogowego Moog'a, szuka idealnego comba dostosowanego do jego potrzeb. Rozważa kilka opcji, ale jest otwarty na sugestie społeczności.
Autor rozważa zmianę swojego combo LDM ba100P na zestaw head plus paczka, ze względu na potrzebę większej mocy i lepszego brzmienia. Wybór pada na modele Hartke ha-3500 lub Ampeg B2R oraz paczkę od Mańka.
Rozważając zakup comba do domu i na próby, autor rozpatruje opcje takie jak Hartke A100, Hughes & Kettner Basskick100, Gallien-Krueger Backline112 i Ampeg BA115. Wskazane jest poszukiwanie kombajnu o mocy 100 W w przedziale cenowym około 1000 zł, z naciskiem na uzyskanie dobrego balansu między niskimi, a wysokimi tonami.
Przyglądam się zakupowi comba Gallien MB112, idealnego dla muzyków podróżujących komunikacją miejską. Jego waga i moc prezentują się imponująco, jednak brak pokrętła master i funkcji boost może stanowić problem dla tych, którzy szukają idealnego brzmienia na niskich głośnościach.
Recenzja używanego combo basowego BA100 firmy Gran, zakupionego za 580zł. Spostrzeżenia na temat jakości dźwięku, budowy zewnętrznej i wnętrza urządzenia.
Artykuł opisuje proces odbudowy basowego combo SWR Workingman's 15, wyróżniając wybór głośników i budowę obudowy jako kluczowe kwestie. Autor poszukuje idealnych głośników i obudowy, zgłębiając oferty różnych producentów i modeli głośników, a także szuka rady i wymiarów oryginalnej skrzynki.
Szukając swojego pierwszego basu i combo, autor rozważa zakup Fender Jazz Bass z USA oraz poszukuje porad dotyczących wyboru odpowiedniego combo, które będzie pasować do zróżnicowanego repertuaru muzycznego.
Szukając idealnego nagłośnienia do muzyki jazzowej i starego rocka, natknąłem się na kilka interesujących opcji do budżetu 3500 zł. W moim wyborze kierowałem się potrzebą znalezienia sprzętu o mocy około 400 wat, który oferowałby nieco 'stare pierniecie' bez konieczności posiadania czysto brzmiącego sprzętu.
Rozważam zakup nowej gitary basowej marki Vintage, wahając się pomiędzy modelami EJM96 a AV4. Budżet wynosi 300zł, z czego część planuję zostawić na zakup combo.
Recenzuję wyborę kolumn basowych do 1200zł, które pasują do brzmień bluesa, rocka i funku. Aktualnie korzystam z Comba Warwick Sweet 15.2, ale poszukuję czegoś, co w przyszłości uzupełni mojego pieca.
Stoję przed wyborem zakupu comba do gitary basowej, które łączy w sobie charakter, świetne brzmienie i nie za duży ciężar. Rozważam kilka modeli znanych marek i zastanawiam się, który z nich będzie najlepszy do moich potrzeb - prób oraz małych koncertów.
Zastanawiam się nad wyborem sprzętu basowego marki Taurus i szukam opinii na ich temat. Rozważam modele combo BL-1010, BL-15, BL-12 lub zestaw head BL-300H + paczka TF-210 lub TF-115 w zastosowaniu do rocka, zarówno do sal prób, jak i małych klubów, z budżetem 2500-3000zł.
Zastanawiam się nad wyborem sprzętu nagłośnieniowego w przedziale cenowym 3-4,5 tysięcy złotych, skupiając się na potrzebie mocnego, solidnego brzmienia bez konieczności posiadania ogromnej mocy. Porównuję combo od renomowanych marek jak Ampeg, EBS i Trace Elliot z mniej prestiżowymi stackami od Hartke, Taurus i Ashdown, rozważając, który wybór będzie najlepszy przy ograniczeniu do 300W mocy.
Autor poszukuje combo ok. 300W z ciepłym, dynamicznym brzmieniem w cenie do 1600-1700zł. W grę wchodzi kilka marek, w tym Laney rb 8 oraz możliwość wyboru między różnymi konfiguracjami głośników.
Podczas próby nagrania kilku groovów na laptopa za pomocą combo, napotkano na nieoczekiwane problemy takie jak buczenie, piszczenie, pykanie i pierdzenie sprzętu, nawet przy wyciszeniu. Użytkownik doświadczył również iskrzenia przy podłączaniu kabla do laptopa, mimo uziemienia i podłączenia do tej samej listwy ochronnej.
Autor poszukuje specyficznego głośnika firmy Eminence, aby uzyskać głęboki dół i wyraźny środek dźwięku w swoim przerobionym combo Marshall. Prosi również o pomoc w znalezieniu sklepu oferującego niestandardowe obicia, oraz tanie akcesoria do pieca.
Rozważając zakup głowy basowej w cenie około 1500 zł, autor dzieli się swoimi przemyśleniami na temat wymagań i aktualnych doświadczeń z Hartke HA3500. Pyta o sens inwestycji w samą głowę czy lepiej celować w combo.
Stoję przed wyborem combo basowego do domu oraz sporadycznych prób z zespołem. Zastanawiam się nad modelami: Orange CR20B, Artec B35, Hartke B200 oraz Randall RX 35, szukając najlepszej efektywności w dB.