Nowe struny do Washburn xb125.

Jako drugi właściciel basu Washburn xb125 poszukuję nowych strun, aby polepszyć brzmienie instrumentu. Chcę uzyskać brzmienie charakterystyczne dla muzyki Skid Row, Guns N' Roses, Flyleaf, Nirvana, mając budżet 150-200 zł.

Witam, posiadam bas Washburn xb125 (5 strun). Jestem jego 2 włascicielem i nie
wiem jakie sa w nim struny zamontowane. Jednak obecnie nie jestem z nich
zadowolony. Nie jestem profesjonalistą, wiec opisze tak jak to czuje 😀
Dźwięk struny H, E, A jest dość zadawalajacy, jednak im wyżej tym wydaje mi
się bardziej „płaski” i pusty. Struny wydaja mi się dość miekkie, maja jak
dla mnie za bardzo mułowaty dźwiek. (struna H czesto uderza o progi podczas
gry). Na tych strunach strasznie cieżko mi się gra tapping. Z kumplami gramy
alternatywe i hardrock. Przechodze do meritum sprawy, może się orientujecie
jakie struny kupić żeby uzyskac brzmienie typu basu w Skid Row, G’n’R,
Flyleaf, Nirvana. Posiadam ok 150- 200zł. Da się za to coś kupić dobrego?
Pozdrawiam.

PS: Przepraszam za mozliwe pomyłki w profesionalnej terminologii.

Jakie struny powinienem kupić do mojego basu Washburn xb125, aby uzyskać brzmienie Skid Row, GnR, Flyleaf i Nirvana za około 150-200zł?
Czy jako drugi właściciel basu Washburn xb125 muszę wiedzieć, jakie struny są w nim zamontowane?
Jakie są moje odczucia względem obecnie zamontowanych strun w moim basie Washburn xb125?
Czy borykacie się z problemami podczas gry na strunie H w swoim basie Washburn xb125?
Czy wiecie, jakie struny kupić do basu Washburn xb125, aby uniknąć problemów przy grze tapping?
Jaka marka i rodzaj strun polecacie do uzyskania brzmienia typu Skid Row, GnR, Flyleaf i Nirvana w moim basie Washburn xb125?
Czy jako basista, który gra alternatywę i hardrock, potrzebuje specjalnych strun w moim basie Washburn xb125?
Jakie są moje opcje wyboru dobrych strun do basu Washburn xb125 przy budżecie około 150-200zł?