Jazz Bass Columbus 84′
Stary, ale jary Jazz Bass Columbus 84' z nowymi pickupami Merlin i mosiężnym siodełkiem zachwyca nie tylko wyglądem, ale i brzmieniem. Porównując z MM Stingray 5, oferuje unikatowe doznania.
Stary, ale jary Jazz Bass Columbus 84' z nowymi pickupami Merlin i mosiężnym siodełkiem zachwyca nie tylko wyglądem, ale i brzmieniem. Porównując z MM Stingray 5, oferuje unikatowe doznania.
Tekst opisuje doświadczenia autora z koncertu związanego z WOŚP 2013 w klubie "Amber" w Wodzisławiu Śląskim, skupiając się na warunkach pogodowych i używanym sprzęcie. Autor wspomina o zimnie, nieidealnych warunkach dla fotografii oraz o sprzęcie muzycznym, na który składa się Yamaha RXB 270 oraz Fender Rumble 150.
Podczas europejskiej trasy koncertowej udało mi się spotkać i uściskać Sandrę Malak, basistkę i wokalistkę zespołu World Inferno Friendship Society. Zespół łączy różne muzyczne nurty, od punka po country i klezmerskie nuty, tworząc unikalną mieszankę wartościową dla każdego miłośnika muzyki.
Ostatni koncert w Hajd Parku Muzycznym w Rydułtowach okazał się wyjątkowo charytatywnym wydarzeniem. Wstęp kosztował zaledwie 5 zakrętek, a cały dochód został przeznaczony na wsparcie osób niepełnosprawnych.
Obecny basista mojej ukochanej grupy Earth. Od początku lat 90 ów zespółzdążył nagrać 8 longplayów, kilka płyt koncertowych, splitów, naktórych zapach magii jest wszechobecny. Każdy krążek to inną porcjęwyjątkowej muzyki, którą mogę polecić niemal każdemu. I tak odciężkiego, ślamazarnego drone na Special low frequency version zacząwszy,przez świdrujące umysł eksperymenty na Thrones and dominions czy Legacy […]
Legendarny 1955 Precision Bass, który przeszedł unikalną modyfikację w fabryce Fendery, w tym dodatek prototypowego mostka vibrato i przetwornika autorstwa Larry'ego DiMarzio, teraz jest w posiadaniu użytkownika Tommyboy z Indiany, USA. Charakteryzuje się też autografami członków The Allman Brothers.
Autor dzieli się doświadczeniem budowy własnej gitary fretless, korzystając głównie z części znalezionych w domu. Mimo pierwszej próby i pewnych niedoskonałości, gitara posiada długi sustain i brzmi zaskakująco dobrze.
Fender przedstawia limitowaną edycję Gold Top Dusty Hill Precision Bass, dostępną tylko w 50 egzemplarzach. Bas charakteryzuje się lekką budową z korpusu Okume, wykończeniem nitrocelulozowym oraz osprzętem Seymour Duncan®.
Basmen Joe Bonamassy do 2005 roku. Bassmacho z prawdziwego zdarzenia. Ma jaja,widać to zarówno w prezencji jak i słychać w stylu gry. Dzieki niemunaprawdę polubiłem Ibaneza ATK. Brzmienie po prostu miażdży, jeszcze jak dodado tego chorusa to przyznam się: mam kisiel w gaciach. Poza tym grać potrafi,zarówno slapem jak i palcami…no i gra z jajem, […]
Niedawno zamieniłem swój meksykański pięciostrunowy Jazz Bass na japońskiego Santanę z lat 70. Bas ten wyróżnia się nietypowym układem trzech przetworników, w tym dwóch minihumbuckerów oraz jednego typowego singla jazzowego.
W ciągu ostatnich 6 miesięcy Kylu Trash zaliczył kilka niezapomnianych koncertów. Od występu na WOŚP, przez jazzową wersję kolędy, aż po niezły rozruch na Metallima Fest z udziałem 6 wokalistów.
Posiadanie basu Wal Mk. II to podróż - od złożenia zamówienia w 2010 do odbioru w 2012. Instrument, z mahoniowym 'sercem' i klonowymi topami, nie tylko wygląda imponująco, ale i brzmi.
Spotkanie z Muzzem w miasteczku studenckim AGH przy graniu na Gibsonie zamieniło się w niezapomnianą noc pełną nieprzewidywalnych wydarzeń, od śpiewających bezdomnych, poprzez interwencję policji, do samotnego powrotu do domu. Następny dzień był równie niewyjaśniony, a domowe obowiązki zostały już zaplanowane dla Muzza podczas jego następnej wizyty.
Bas Hathor '94 to wyjątkowe połączenie tradycji i nowoczesności, zaprojektowane przez entuzjastę basu, inspirowane kształtem korpusu Ibaneza i główką od Arii Pro. Stworzony przez krakowską manufakturę lutniczą, instrument wyróżnia się niezwykłą jakością wykonania i wyborem materiałów.
Hofner Galaxie to moja druga gitara basowa, po ibanez'ie gsr 180. Cenię ją za nisko brzmiące humbuckery, które świetnie sprawdzają się w funk. Konstrukcja jest solidna, choć miała niespodziewane pochodzenie.
Podczas trasy Thrashfest Classics w Katowicach, wokalista zespołu Exodus, Rob Dukes, zaprosił mnie na scenę. Śpiewałem z nim Metal Command, stojąc na scenie przed ponad tysiącem ludzi.
Moje miejsce na krótki czas przemieniło się w niewielki magazyn urządzeń basowych. Niektóre z tych urządzeń nie należą do mnie, a jeszcze więcej ciekawych sprzętów czeka na odkrycie.
Bednarek Jazz Bass 2, teraz znany jako 'Natalia', przeszedł kompletną metamorfozę obejmującą nowe humbuckery Merlin, mostek Presto, klucze Schaller, a także wiele innych zmian. Cała ta odnowa, wraz z zachowaniem oryginalnego wyglądu, stworzyła instrument o wyjątkowym brzmieniu i komforcie gry.
Autor dzieli się swoimi przeżyciami z koncertu w Bochni, gdzie spotkał się z nieprofesjonalnym zachowaniem akustyków, których odpowiedź na problem techniczny była nie tylko niepomocna, ale też żenująca. Szczególnie zwraca uwagę na to, jak trudno jest znaleźć dobrego akustyka, bez którego koncert nie może się odbyć na odpowiednim poziomie.
Autor opisuje proces tworzenia unikalnego basu fretless z niekonwencjonalnych materiałów, takich jak olcha i buk. Charakterystyczne brzmienie instrumentu uzyskano dzięki samodzielnie zrobionym przetwornikom.
Teisco NB-64 to nietuzinkowy model gitary basowej, który zachwyca swoim designem i historią. Przyciąga uwagę nie tylko wyglądem, ale także znakomitymi muzykami, którzy na nim grali.
Oto moja przygoda z basem marki Ibancio, model GSR 200, który kupiłem za 550 zł na Allegro od poprzedniego właściciela. Bas przyszedł w stanie idealnym, z kilkoma rysemkami od mojej strony.
Koncert Słodkiego Całusa Od Buby w Głuchołazach był wyjątkowym doświadczeniem, nie ze względu na perfekcyjne wykonanie, ale dzięki niezapomnianej atmosferze radości, wspólnoty i dobrej zabawy. Czeskie piwo, śliwovica i turbokofola w towarzystwie fantastycznych ludzi i pięknych górskich widoków stworzyły wyjątkowe wspomnienia.
Michał Pfeiff, znany z występów w zespole BiFF i byłego członka Pogodno, udowadnia swoją klasę na basie Grzmotoptak. Pomimo mieszanych uczuć co do BiFF, jego talent i umiejętności wyróżniają się, inspirując muzyką z rockowej nowej fali i post-punku.
Podczas swojego pierwszego zakupu sprzętu muzycznego w Japonii, udało mi się zdobyć trzy wyjątkowe gitary basowe: Tokai Jazz bass, Tokai Hard Puncher oraz Fender JB62 (CIJ) z lat 80. i 90. Po przeglądzie lutniczym i wymianie kilku potencjometrów, niektóre z nich zdecydowałem się zatrzymać, a jedną - sprzedać.
Autor opisuje swoje domowe instrumentarium, w skład którego wchodzą przede wszystkim gitara Squier i OLP, fretless oraz elektroakustyk używany głównie w domu. Zaznacza też obecność kostek (zwłaszcza Jim Dunlop o grubości 1mm) oraz brak nagłośnienia.
Z przyjemnością dzielę się moją kolekcją muzyczną, która składa się z różnorodnych basów i wzmacniaczy. Szczególnie wyróżnia się tu zestaw od Ampega oraz niezwykłe modyfikacje moich instrumentów.
Dokonałem zmian w moim zestawie: z paczki noł nejm 215 na Noisy Boxa 410 z nagłośnikami Celestion i headem Taurusa BL300H. Ekscytacja jest ogromna, zwłaszcza że dopiero jutro przetestuję nowy kabel.
Niedawno podjąłem się renowacji ponad trzydziestoletniej gitary Defil Mamba, która odzyskała blask po wielu godzinach pracy. Wymagała ona licznych napraw, w tym dorobienia brakujących części z plastiku oraz odnalezienia zamienników dla uszkodzonych komponentów.
Podczas występu we Wrocławiu w lutym 2011 roku, tuż przed wejściem na scenę, zdarzył się nieoczekiwany wypadek z kontrabasem. Szczęśliwie, dzięki szybkiej reakcji muzyka, możliwe było znalezienie tymczasowego rozwiązania.
Przyjrzyjmy się niezwykłemu projektowi basu, który przeszedł kompletną transformację zarówno wizualną, jak i techniczną. Wspólnymi siłami nadano mu nowy wygląd oraz zastosowano wysokiej klasy komponenty, takie jak przystawki DiMarzio Will Power czy mostek Shaller 3D.
Przeprowadziłem eksperyment polegający na skręcaniu tonów w basie przy zastosowaniu układu 2xVol + 2xTone, aby sprawdzić, czy oddzielna regulacja dla każdego pikapu wpłynie na brzmienie. Przygotowałem nagrania z różnymi ustawieniami potencjometrów i porównałem efekty.
Prezentuję efekt typu lekki overdrive, przypominający brzmienia lat 60-70-tych, nagrany przy wykorzystaniu basu Fender model Squier. Propozycje nazwy mile widziane, a za najciekawszą przewidziana jest nagroda.
Opisuję doświadczenie nagrywania basu Squier Vintage Modified Jazz Bass za pomocą miksera Alto AMX 180. Testuję różne ustawienia i techniki gry, aby zbadać zakres brzmień oferowanych przez ten instrument.
Zostałem szczęśliwym posiadaczem nowego Ibaneza SR 955 EWN i chciałbym się podzielić moimi wrażeniami oraz poprosić o wszelkie dane techniczne, ponieważ nie otrzymałem żadnej dokumentacji. Oprócz tego, posiadam również Cort Action Bass i combo KUSTOM KBA 100.
Autor opisuje swoje doświadczenie ze sprzedaży gitary Fender w zamian za customowego Squiera od lokalnego lutnika. Wspomina także o wykorzystywaniu sprzętu w studiu, gdzie ćwiczą, bez konieczności przynoszenia własnego.
Przyjrzyjmy się bliżej sprzętom, które składają się na moją muzyczną rodzinkę, począwszy od gitar poprzez wzmacniacze aż po klawisze i akcesoria.
Nexus Gom Jabbar 5 to bas z wyjątkową specyfikacją, który łączy w sobie rzemiosło i innowacyjność. Od unikatowego wyboru drewna po zaawansowane komponenty, ta gitara bazowa jest prawdziwym dziełem sztuki.
Analizuję kilka przesterów basowych, prezentując próbki dźwiękowe zbliżone do ustawień ekstremalnych. Od EHX Bass BigMuff, przez DigiTech Bass Driver i Metal Master, po MXR bass d.i.+ i Polishlove.
Pierwszy koncert zespołu H.E.X.E. w nowym składzie, z moim udziałem, odbył się 28 sierpnia na stadionie w Redzie, podczas Prog Rock Festiwalu, przed zespołem WarszawskaDianoya. Mimo pierwszego występu, odbiór publiczności był znakomity, co przyniosło oferty koncertów oraz propozycję wydania płyty.
Podczas poniedziałkowego zakupu chusteczek w sklepiku zauważyłem niezwykłą dekorację - dinozaura z basem, przypominającego modele Warwicka. To zwyczajne zakupy nagle nabrały głębszego znaczenia, dając początek refleksjom na temat potencjalnych kolaboracji pomiędzy sklepami a znanymi markami instrumentów.
Hadrien Feraud, w wieku zaledwie 23 lat, zrewolucjonizował scenę jazzową swoim niesamowitym talentem na basie. Jego kariera robi wrażenie nawet na doświadczonych muzykach, zdobywając uznanie już w bardzo młodym wieku.
Rek Nine String Tapping Guitar to gitara zaprojektowana specjalnie pod kątem oburęcznego tappingu, oferująca unikatowe brzmienie i niezwykłą wszechstronność.
Bunny Brunel to ceniony basista jazzowy, który współpracował z wieloma legendami muzyki. Charakteryzuje się unikalnym stylem trzymania basu i preferuje instrumenty marki Carvin z sygnaturą.
Marco Rodi to młody basista, który pomimo swojego wieku ma już imponujące umiejętności i unikalny zestaw sprzętu. W jego arsenale znajdziemy instrumenty i efekty odznaczające się nie tylko jakością, ale i rzadkością.
Niedawno stałem się posiadaczem combo Taurus B315, które zaskoczyło mnie swoim brzmieniem i jakością wykonania. Mimo braku tweeta, sprzęt oferuje zadowalającą głębię dźwięku.
Romek Puchowski, znany głównie z projektu KLIK Von Zeit, to wszechstronny muzyk korzystający z gitary Dobro, basu i loopera w swoich solowych bluesowych przedsięwzięciach. Używa vintage'owego basu AlKo, co dodaje unikalnego charakteru jego muzyce.
Lakland Skyline Darryl Jones 4 Bass, inspirowany ikonicznym Fender Jazz Bass, jest przeznaczony dla basisty Darryla Jonesa, współpracującego z gwiazdami takimi jak The Rolling Stones. Pomimo klasycznej inspiracji, bas oferuje zupełnie nowy poziom brzmienia dzięki pasywnym pickupom firmy Aero Instrument.
Dr YRY to wszechstronny muzyk, który swoimi umiejętnościami zawładnął sceną muzyczną. Grając na basie w zespołach takich jak TPN25 i Zacier, udowadnia, że jest prawdziwą muzyczną siłą.
Autor opisuje swoje doświadczenie grania na basie podczas finału Woodstocku z Leszkiem Cichońskim. Mimo początkowych planów zmiany utworu z powodu pogody i niskiej frekwencji, zespół zdecydował się zagrać 'Hey Joe'.
W artykule opisano kolejne etapy tworzenia basu - od frezowania po lutowanie. Autor przedstawia listę prac, które pozostały do wykonania, aby zbudować instrument od podstaw.
Steve Bailey, jeden z moich ulubionych i najbardziej inspirujących basistów, sprawia, że mam motywację do długich sesji gry. Wskazuje, że najważniejsza jest intonacja, a jego kursy na bezprogowy bas zainspirowały mnie do pozbycia się progów również na basie akustycznym.
Jako, że przeglądam to forum już dość długo, postanowiłem pochwalić sie swoimi gratami. Więc jest to: – Laney RB2 ( basoofka.net?p=22774) – Marathone BS-04 – bass ma juz 5 lat kupiłem go od mojego nauczyciela – mój pierwsza gitara, gram na niej już ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Piekna jest, nie ? ;D Dzieki […]
Basista Mick Whitney z zespołu 36 Crazyfists wyróżnia się na tle nowej fali metalu swoim niesamowitym brzmieniem i techniką. Pomimo ogólnej aprecji dla gatunków, które reprezentują, artyści tacy jak on często są nie doceniani.
Czas ferii może inspirować do nieoczekiwanych i kreatywnych projektów, jak na przykład moje doświadczenie z przemianą starego basu. Dodanie nowych elementów takich jak mostek od mayo, mosiężne siodełko, killswitch, czy potencjometr push-pull nadało mu zupełnie nowy charakter.
Opisuję mój najnowszy nabytek, którym jest Cort A4 Custom. Przepraszam z góry za słabe umiejętności fotograficzne.
W artykule opisuję, jak spędziłem czas z moimi basami marki Ibanez, robiąc im serię zdjęć. Naszą sesję zdjęciową zaskoczył niezapowiedziany gość - mój pies Zeta, który wyjątkowo polubił Jazz Bas.
Ibanez Roadster RS-924 TV to bas z niesamowitymi możliwościami kreacji dźwięku, łączący w sobie zarówno oryginalny design, jak i niezwykłą funkcjonalność. Wyposażony w mnogość cech, które czynią go idealnym narzędziem do eksploracji muzycznych przestrzeni od funky po death metal.
Autor podziela swoje przemyślenia na temat nowego sposobu funkcjonowania galerii, wskazując na jego niepraktyczność i problemy z nawigacją.
Artykuł opowiada o nostalgicznych wspomnieniach autora, basisty, z koncertu sprzed sześciu lat, gdzie w Bogatyni wystąpił z zespołami Rebelium Sadisticum i Suffering. To były dla niego jedne z najlepszych dni w życiu.
Autor dzieli się swoją pasją do rysowania, prezentując szereg dzieł, które udało mu się stworzyć. Niektóre prace są kalkami, inne wylaniały się prosto z jego wyobraźni.
Zapowiedź recenzji leworęcznej gitary Langowski 4, która zwraca uwagę swoją jakością wykonania i zastosowaniem unikatowych materiałów. Nie najlepsza jakość zdjęć ze względu na aparat.
W tekście przedstawiony jest osobisty arsenał muzyczny autora, w skład którego wchodzą: kontrabas, akustyki, elektroakustyk, gitary, piecyk gitarowy, efekt gitarowy oraz pianino. Autor dzieli się swoimi doświadczeniami i uczuciami związanymi z używanymi instrumentami, zarówno pozytywnymi jak i nie.
Heinrich z Rootwater uznawany jest za jednego z najlepszych polskich basistów metalowych. Charakteryzują go wyjątkowo energetyczne występy na żywo oraz umiejętność perfekcyjnego władania instrumentem.
Zadanie na uczelni to idealna okazja, aby stworzyć profesjonalne zdjęcia katalogowe własnego basu. Te zdjęcia to więcej niż obowiązek - to pasja i marzenie o własnym sygnowanym instrumencie od Fendera.
www.img232.imageshack.us/img232/4932/tesciowa2wg5.jpg Chwalę się. Swoim ciężko pożyczonym kontrabasem ze zmasakrowanąpodstrunnicą. 😛
Dzisiaj dotarła do mnie ta właśnie gitarka. Jestem raczej zwolennikiem4-strunowych, ale że zaszła potrzeba zaopatrzyłem się w taką oto piątkę.
Witam skończyliśmy nagrywanie LP, będzie nosić tytuł ” XX „. Prezentuje wam okładkę, chcieliśmy komiksowy charakter i powiem szczerze, że ja jestem bardzo zadowolony z efektu. Pozatym, można ściągnąć utwory z MYSPACA. Teraz nie pozostaje nic innego jak dokończyć prace nad szatą graficzną całej płyty i szukać jakiegoś wydawcy. Powiem tak marzenia się spełniają, zawsze […]
Zespół (perkusista na zdjeciu nieobecny) po szkolnych Ostatkach 2008 zdziewczynkami z naszjek kochanej IIIA 😛
Od jakiegoś miesiąca w posiadaniu moich łapsk 🙂 Co mogę powiedzieć bardzomi wiosełko odpowiada warto było tyle harować by zarobić tą kasę.
www.12fret.com/new/dragonettiFretless.jpg www.12fret.com/new/dragonetti_bass.jpg Dragonetti – kojarzycie Pana ;)? Przeglądając google natknąłem się właśnie na takie coś. Bardzo mi się spodobało, więc postanowiłem zaprezentować te basidło. Pięcio- lub czterostrunowe. podziwiajcie lub nie 😉 Tutaj specyfikacja dla piątki: Les Godfrey ’ Dragonetti ’ 5 string fretless Specifications: * 1 29/32″ wide bone nut * 33″ scale length * […]
Rzeczona niewiasta pogrywa sobie country z zespołem Sugarland. Ponadtoudzielała się w innych projektach pop-rock 😛
Myślę, ze zasługuje na miejsce w tej galerii, przecież to cud, ze jeszczegra stroi i ma prosty gryf.
Powiem tyle, że zdjęcie mi się średnio widzi, złe światło i obrzydliwy nie-mój-ale-pod-ręką Fender. Dodałbym miliard razy lepsze zdjęcie z tej sesji do promocji dema ale bez basu, więc nic innego mi nie pozostaje, jak zostawić to tak jak jest;p Później tu dodam (przez Imageshacka) pozostałe moje foty z dzisiaj, bo na razie dostaliśmy tyle;p
Analiza sprzętu od brytyjskiego producenta obejmująca combo 1215, head Twin Valve i kolumnę 1028H. Wykorzystanie tych urządzeń dostarcza wyjątkowe możliwości kreowania brzmienia, z naciskiem na przebijalność i wydajność.
Phil Jones Bass Buddy wylądował na moim biurku. Po kilku dniach testów jestem zachwycony jego jakością i możliwościami mimo kilku wad.
Autor opowiada o swoim doświadczeniu z przywiezionym sprzętem Trace z Anglii oraz modyfikacjami dwóch basów: Fendera i Spectora. Opisuje zmiany dokonane na Fenderze, a także plany odnośnie Spectora.
Przedstawiam historię swojego powrotu do muzyki po ciężkich czasach, za sprawą basu marki C(z)ort z układem Bartolini. Po przejechaniu 300 km znalazłem idealny instrument, choć zmagałem się z doborem odpowiednich strun.
Otrzymałem Harley Benton PJ 5 HTR, który to bas zasługuje na uwagę ze względu na swój układ PJ i atrakcyjną cenę. Pomimo kilku drobnych wad, jakość wykonania i brzmienie tego instrumentu są zaskakująco dobre.
Opisuję swoją muzyczną podróż z vintagowym zestawem, składającym się z basu Fender oraz combo Trace Elliot. Sprzęty te, z lat 80., wnoszą unikatowy charakter do mojego grania, tworząc głęboki, męski dźwięk idealny do rocka i reggae.
Postanowiłem rozbudować mój zestaw głośnikowy o kolumnę 2x10", aby mój wzmacniacz pracował z pełną mocą. Wybrałem sklejkę brzozową do konstrukcji i zainwestowałem w głośniki Celestiony BL10-100 16 Ohm.
Odkrywam świat basu poprzez różnorodność sprzętu - od legendarnego Spector Euro 5, przez fretless Brice 6, aż po kompaktowe paczki GK MBE 212. Przełomem było przerobienie systemu zasilania na 18V, co znacznie zmieniło jakość brzmienia.
Autor opisuje swoje trzy ulubione gitary basowe, w tym GMR Flow In 5, Fender American Standard Precision Bass, oraz Lakland Skyline Darryl Jones 5, dzieląc się ich charakterystyką oraz osobistymi doświadczeniami z nimi.
Niedawno nabyłem bas Hohner B2A w stylu Steinberger Headless za jedyne 150zł razem z przesyłką. Instrument wymagał odświeżenia, ale poza luźnym gniazdem jack jest w pełni sprawny.
Opowiadam o moim obecnym zestawie nagłaśniającym, który obejmuje mieszankę klasycznych i egzotycznych elementów. Maruszczyka, Ibanez Blazer z 1982, AMP BH420, Noisy Box 12, Chaos H.drive, Boss OC2 oraz Aphex Punch factory tworzą niesamowicie unikatowy zestaw.
Nick Beggs to wszechstronny artysta, który zaczynał jako śmieciarz, by utrzymać siostrę po śmierci matki. Sławę zdobył dzięki zespołowi Kajagoogoo, a później współpracował z wieloma znakomitościami muzycznymi.
Zapraszam Was do świata moich basowych rozmyślań, gdzie opowiadam o swoich doświadczeniach z wybranym sprzętem. Specyfikacje, opinie i personalne doświadczenia dotyczące basów Ibanez oraz stacka SWR, na koniec wzmianka o tunerze i pedale od EBS.
W swoim najnowszym zestawie używam Fender Precision MIJ z 1985 roku oraz Squier P/J fretless z 2009 roku, wszystko to nagłaśniane przez Orange Terror Bass 500 i dwie paczki 115 oparte na głośnikach Electro Voice 400W. Do tego dołącza klasyczny duet efektów: EHX Big Muff i Morley Power Wah Volume.
W swojej kolekcji posiadam wyjątkowy, zamówiony i wykonany na indywidualne zamówienie w maju fretless Maruszczyk Elwood 5a-24 oraz doskonale dopracowany Fender Jazz Bass MIJ '96 od Mateusza. Dodatkowo, mój najnowszy nabytek, Peavey T-40 z '83 roku, doskonale współgra z zestawem Genz-Benz Streamliner 600 i paczką Ampeg PF-210, tworząc perfekcyjny zestaw.
W ramach pracy dyplomowej zaprojektowałem końcówkę mocy, którą planuję włożyć do pieca basowego. Projekt ma obecnie ponad 12W mocy, ale możliwości rozbudowy do 200W na 4 ohmy po podłączeniu do porządnego transformatora.
Przedstawiam customową wersję Precision Bass z lat 90', produkowaną w Indiach przez firmę Encore, która po modyfikacjach według moich unikalnych preferencji, stała się wyjątkowym instrumentem. Zakup za symboliczną cenę i seria zmian uczyniła z niego wyjątkowo brzmiący i wygodny bas.
Bas Kawai F II B z 1982 roku, wykonany w Japonii, robi piorunujące wrażenie swoim unikalnym brzmieniem i budową. Jego charakterystyka, od stalowych progów, przez konstrukcję NTB, aż po zaawansowaną elektronikę, stawia go w zupełnie innym świetle niż inne basy.
W artykule opisuję zmiany jakie wprowadziłem w moim pedalboard'zie, skupiając się na zamiennikach popularnych efektów basowych. Sprzęt od Behringer, własnoręcznie zmontowany klon MXR DynaComp, Weeper od Bespeco i tuner Korg GT-3 to główne elementy.
Podjąłem decyzję o niestandardowej modyfikacji mojego pierwszego basu, modelu Cort A5 OPN. Celem było poprawienie jego wyglądu i brzmienia, co z pewnością się udało, pomimo pewnych wpadek.
Po długim czasie bez zmian, w mojej kolekcji sprzętu muzycznego pojawiło się kilka nowości. Nabyłem Mayę Rickenbacker 1975 oraz kilka efektów, w tym EHX Big Muff i EXH Bass Metaphors.
Sprzedałem Corta C5H, aby kupić coś tańszego i wybrałem Fenix Jazz Bass od Young Chang. Gitara przybyła w fatalnym stanie, wymagała całodziennego czyszczenia, ale teraz śmiga jak nowa.
Kupiłem używaną bass gitarę marki Adelita za 150zł na Allegro. Po wymianie strun, ustawieniu akcji, zmniejszeniu łódeczki, wyrównaniu kieszeni i modyfikacji przystawek, udało mi się uzyskać całkiem przyzwoite brzmienie.
Prezentujemy unikatowy jazz bass stworzony przez pracownię rzemieślniczą G&B Art dla Joanny Calinki Lacher z zespołu Percival Schuttenbach. Instrument wyróżnia się wyjątkowymi detalami i specyfikacją, które nadają mu niepowtarzalnego charakteru.
Niedawno stałem się posiadaczem basu Schecter Omen Extreme 5, który okazał się świetnym wyborem zarówno pod kątem brzmienia, jak i wykonania. Po drobnych modyfikacjach, bas sprostał wszystkim moim oczekiwaniom, idealnie wpisując się w potrzeby cięższej muzyki.
Basista i wokalista Piotr 'Dzida' Biernat to kluczowa postać zespołu Chupacabras, który wyłonił się z poprzednich muzycznych projektów o różnorodnym charakterze. Chupacabras, znani z satyrycznych tekstów i chwytliwej muzyki, wydali już dwie płyty.