Chapman a Warwick

Chapman-a-Warwick
H-hej, to mój pierwszy post

Gram na basie od 2 lat i chciałbym wymienić mojego gównianego thunderbirda
na nową piątkę, do wyboru ma Warwick corvette $$ 5 (oczywiście rock bass) i
chapman mlb-5 (, który jeszcze nie wyszedl). Opłaca się czekać na chapmana czy
nie ?

Czy gram na basie od 2 lat i zastanawiam się nad wymianą mojego thunderbirda na nową piątkę, między której wyborem mam Warwick corvette $$ 5 i chapman mlb Czy warto czekać na chapmana?
Czy myślę o wymianie mojego thunderbirda na nową piątkę i zastanawiam się, która będzie najlepsza – Warwick corvette $$ 5 czy chapman mlb 5? Czy warto poczekać na chapmana?
Czy gram na basie od 2 lat i zastanawiam się nad wymianą mojego thunderbirda. Czy warto poczekać na nowy model chapmana, czy lepiej wybrać Warwick corvette $$ 5?
Czy zastanawiam się nad wymianą mojego thunderbirda na nową piątkę i mam do wyboru Warwick corvette $$ 5 i chapman mlb 5, który jeszcze nie wyszedł. Czy warto poczekać na chapmana?
Czy gram na basie od dwóch lat i planuję wymianę mojego thunderbirda na nową piątkę. Który z modeli jest lepszy – Warwick corvette $$ 5 czy chapman mlb 5? Czy warto poczekać na chapmana?
Czy zastanawiam się nad wymianą mojego thunderbirda na nową piątkę i mam do wyboru Warwick corvette $$ 5 oraz chapman mlb 5, który jeszcze nie wyjdzie. Czy warto czekać na chapmana?
Czy gram na basie od dwóch lat i zastanawiam się nad wymianą mojego thunderbirda na nową piątkę. Czy warto poczekać na zachwalany model chapmana, czy lepiej wybrać Warwick corvette $$ 5?
Czy chcę wymienić mojego thunderbirda na nową piątkę i mam do wyboru Warwick corvette $$ 5 oraz chapman mlb Czy warto wybrać warwicka, czy jednak poczekać na chapmana?

Podziel się swoją opinią

4 komentarze

  1. Nie lubię jazz bassow, a ltd jest brzydki. Chyba ze wymienilbym pickupy w
    millerze na musicmany.

  2. Wrzucałem w innym temacie, ale dla pewności przesyłam i tu: