6-strunowe
0
WarWithin
Adam Zieliński
W zespole JAMUN www.jamun.pl Głównie rock, heavy metal, progressive. Inspiracje: Tool, Dream ...
14
ziel00ny
[gitara] Langowski Bas 6str
Poniższy tekst poświęcę gitarze jaką nabyłem ok. 2 miesięcy temu, tzn.wyrobowi lutniczemu Pana ...
79
healfwer
Odpowiedz na Lans w czerwonym futerku – czyli Healfwer 6tka custom zrobiona przez pana Langowskiego [pare ch**owych probek]
Witam serdecznie wszystkich forumowiczow. Dzisiaj zaprezentuje mój nowy nabytek – ...
25
FUMEN
[gitara] Langowski Bass 6 strun klon
Gitara jaką recenzuję to niedawno wykonany dla mnie 6 strunowy lutniczy bas.Z recenzją czekałem ...
58
rat92
6 strunowy bass
Czy 6 strunowy bass będze dobry na początek przyrzygdy z basem gram naelektryku brata ale ...
0
-CzarodziejSubkontry-
Łukasz Smoliński
Gram na basie od ponad 11 lat. Muzyka – wszelka – pop, rock, art rock, ...
26
Tomas
Steve DiGiorgio
Wg mnie wybitny basista. Gra techniczny thrash/death metal. Uzywa basów 4,5,6 strunowych, ...
7
Kapral
Bas Lesliego Edwarda Claypoola
Szesciostrunowy progowiec o wyjątkowo wąskim rozstawie strun, wystrugany dlaLesa przez Carla ...
8
ziel00ny
ziel00ny & Langowsky #2
ot....
33
perz_86
Malinek 6str jesion, jawor, wenge, grusza, heban
nic dodać nic ująć 🙂...
16
wertey
Takie tam 6 strun
Co tu dużo pisać… 🙂 Gitara cała z olchy postrunnica wenge pickupy własne z rureczkami ...
17
J and D JD110
Shimmed neck – jak bardzo powinien być odchylony?
Cześć. Od jakiegoś czasu ciągle reguluję móją szóstkę i nie mogę jejwyregulować tak jak mojego ...
32
wertey
Gmr 6teczka nówka – w opisie link do próbek
Oto gitara na którą czekałem ponad 3 miesiące. Oj długo trwało wybieraniei w końcu gmr. Nie ...
23
Cieplak
Extra bas 6 – strunowy No Name :D
przerobione z jakiegoś ruskiego akustyka 😛 z extra gryfem 😀 6 strun basowych😀...
8
Ole
J&D JD-RM6 – miał ktoś styczność ?
Jak w temacie. Szukam niskobudżetowej szóstki na rok-półtora, zanimuzbieram na coś ...
4
WooD11
Sześciostrunowy bas niczym gitarra