Analizuję kilka przesterów basowych, prezentując próbki dźwiękowe zbliżone do ustawień ekstremalnych. Od EHX Bass BigMuff, przez DigiTech Bass Driver i Metal Master, po MXR bass d.i.+ i Polishlove.
W swoim najnowszym zestawie używam Fender Precision MIJ z 1985 roku oraz Squier P/J fretless z 2009 roku, wszystko to nagłaśniane przez Orange Terror Bass 500 i dwie paczki 115 oparte na głośnikach Electro Voice 400W. Do tego dołącza klasyczny duet efektów: EHX Big Muff i Morley Power Wah Volume.
Electro-Harmonix Micro Q-tron to uproszczona, jednak bardzo naturalnie brzmiąca wersja filtru obwiedni, oferująca wyjątkową jakość dźwięku pomimo ograniczonych możliwości kreowania brzmienia. Jego metalowa, solidna obudowa i intuicyjna obsługa sprawiają, że jest to atrakcyjna oferta w cenie 290zł.
Opisuję moje doświadczenia z syntezatorem basowym Electro Harmonix Micro Bass Synthesizer, jego możliwości i wpływ na brzmienie. Efekt ten oferuje mnóstwo opcji regulacji, zapewniając zarówno klasyczne brzmienia, jak i eksperymentalne efekty.
Artykuł opisuje prostą modyfikację efektu Auto Wah od EHX Q tron micro, polegającą na dodaniu potencjometru Volume, aby zredukować nadmierną głośność podczas jego używania. Wykorzystano poradę z forum basschat.co.uk, prezentując dokładne kroki modyfikacji.