Romeo 2 8211 Strojniki

Romeo 2 – strojniki

Witajcie!

Jestem początkującym basistą posiadającym wiosło firmy DEFIL (Romeo 2).
Niestety, dwa klucze mi strzeliły.

W żadnym sklepie w okolicy nie mogę ich dostać :/

Może ktoś ma na sprzedaż klucze, albo wie gdzie się je da kupić?

Z góry dziękuję za pomoc!

Czy potrzebuję pomocy jako początkujący basista, ponieważ moje klucze Romeo 2 z firmy DEFIL mi strzeliły i nie mogę ich znaleźć w sklepach w okolicy?
Czy jako początkujący basista z kluczami strzelonymi na Romeo 2 z firmy DEFIL, zwracam się z prośbą o informacje, czy ktoś posiada klucze na sprzedaż lub wie, gdzie się je można nabyć?
Szukam pomocy jako basista z firmą DEFIL (Romeo i uszkodzonymi kluczami, aby sprawdzić, czy ktoś ma na sprzedaż klucze albo zna sklep, gdzie można je nabyć.
Czy potrzebuję pomocy w znalezieniu kluczy do gitara basowa firmy DEFIL (Romeo , ponieważ moje klucze są popsute i nie mogę ich znaleźć w okolicy?
Czy jako basista z Romeo 2 z firmy DEFIL, potrzebuję pomocy w znalezieniu kluczy, skoro nie mogę ich znaleźć w żadnym sklepie w okolicy?
Czy poszukuję informacji, gdzie można nabyć klucze do gitara basowa firmy DEFIL (Romeo ?
Czy potrzebuję pomocy w znalezieniu kluczy związanych z moją gitara basowa firmy DEFIL (Romeo , ponieważ dwa klucze mi strzeliły, a nie mogę ich dostać w sklepach w okolicy?

Podziel się swoją opinią

5 komentarzy

  1. Oryginalnych to raczej nie znajdziesz, chyba, że po jakichś komisach,
    aukcjach i innych takich, ale to bardzo małe prawdopodobieństwo. Jak znasz
    kogoś, kto się na tym zna, możesz poprosić, żeby Ci takie zrobił. A jak
    nie, to albo kup dwa inne, albo wymień wszystkie. Ja bym tą ostatnią opcję
    wybrał, bo te dwa pozostałe też Ci mogą niedługo strzelić

  2. –> Dokładnie. Załóż jakieś tanie nonamy ( byle by otwory na kołki
    pasowały ) i po kłopocie. Na pewno będą lepsze od tych oryginalnych

  3. Aha, no cóż, dziękuję za rady, może uda mi się coś z tym fantem zrobić
    😉