Digitech RP 50 przykładowe brzmienia
Przybliżam parę przestrzennych brzmień, które uzyskuję za pomocą Digitech RP 50 na moim basie. Jak pokazuję, instrumenty to nie tylko typowe dźwięki, ale i możliwość eksperymentowania.
Przybliżam parę przestrzennych brzmień, które uzyskuję za pomocą Digitech RP 50 na moim basie. Jak pokazuję, instrumenty to nie tylko typowe dźwięki, ale i możliwość eksperymentowania.
Artykuł porusza temat korzystania z pustych strun podczas gry na basie, podkreślając ich ważność i właściwe wykorzystanie. Autor wyjaśnia, jak świadome używanie pustych strun może poprawić artykulację i dodać unikalnego brzmienia do gry, zachęcając do eksperymentowania.
Po trzech latach grania na piecu KUSTOM GROOVEBASS NC210 zdecydowałem się na zmianę na zestaw głowy z paczką, wybierając Eden WTX 260. Teraz rozważam, jaką paczkę do niego dobrać, biorąc pod uwagę możliwość podłączenia dwóch kolumn i zastanawiam się nad różnicami między modelami Eden.
Umiejętność przyjmowania uwag muzycznych i krytyki od lidera zespołu czy dyrygenta jest kluczowa dla rozwoju każdego muzyka. Odkryj, jak możesz przekształcić krytykę w pozytywne narzędzie do wzrostu.
Artykuł porusza temat poszukiwania indywidualnego stylu w grze na basie w kontraście do konwencjonalnych metod nauki. Analizuje, czy unikanie tradycyjnych podejść może w długiej perspektywie przynieść szkodę czy korzyści.
Eksperymentowanie z materiałem muzycznym na pojedynczym utworze przez długi czas może mieć kluczowe znaczenie dla rozwoju osobistego stylu w improwizacji. Metoda ta skupia się na komfortowym eksplorowaniu, zamiast na szybkim osiąganiu znaczących postępów.