Zielona Gora Bass Master Poszukiwany

[ZIELONA GÓRA] Bass-master poszukiwany

WItam,

Szukam nauczyciela z Zielonej Góry lub okolic, który pomoże rozwinąć
umiejętności w graniu na basie.

Chodzi mi głównie o umiejętność komponowania podkładów rytmicznych,
improwizację i trochę techniki.

Jeśli polecacie kogoś albo ktoś jest chetny osobiście to proszę o namiar
na adres

[email protected] albo na forum

Jestem basistą i szukam nauczyciela z Zielonej Góry lub okolic, który pomoże mi rozwijać umiejętności na basie. Czy możecie polecić mi kogoś?
Potrzebuję pomocy przy rozwoju moich umiejętności gry na basie, zwłaszcza z komponowaniem podkładów rytmicznych, improwizacją i techniką. Czy jest ktoś w Zielonej Górze lub okolicach, kto jest w stanie mi pomóc?
Czy istnieje nauczyciel gry na basie w Zielonej Górze lub jej okolicach, który może mi pomóc z moimi umiejętnościami w grze na basie?
Jestem z Zielonej Góry i szukam doświadczonego basisty, który będzie w stanie pomóc mi opracować moje umiejętności w komponowaniu podkładów rytmicznych, improwizacji i technice. Czy ktoś może mi pomóc?
Czy wiecie, gdzie mogę znaleźć nauczyciela gry na basie w Zielonej Górze lub jej okolicach, który będzie w stanie mi pomóc z moimi umiejętnościami?
Potrzebuję nauczyciela basu w Zielonej Górze lub okolicach, który pomoże mi ulepszyć moje umiejętności w grze na basie. Czy jest ktoś, kto może mi pomóc?
Czy są jakieś szkoły muzyczne lub nauczyciele gry na basie w Zielonej Górze, którzy pomogą mi rozwinąć moje umiejętności?
Jako basista, szukam nauczyciela z Zielonej Góry lub okolic, który pomoże mi poprawić technikę, improwizację i umiejętności komponowania podkładów rytmicznych. Czy ktoś może mi pomóc?
Potrzebuję pomocy w rozwoju moich umiejętności w graniu na basie. Czy znacie jakiegoś basistę lub nauczyciela z Zielonej Góry lub jej okolic, który może mi pomóc?