Recenzja albumu „Periphery V: Djent Is Not A Genre“ – Powrót Adama „Nolly” Getgooda
Recenzja albumu „Periphery V: Djent Is Not A Genre“ – Powrót Adama „Nolly” Getgooda
Grupa Periphery znana jest z tego, że nie boi się eksperymentować i pushować granice gatunku metalowego, z którego się wywodzi. Ich najnowsze wydawnictwo, „Periphery V: Djent Is Not A Genre“, to kolejny dowód na ich innowacyjność i umiejętność tworzenia muzyki, która zaskakuje, porusza i wciąga słuchacza na długie godziny.
Do produkcji albumu ponownie zaprosili Adama „Nolly” Getgooda, którego talent i doświadczenie mają niebagatelny wpływ na ostateczny kształt brzmienia. Nolly nie tylko brał udział w produkcji, ale również zagrał na basie, dostarczając partii, które z pewnością zadziwią miłośników niskich tonów.
Według samego Getgooda, jest to najlepsza produkcja, z jaką miał do czynienia, a zarazem album, na którym jego bas brzmi najlepiej. Szczególnie piosenka „Dracul Gras” została wskazana jako ta, gdzie bas Dingwall w tonacji F# brzmi wyraźnie i potężnie.
Album „Periphery V: Djent Is Not A Genre“ jest dostępny na CD, winylu oraz jako digital download przez iTunes oraz Amazon MP3.
Lista utworów na „Periphery V: Djent Is Not A Genre“:
- Nobuo
- Atropos
- Dying Star
- Wax Wings
- Zagreus
- Wildfire
- Silhouette
- Dracul Gras
Co sprawia, że „Periphery V: Djent Is Not A Genre“ jest wyjątkowy?, Jaką rolę odegrał Adam „Nolly” Getgood w jego produkcji?, Jakie basy znajdziemy na nowym albumie Periphery?, Gdzie można zakupić album „Periphery V: Djent Is Not A Genre“?, Jakie utwory znalazły się na albumie?