Tag: Nasze graty

Przegląd sekcji 'Nasze graty’ na Basoofka_NET
Witajcie na Basoofka_NET, miejscu, gdzie każdy miłośnik basu odnajdzie coś dla siebie. Dziś chciałbym przybliżyć Wam jedną z naszych najbardziej fascynujących sekcji – 'Nasze graty’. Tutaj znajdziecie szereg artykułów, które zgłębiają świat basów, wzmacniaczy, efektów, i nie tylko. To miejsce, gdzie pasja spotyka się z wiedzą i doświadczeniem, tworząc unikatową przestrzeń dla każdego basisty.
’Nasze graty’, to termin, który dla naszych czytelników stanowi synonim pasji, długoletnich poszukiwań i indywidualnego podejścia do muzyki. Mówimy tu o instrumentach, które są nie tylko narzędziami pracy, ale często historiami życia, wyborami serca przekładającymi się na unikatowe brzmienie.
Artykuły w tej sekcji prowadzą nas przez recenzje unikatowych modeli basów, jak Gibson Thunderbird IV czy Ibanez SR305 IPT, podświetlają historie niestandardowych modeli takich jak Charvette by Charvel oraz ’94 Hathor, a także prezentują praktyczne porady dotyczące modyfikacji sprzętu, takie jak wymiana uszkodzonego mostka czy dopasowanie pedalboardu. Nie brakuje tutaj też wspomnień i osobistych historii, które pokazują, jak ważną rolę w życiu każdego muzyka grają jego 'graty’.
Jeżeli więc fascynują Was historie z życia instrumentów, poszukujecie ciekawych modeli basów, wzmacniaczy czy efektów, albo po prostu chcecie się podzielić swoimi doświadczeniami, sekcja 'Nasze graty’ na Basoofka_NET jest właśnie dla Was. Zapraszamy do eksploracji! Sekcja 'Nasze graty’ na Basoofka_NET to miejsce, gdzie pasjonaci niskich tonów mogą znaleźć inspirujące historie, recenzje i praktyczne porady dotyczące różnorodnych instrumentów i sprzętu basowego. Jest to zbiór artykułów poświęconych zarówno znanym markom, jak i mniej popularnym perełkom, który otwiera przed nami świat niskich tonów w całej jego różnorodności.

Bassia Większa

Kupiłem go gdzieś w 2008 roku i używam jak na razie do tej pory. Jest dlamnie trochę za szeroki „w gryfie” (19mm pomiędzy strunami), a ja mam małeręce, ale… jest. Na początek dobry instrument. Gdzieś na Basoofce jestrecenzja dokładnie tego modelu. Zdjęcie baj Lech Spaszewski (w OKO w trakcieWarsztatów Basowych z Marcinem Pendowskim).

Cort C4H

Istny szatan kryje się w tym drewnie. Bardzo wygodna lekka i miękka gitarabardzo ceniony przeze mnie nabytek. Od początku 2011 gości w mej stajni iżwawa klacz z tej gitary. Sieje mrok mięcho i spustoszenie.

Power Trio

Gdyby nie to Power Trio, Szwecję już dawno byłoby można sprzedaćChińczykom albo Ruskim.

ICS/Encore TwinSplit P-Bass

PP-Bass. Nie widujemy ich zbyt wiele. Dzika bestia. Standardowy split to typowy precluch, mostkowy split to klarowniejszy jazzik zestrzałem, a oba na raz dają efekt zbliżony MM, ale chyba z większą doząśrodkowego „honku”.

mejd in dżapan

W końcu dorobiłem się starego, japońskiego jazza. Jest radość 😀

Hartke 210XL

200Watt czystego brzmienia za kafla, daje rade fajnie uzupełnia środek igórę, trzepie galotami, nadaje się tez jako stand alone, skrzynia„hermetyczna”

Boss PW-10

Po opis tego cuda zapraszam do recenzji mojego autorstwa. Tam też jest więcejzdjęć. KLIK KLIK

Fender Jazz Bass

Jak podpowiedzieli mi inni forumowicze najpewniej gitara jak chińskąpodróbką, ale gra z*ebiście 🙂

Zacne 15 cali…

Ledwie stanąłem na nogi finansowo znowu musiałem się wyzerować;) ale przynajmniej mam porządnie nagłośniony basik:) Noisy Box 115 (eminence KappaPro 15)

Epiphone Thunderbird

Super gitara używana przez takie sławy jak Shavo Odadijan, Simon Gallup,Nikki Sixx i Krist Novoselic. Co prawda nie jest to Gibson, ale w moimprzypadku nie robi to zbyt dużej różnicy. Hambuckery sprawdzają sięświetnie, a sam wygląd gitarki robi wrażenie na ludziach, którzy jązobaczą. Jestem z tego sprzętu bardzo zadowolony i mam zamiar używać go dokońca […]

Soundman 100W

Przyjąłem w rozliczeniu za naprawę innego sprzętu. Po małych zabiegach –żyje.

Natika

Moja kochana Natika 😉 nią można nie tylko grać ale i śpiewać 😉

MXR

Tak samo wspaniały jak Sansamp bas driver di, ciepłe pulchne brzmienie ifajny przester.

Zestawik Ashdown +GMR

Basówka to GMR Bassforce Classic 4 w której wymieniłem elektronikę ipickupy na aktywne…Wzmak to Mag 300H Evo II z nowej serii…co widać powykończeniu, a kolumna przybyła do mnie wczoraj 😀 Piękny, używany ABM 115compact jeszcze z UK i na gwarancji. Świetnie chodzi pod magiem choć onwykorzystuje tylko jakieś 180W bo to 8Ohm, ale i tak […]

Dwa razy jazz

Moje byłe: Czerwony – Squier Jazz Bass ’94 Sunburst – Squier Jazz Bass ’96

Richwood

Może i to nie jest jakaś wygórowana marka, ale to na razie tylko do nauki🙂

Hartke Bass Attack

Powinien być chyba oddzielny dział dla preampów, ale jak nie ma to wrzucam wefekty 🙂 całkiem spoko urządzenie, zdarzyło mi się wielokrotnie grac na nim koncertbez pieca, prosto w linię i zawsze dał radę 🙂 w sumie to cała nowa płyta Testora jest na nim nagrana (przestery)

Grat

Basidło dla mocno początkującego, ale zadowalające.

Moje Basik.

Nie mogę rozpracować z którego roku on jest, ale najprawdopodobniej2009/2010 Szukam jeszcze comba bo gram na razie na gitarowym -_^ Btw. na tym zdjęciu wyszedł strasznie czerwony.

Pedalboard 2.0

Na jakiś czas stopuję z efektami, bo chyba mam komplet na tę chwilę, jestwszystko co mi do szczęścia potrzebne, w przyszłości zamierzam na pewnopodmienić Neo Mistress na inny modulator. Pedalboard samoróbka, ale nie dość że nie wykosztowałem się, to jestlekki i na wymiar pod kieszeń w futerale na basówkę, więc na próbę jadęz jedną torbą […]

LTD B-55

Gram na niej niecałe 5 miesięcy, sprawuje się świetnie

Lodówa

Kolumna basowa oparta na 8 głośnikach 10”. Posiada moc2x400W/2×8Ω,800W/4Ω RMS. Pracuje w trybie mono i stereo w paśmieprzenoszenia 58Hz –5kHz. Czułość kolumny to 100dB, a max. SPL 130dB.Posiada metalową rączkę i kółka oraz unikatowe srebrne wykończenie.Wymiary: szerokość:66,4 cm x wysokość: 121,92 cm x głębokość: 40,64 cm.Waga: 63,56 kg.

Zak B4

Naprawiony,dopieszczony, elegancki. Siedzą w nim Marliny i customowaelektrownia

Moja 'nowa’ zabawka

Dzisiaj rano zabrałem się za przeróbke swojego jazz bassa. No i włala –fretless jak ta lala 😀

Moje graty

Moje aktualne narzędzia pracy : – Sandberg California TM5 – Ibanez SR505 – Taurus Qube450 + paczka Labogi

Nowy nabytek

Potwór w śród 410-ątek.Bardzo długo szukałem,ogrywając po drodze kolumnyjakie mi wpadły w ręce.Tą kupiłem w ciemno,ostatnią sztukę w Polsce,ampegsvt 410 heritage,wyprodukowano tylko 150 szt.Porównują ją z 810e,ale ja niemiałem okazji tego zrobić.Wiem jedno powala na łopatki podobnej klasysprzęt,potworny,a za razem selektywny duł,trzęsię ścianami.Na marginesiemoja ma nr.poniżej setki.

Hartke B-300

Moc wzmacniacza [*] 30 Watów Głośnik [*] Hartke papierowy 10″ Wyjścia [*] Słuchawki Equalizer [*] Tony wysokie [*] Tony średnie [*] Tony niskie Wyjście liniowe Pętla efektów Możliwość odłączenia głośnika i podłączenia innego przez kabel jack1/4″

jazz bass

Rocznik 1996 z Korei, mam go ok. 2000 r., przez pięć lat używany tylko wdomu jako sprzęt pomocniczy ale po wpakowaniu pickupów DiMArzio DP123 iwymianie reszty bebechów z dodanym ekranowaniem dostał drugie życie.

Ampeg B25 1969

Tu próbka brzmienia: www.soundcloud.com/mateuszpiotrowski/ampeg-b25-1969