Metal AXXE VWR99HBF vs. ESP LTD F-104

Postanowi艂em por贸wna膰 dwa modele bas贸wek: Metal AXXE VWR99HBF oraz ESP LTD F-104, szukaj膮c odpowiedzi, kt贸ra lepiej spe艂ni moje oczekiwania jako samouka graj膮cego na basie od roku. W kontek艣cie preferencji gitar do muzyki metalowej, zale偶a艂o mi szczeg贸lnie na obecno艣ci aktywnej elektroniki.

Witam!

Chcia艂bym prosi膰 o porad臋, kt贸ry model gitary wybra膰:

– ESP LTD F-104

www.bratpol.com.pl/?prod=6510&cat=674

– ( ew. ESP LTD F-154DX STBLK )

www.guitarcenter.pl/catalog/bas/basy/4-strunowe/esp-ltd-f-154dx-stblk

i odno艣nie tych gitar one posiadaj膮 Aktywna elektronik臋? Tam na GuitarCenter
pisze: Elektronika ESP ABQ-3 3-pasmowy EQ a 偶e jestem zielony w tych sprawach
nie mam pewno艣ci czy to jest aktywna elektronika a na takiej mi zale偶ny
;]

– Vintage Metal AXXE VWR99HBF

www.vintageguitars.pl/vintage_guitars_strona_produkt_dzial_2_seria_4_id_64.html

Na Basie gram od roku, jestem samoukiem, chcia艂bym gitar臋 do muzyki
metalowej.

By艂bym wdzi臋czny za dobre porady, zw艂aszcza w kwestii technicznej, marki
itp. nie chce ani przep艂aca膰 ani kupowa膰 kiczu ;]

Kt贸r膮 gitar臋 basow膮 polecasz do grania muzyki metalowej – Metal AXXE VWR99HBF czy ESP LTD F 104?
Czy zastanawia艂e艣 si臋 nad zakupem gitar basowych ESP LTD F 154DX STBLK lub ESP LTD F 154DX STBLK ze wzgl臋du na ich elektronik臋 aktywn膮?
Zastanawiam si臋, czy Elektronika ESP ABQ 3 3 pasmowy EQ w gitarach basowych ESP LTD to aktywna elektronika. Mo偶esz mi pom贸c?
Jakie s膮 Twoje do艣wiadczenia z gitar膮 basow膮 Vintage Metal AXXE VWR99HBF w graniu muzyki metalowej?
Co s膮dzisz o samouczkach grania na gitarze basowej i czy s膮 one skuteczne dla pocz膮tkuj膮cych?
Czy wiesz, kt贸ra marka gitar basowych jest uwa偶ana za najlepsz膮 do grania metalu?
Czy masz jakie艣 do艣wiadczenie z gitarowymi efektami, takimi jak overdrive, w graniu muzyki metalowej?
Czy uwa偶asz, 偶e cena gitar basowych ESP LTD jest adekwatna do ich jako艣ci?