Tag: Nasze graty
Przegląd sekcji 'Nasze graty’ na Basoofka_NET
Witajcie na Basoofka_NET, miejscu, gdzie każdy miłośnik basu odnajdzie coś dla siebie. Dziś chciałbym przybliżyć Wam jedną z naszych najbardziej fascynujących sekcji – 'Nasze graty’. Tutaj znajdziecie szereg artykułów, które zgłębiają świat basów, wzmacniaczy, efektów, i nie tylko. To miejsce, gdzie pasja spotyka się z wiedzą i doświadczeniem, tworząc unikatową przestrzeń dla każdego basisty.
’Nasze graty’, to termin, który dla naszych czytelników stanowi synonim pasji, długoletnich poszukiwań i indywidualnego podejścia do muzyki. Mówimy tu o instrumentach, które są nie tylko narzędziami pracy, ale często historiami życia, wyborami serca przekładającymi się na unikatowe brzmienie.
Artykuły w tej sekcji prowadzą nas przez recenzje unikatowych modeli basów, jak Gibson Thunderbird IV czy Ibanez SR305 IPT, podświetlają historie niestandardowych modeli takich jak Charvette by Charvel oraz ’94 Hathor, a także prezentują praktyczne porady dotyczące modyfikacji sprzętu, takie jak wymiana uszkodzonego mostka czy dopasowanie pedalboardu. Nie brakuje tutaj też wspomnień i osobistych historii, które pokazują, jak ważną rolę w życiu każdego muzyka grają jego 'graty’.
Jeżeli więc fascynują Was historie z życia instrumentów, poszukujecie ciekawych modeli basów, wzmacniaczy czy efektów, albo po prostu chcecie się podzielić swoimi doświadczeniami, sekcja 'Nasze graty’ na Basoofka_NET jest właśnie dla Was. Zapraszamy do eksploracji! Sekcja 'Nasze graty’ na Basoofka_NET to miejsce, gdzie pasjonaci niskich tonów mogą znaleźć inspirujące historie, recenzje i praktyczne porady dotyczące różnorodnych instrumentów i sprzętu basowego. Jest to zbiór artykułów poświęconych zarówno znanym markom, jak i mniej popularnym perełkom, który otwiera przed nami świat niskich tonów w całej jego różnorodności.
Lutnik Suzi Quatro sign
Stary bass zrobiony przez znajomego lutnika który już nie dłubie w drewnie,kiedyś porównywałem go z japończykiem z 80-tch lat wypadło porównywalnie😀 Wygląda jak wygląda, krótsza skala żeby mi (młodemu) wygodniej sięgrało i ogółem jest spoko 😀 Klucze miałem (te brązowe) z mensingera ale z pomocą mojego gitarzysty siępotłukły i za jakiś czas ja go za […]
Trace Elliot AH100 GP7 MIUK
Drugi raz go posiadam już, raczej się nie pozbędę w najbliższejprzyszłości, chyba, że ktoś zaoferuje ampega b100r:)
AXL guitars BADWATER
Dziś na regulacje i ekranowanie zawitał do mnie basik AXL guitars BADWATERUSA made in China konstrukcji precision Gitarka dość wygodna, przyjemna dlaoka, jak na chińska produkcje wykonanie dość solidne, progi nabite równo(nie kaleczą palców. Pickupy alnico brzmiące preclowo. Co do rzeczyktóre warto poprawić. Klucze chodzą jak zardzewiałe jednak strójtrzymają, mostek słabej jakości jednak ustawić się […]
Epiphone Thunderbird IV PRO
Postanowiłem podzielić się fotkami mojego nabytku, który mam już w sumieokoło miesiąca.
Charvette PJ Bass
Konstrukcja: bolt-on Korpus: klejonka lutnicza (plywood) Gryf: klon Podstrunnica: palisander Progi: 21 Menzura: 34 cale Klucze: Gotoh for Charvel Mostek: Jackson Struny: La Bella 45-105 Elektronika: pasywna (1 x master volume, 1 x master tone) Przetworniki: P/J by Charvel Przełącznik: 3-pozycyjny Zaczepy: Shaller Security Locks (czarne) Rok produkcji: 1991 Niesamowicie fajne wiosło, które „trafiło mi […]
Basior
Korpus -Olcha (lakier nitrocelulozowy, satynowy) Gryf -Klon (modern C, lakier poliuretanowy matowy) Podstrunnica -Palisander Progi -20 Medium Jumbo Pickupy -1 Standard Vintage Alnico Split Single-Coil Precision Bass Pickup(Mid) Regulatory -Volume, Greasebucket™ Tone Circuit (zdejmuje wysokieczęstotliwości bez dodawania niskich) Radius -241mm (9,5″) Mostek -Leo Quan Badass® II Bridge z 4-siodełkami „Pre-Grooved” Klucze -Standard Mechanika -Chromowana Menzura […]
Dupa Bass cz.2
zaawansowane technologicznie gniazdo połączone w kreatywny sposób ztrumetalowym mostkiem 😀
Box Electronics BA-100
Lampowy, stary, totalnie hardkorowy piec 100 W. Podania ludowe mówią, że odnowości nie naprawiany ani razu. Czasem niepotrzebnie przesterowuje, co pozasporą wagą jest jego jedyną chyba wadą.
GMR Bassforce 5 & Fender Rumble 210
Przedstawiam moje graty, dodam że GMR’a mam kilka godzin 🙂 16.12.2009 pozdrawiam
duże A + duże W x2
Nareszcie skompletowałem to co chciałem. Czas zobaczyć jak to się sprawdzina scenie
Squier i część Fendera
Chcoałbym się pochwalic moim zmodyfikowanym jazzem . we wiośle zamontowane pickupy Merlin Pickups,Mostek Shaller 20003D,Siodełko mosięzne,Pickguard Tortoise Shell,wykonany szlif progów ,strunybardzo nisko. Na nastepnych zdjęciach widac mojego „rodzącego” się precla,narazie tylkogryf wykończony na połysk
Case ;]
a wiec zaczne od góry, pre-amp z 5-cio stopniawa korekcja i regulacjawzmocnienia, nie wzorowany na niczym, zrobiony z glowy 😉 equalizer jakiejs tamfirmy McVoice, używany przy slabszych gitarach aby wykrecic choc trochębrzmienia. No i nadszedl czas na wzmacniacz. Ma ok 1000watt, jeden kanal,doskonale radzi sobie nawet przy 2ohm, trzeba uwazac żeby nie przeginac z mocabo […]
Nothing better than Cort :D
wczoraj doszła paczka z salonu muzycznego z moim pięknym Cortem 😀 Pięknewiosło :3
Nowy członek rodziny, czyli jak to jesion i klon zawitał w świecie palisandru!
Dzisiaj przyszedł precel od Śledzia. Genialne wiosło! I jak grzmi!
Cort GB 34a + Gran BA100
Mój pierwszy i dotychczas jedyny bas. Nabyłem go na alledrogo, jako sprzętużywane z pickupem J wymienionym z domyślnego na sejmurka bassline 6. Podmoim polskim granem, zaprezentowanym na drugim zdjęciu, zdaje się fajniebrumić, idzie ukręcić sporo fajnego, mięsistego dołu, brzmiący środek,no z górą jest trochę gorzej, ale jak pokręce gałką balansu tonu w czorcieto można coś […]
Moje graty :]
Zabawki początkującego basisty. Niby nic wielkiego a jak cieszy 😀 Washburn T14 i Hartke B200
Rickenbacker 4001 1975r JetGlow
Klasyczny, obdrapany, żywy, ryczący Czterdziestolatek…. Pięknie ryczący! all oryginal…