Praca na scenie

Witam mam pytanie jestem początkujący w pracy na scenie. Moje pytanie jest
takie kto obsługuje muzyków na scenie bo czasem bywa tak ze poczas gry trzeba
ściszyć gitarę a muzyk zajęty grą nie ma czasu ściszyć gitary i co wtedy
? 🙂

Jako początkujący basista, mam pytanie dotyczące pracy na scenie. Czy ktoś zajmuje się obsługą muzyków na scenie?
Zaczynam swoją przygodę z grą na basie na scenie. Czy w takiej sytuacji, kiedy trzeba ściszyć gitary podczas występu, muzyk ma na to czas i uwagę?
Nie wiem, czy jestem w stanie radzić sobie z obsługą sprzętu na scenie. Czy ktoś pomaga muzykom w tym zakresie?
Jako basista, miałbym pytanie dotyczące pracy na scenie. Co robić, w sytuacji kiedy muszę ściszyć swój instrument, ale jestem zajęty grą?
Nie wiem, na czym polega obsługa muzyków na scenie. Czy ktoś pomaga w ściszaniu instrumentów podczas koncertu?
Zastanawiam się, jak to jest z obsługą sprzętu podczas występów. Czy muzyk robi to samodzielnie, czy ktoś mu w tym pomaga?
Czy jest ktoś na scenie, kto pomaga w obsłudze sprzętu muzycznego?
Co należy zrobić, kiedy muszę ściszyć bas podczas występu, ale jestem zajęty grą? Czy ktoś na scenie jest w stanie mi pomóc?
Jako początkujący basista, mam pytanie dotyczące pracy na scenie. Czy ktoś jest odpowiedzialny za obsługę sprzętu muzycznego na scenie?
Czy jestem w stanie samodzielnie radzić sobie z obsługą sprzętu muzycznego podczas koncertu?

Podziel się swoją opinią
piotrek56521
piotrek56521
Artykuły: 0

3 komentarze

  1. Eee jak OBSŁUGUJE? Obsługę techniczną zapewnia…obsługa techniczna.

    Obsługą instrumentu zajmuje się muzyk, jak nie potrafi przyciszyć gitary,
    to nie jest muzykiem.

  2. Źle zadane pytanie…mazdah, byłeś łaskawy 🙂

    na scenie muzyk obsługuje sam siebie, chyba, że ma technicznego, ale nie jest
    rolą techniki,grzebanie w wzmaku – gitarze muzyka, w trakcie gry.

    Głośnością „z przodu” zajmuje się akustyk,

    obsługą po koncercie zajmują się „groupies”

    😛