Phil Jones Bass Buddy wylądował na moim biurku. Po kilku dniach testów jestem zachwycony jego jakością i możliwościami mimo kilku wad.
Omawiam swoje wrażenia z korzystania z efektu do gitary basowej - G-Lab Bass WoWee-Wah BWW-1. Efekt wyróżnia się nietypową obsługą i bogatymi opcjami zakresu pracy, oferując przy tym wygodę użytkowania oraz świetne brzmienie.
W mojej pierwszej recenzji przybliżam combo basowe Kustom KBA 210C - urządzenie wyróżniające się znakomitym stosunkiem ceny do jakości oraz bogatym zestawem funkcji. Zakupiłem go w promocji, znacznie taniej niż oczekiwałem, co tylko podkreśla jego atrakcyjność.
W tekście znajdziecie szczegółową opinię na temat Comba Ampeg BA-115HP, zarówno od strony technicznej, jak i użytkowej. Poznacie jego możliwości brzmieniowe, funkcjonalność oraz opinie na temat jego konstrukcji i transportu.
Kupiłem wzmacniacz Ashdown MAG C115-300 i podczas pierwszej próby napotkałem na poważny problem - wydaje się, że urządzenie się przegrzewa z powodu niesprawnego wentylatora. Czy ktoś miał podobne doświadczenia lub wie, jak rozwiązać ten problem?
Użytkownik podzielił się swoimi doświadczeniami związanymi z legendarnym basem Marlin Slammer z 1984 roku. Wymiana kluczy, pokręteł i plany dotyczące pickupów - to tylko niektóre z dokonanych zmian.
Autor dzieli się przemyśleniami na temat unikalnego charakteru i duszy instrumentów muzycznych, zastanawiając się, czy tania gitara basowa może mieć własną, wyjątkową 'duszę'. Opowiada o swoich doświadczeniach z budżetowym basem Washburn T12, który pomimo braku zachwycającego dźwięku i niewygody w grze, wydaje się posiadać tę nieuchwytną jakość.
Autor podziela się swoimi doświadczeniami związanymi z zakupem budżetowych strun do basu marki Presto. Po 4 miesiącach użytkowania struny nie tylko straciły swoje właściwości, ale także zniszczyły progi na gitarze.
Pewien użytkownik forum muzycznego podzielił się swoimi wrażeniami na temat basu Stagg BC300-SB, którego marka była mu wcześniej nieznana. Bas został zakupiony w sklepie muzycznym Marton, a autor zastanawia się, czy było to dobre posunięcie.
Stoję przed decyzją zakupu nowej gitary basowej i rozważam trzy modele: Ibanez SR300-E IPT, Schecter Stiletto Deluxe 4 BLK oraz Cort C4H BK. Poszukuję gitary przystosowanej do grania metalcoru, z budżetem ograniczonym do 1200zł.
Rozważam zakup gitary basowej lutniczej marki Kania, która imponuje świetnym wykonaniem, komfortem gry i renomowanym osprzętem w postaci przystawek Bartolini i elektroniki Aguilar. Zastanawiam się, czy cena 2000zł za używaną gitare to dobra oferta.
Dyskusja na temat wzmacniacza basowego Carvin Pro Bass 100, koncentrująca się na jego czułości na siłę uderzenia strun. Użytkownik porównuje swoje doświadczenia, zastanawiając się, czy zauważona cecha jest standardowa dla tego modelu.
Autor tekstu zmienił grubość strun na swojej gitarze na cieńsze, następnie samodzielnie regulował pręt oraz mostek, działając na akcję strun i menzurację. Nie jest pewny efektów swojej pracy i prosi o opinie na temat ustawień gryfu i akcji strun, załączając zdjęcia.
Rozważam zakup używanego comba w cenie około 1500zł. Zastanawiam się między Fender Rumble 350 a Carvin r600, które mają różne cechy i brzmienie.
Przed zakupem nowego basu warto zwrócić się o opinię do osoby niebędącej specjalistą muzycznym, ale mającej wyczucie stylu. Tak nietypowa rada zakupowa sprawdziła się, gdy szukałem informacji o mniej znanym modelu basu.
Podzielam swoją niemiłą historię związane z zakupem futerału na gitarę, który okazał się być niewłaściwym produktem. Cała sytuacja przekształciła się w długotrwały problem ze zwrotem pieniędzy.
Analizujemy różnice między basami ESP LTD TA-200 a ESP LTD TA-600, zwracając uwagę na budowę, materiały i osprzęt. Pomimo podobieństw, istnieją kluczowe różnice, które mogą wpłynąć na decyzję o zakupie.
W tekście autor opisuje swoje poszukiwania nowej gitary basowej zainteresowanie modelem Ibanez SR300, oraz sprzedaż swojej obecnej gitary, którą opisuje jako niezawodną, lecz nieidealną. Podsumowuje również swoje doświadczenia i przywiązanie do obecnej gitary.
Autor dzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z zakupem odtwarzacza Vedia A10, który niestety szybko uległ awarii. Próby naprawienia urządzenia w serwisie także nie przyniosły zadowalających rezultatów.
Podczas poszukiwań swojego pierwszego wzmacniacza basowego znalazłem się pomiędzy propozycjami Ibaneza, Fendera i Ashdowna, zmagając się z radami sprzedawców na temat wyboru optymalnego rozmiaru głośnika.
Autor omawia kwestię opłacalności zakupu urządzeń MultiFX dla gitarzystów, argumentując, że są one nieopłacalne i generują brzmienie, które określa jako ‘plastikowe’. Podkreśla, że lepszym wyborem może być inwestycja w pojedyncze, wysokiej jakości efekty, tailored to the specific needs of the player.